Şimdi serverı kapattım ondan deneme yapamıyorum bır yerde ondan bır bak bakalım buna hata ve eksık olursa duzeltırız.
Ozel silah daha uzun zıplama kendine ozel model böyle dedın bende ozel sılah alanlara ozel model verdım.
Bunu degısırsın yada Model/player klasörüne ozelmodel klasoru acıp oraya kendı ıstedıgın modelı at ama dıkkat et ısmı ozelmodel.mdl olcak.Ismını degısme dırek yukle bozarsın yoksa
Birde ozel sılah deedınız etheral olsun dedınız say komutunu ekledım o sızın yapcagınız bır sey bende bıo ıcın olanı var cunkı.
Burdan server ısmını ayarların.
Buraya revleme ucretı cvarı ekledım 0 suan para almıyor degısmek ıstersenız yazarsınız.
Kod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#define PLUGIN "Furien Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "TunnS [C]"
#define TAG "SERVER ISMI"
new para;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu","Menu")
//Revleme Para Cvar
para = register_cvar("revleme_ucreti","0")
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/player/ozelmodel/ozelmodel.mdl")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public ozelmodel(id)
{
cs_set_user_model(id, "ozelmodel")
}
public Menu(id) {
new menu = menu_create("\d[\rXXXX \y| \rClan\d] \r// \wFurien Menu \r\\ ^n\d // csxx.csduragi.com", "menu_handler")
menu_additem(menu, "\w[Furien Menu] \r+50 \yHP AL", "1", 0);
menu_additem(menu, "\w[Furien Menu] \r+75 \yARMOR AL", "2", 0);
menu_additem(menu, "\w[Furien Menu] \r+5000 \yDOLAR AL", "3", 0);
menu_additem(menu, "\w[Furien Menu] \rKendini \yREVLE", "4", 0);
menu_additem(menu, "\w[Furien Menu] \rIron Man \yDONUS", "5", 0);
menu_additem(menu, "\w[Furien Menu] \rEthereaL \yAL", "6", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_CONTINUE
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
new key = str_to_num(data);
new adminismi[32]
get_user_name(id,adminismi,31)
switch(key)
{
case 1: {
set_user_health(id, 50)
renkli_yazi(id,"!t[ !g%s !t] !g50 HP !nAldin.",TAG) //BURASI TAMAM
}
case 2: {
set_user_armor(id, 90)
renkli_yazi(id,"!t[ !g%s !t] !g75 Armor !nAldin.",TAG) //BURASI TAMAM
}
case 3: {
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+5000)
renkli_yazi(id,"!t[ !g%s !t] !g5000 Dolar !nAldin.",TAG) //BURASI TAMAM
}
case 4: {
revle(id) //BURASI TAMAM
}
case 5: {
set_user_gravity(id, 0.7)
set_user_health(id, 350)
renkli_yazi(id,"!t[ !g%s !t] !gIron Man !nOldun..",TAG) //BURASI TAMAM
}
case 6: {
set_user_gravity(id, 0.7)
ozelmodel(id)
client_cmd(id, "say /etheral")
give_item( id, "weapon_ak47" );
cs_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 500 );
renkli_yazi(id,"!t[ !g%s !t] !gEthereal !ve !gAk47!nAldin.",TAG) //BURASI TAMAM
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public revle(id) {
if(is_user_alive(id)) {
renkli_yazi(id, "!t[ !g%s !t] !nZaten Canlisiniz",TAG)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(para)) {
renkli_yazi(id, "!t[ !g%s !t] !nYeterli Paraniz Yok. Gereken %d",get_pcvar_num(para),TAG)
return PLUGIN_HANDLED
}
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) - get_pcvar_num(para))
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,id)
renkli_yazi(id, "!t[ !g%s !t] !nBasariyla Yeniden Canlandiniz !",TAG)
return PLUGIN_HANDLED
}
/*============================================================
Renkli Yazi ! ! !
============================================================*/
stock renkli_yazi(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32];
static msg[191];
vformat(msg, 190, input, 3);
replace_all(msg, 190, "!n", "^x01"); // Default Renk(Sarı)
replace_all(msg, 190, "!g", "^x04"); // Yeşil Renk
replace_all(msg, 190, "!t", "^x03"); // Takım Renk( CT mavi , T kırmızı )
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
write_byte(players[i]);
write_string(msg);
message_end();
}
}
}