1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

ZG Goliath Ateş ederken ayarklar oynama sorunu

Gönderilme zamanı: Pzt May 29, 2017 6:39 am
gönderen yemet123
Selamın Aleyküm herkeze, beyler sizden bir yardım isticektim. Aranızda Zombie Giant modu yani zombi dev modunu bilen vardır. CSO(Counter-Strike Online) modundan birtanesi. Herneyse bende oyuna yapmaya çalışıyorum arasında goliath'ı yaparken sorun karşıma çıktı. Ateş ederken ayaklar oynamıyor, ama ben oynatmak istiyorum ve nasıl becericeğimi bilmiyorum. Yardım ederseniz sevinirim. Teşekkürler :)

Sorunlu Yer:
  • Kod: Tümünü seç

    	if( buttons & IN_ATTACK2 && can_move[ id ] )
    	{
    		static iEnt; iEnt = oberon_control[id]
    	
    		static Float:vAngles[2][3], Float:vOrigin[3], Float:vVec, iControler; vVec = 0.0
    		get_position2(id, 200.0, 0.0, 0.0, vOrigin, 1)
    		get_entity_angle(iEnt, vOrigin, vAngles[0], 1)
    		pev(iEnt, pev_angles, vAngles[1])
    	
    		if(vAngles[1][1] < 0.0) vAngles[1][1] += 360.0
    		vVec = vAngles[0][1] - vAngles[1][1]
    		iControler = get_controler(360, floatround(vVec), 255)
    		if(iControler < 0) iControler += 255
    	
    		set_pev(oberon_control[ id ], pev_controller_2, iControler)
    
    		play_anim( oberon_control[ id ], ANIM_ATTACK_OBERON, 1.0 );
    		entity_set_float( oberon_control[ id ], EV_FL_framerate, 1.0 );
    
    		if(get_gametime()-0.3 > g_lastexpl[id])
    		{
    			Shooting_Cannon( id );
    			g_lastexpl[id] = get_gametime()
    		}
    	}