ZG Goliath Ateş ederken ayarklar oynama sorunu
Gönderilme zamanı: Pzt May 29, 2017 6:39 am
Selamın Aleyküm herkeze, beyler sizden bir yardım isticektim. Aranızda Zombie Giant modu yani zombi dev modunu bilen vardır. CSO(Counter-Strike Online) modundan birtanesi. Herneyse bende oyuna yapmaya çalışıyorum arasında goliath'ı yaparken sorun karşıma çıktı. Ateş ederken ayaklar oynamıyor, ama ben oynatmak istiyorum ve nasıl becericeğimi bilmiyorum. Yardım ederseniz sevinirim. Teşekkürler 
Sorunlu Yer:

Sorunlu Yer:
Kod: Tümünü seç
if( buttons & IN_ATTACK2 && can_move[ id ] ) { static iEnt; iEnt = oberon_control[id] static Float:vAngles[2][3], Float:vOrigin[3], Float:vVec, iControler; vVec = 0.0 get_position2(id, 200.0, 0.0, 0.0, vOrigin, 1) get_entity_angle(iEnt, vOrigin, vAngles[0], 1) pev(iEnt, pev_angles, vAngles[1]) if(vAngles[1][1] < 0.0) vAngles[1][1] += 360.0 vVec = vAngles[0][1] - vAngles[1][1] iControler = get_controler(360, floatround(vVec), 255) if(iControler < 0) iControler += 255 set_pev(oberon_control[ id ], pev_controller_2, iControler) play_anim( oberon_control[ id ], ANIM_ATTACK_OBERON, 1.0 ); entity_set_float( oberon_control[ id ], EV_FL_framerate, 1.0 ); if(get_gametime()-0.3 > g_lastexpl[id]) { Shooting_Cannon( id ); g_lastexpl[id] = get_gametime() } }