1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

[REAPI] Reload Bar

Gönderilme zamanı: Pzt May 24, 2021 3:25 pm
gönderen heaveNN
Eklenti İsmi : Reload Bar
Yapımcısı : heaveNN
Sürüm : 1.0
Açıklama : Şarjör değiştirirken oyuncuya ve onu izleyenlere bar gösterir.

Not: Pompalı silahlarda çalışmaz.



Eklenti:
reReloadBar.sma

[REAPI] Reload Bar

Gönderilme zamanı: Pzt May 24, 2021 8:41 pm
gönderen Ömer TELLİ
Eklenti onaylandı ancak test edilmedi,
Paylaşım için teşekkürler

[REAPI] Reload Bar

Gönderilme zamanı: Pzt May 24, 2021 9:22 pm
gönderen bestcore
Teşekkürler.

[REAPI] Reload Bar

Gönderilme zamanı: Sal May 25, 2021 10:08 am
gönderen Kaybetmeyen
teşekkürler

[REAPI] Reload Bar

Gönderilme zamanı: Sal May 25, 2021 10:53 am
gönderen prusyasiyah
Emeğine sağlık dostum, teşekkürler paylaşım için.

[REAPI] Reload Bar

Gönderilme zamanı: Sal May 25, 2021 11:43 am
gönderen Colditz
Başarılı :gun:Ç
-------------------
Yeni bir değer (Reloading[MAX_PLAYERS + 1]) yerine m_Weapon_fInReload kullanmayı denedin mi? Çok daha güzel olur diye düşünüyorum.

[REAPI] Reload Bar

Gönderilme zamanı: Sal May 25, 2021 1:28 pm
gönderen heaveNN
Colditz yazdı: Sal May 25, 2021 11:43 am Başarılı :gun:Ç
-------------------
Yeni bir değer (Reloading[MAX_PLAYERS + 1]) yerine m_Weapon_fInReload kullanmayı denedin mi? Çok daha güzel olur diye düşünüyorum.

Kod: Tümünü seç

new activeItem = get_member(id,m_pActiveItem);
client_print(id,print_center,"%i",get_member(activeItem,m_Weapon_fInReload));
Bunu şarjör değiştirken say komutuyla uyguladığımda doğru sonuç veriyor fakat "RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy" Post Pre ile uyguladığımda sanırım activeItem şarjörü değiştirilen silah olarak algılanmıyor, 0 değerini veriyor. Bu yüzden şarjör değiştirirken elindeki silahı değişirse bar kaybolmuyor. Şarjör değiştirilen silahı nasıl bulabilirim?

[REAPI] Reload Bar

Gönderilme zamanı: Sal May 25, 2021 2:35 pm
gönderen Colditz
ActiveItem e gerek yok, zaten entity yani varlığı otomatik olarak çekiyor. const ent değerine atamayı deneyin.

Kod: Tümünü seç

get_member(ent, m_Weapon_fInReload);

[REAPI] Reload Bar

Gönderilme zamanı: Sal May 25, 2021 7:10 pm
gönderen heaveNN
Colditz yazdı: Sal May 25, 2021 2:35 pm ActiveItem e gerek yok, zaten entity yani varlığı otomatik olarak çekiyor. const ent değerine atamayı deneyin.

Kod: Tümünü seç

get_member(ent, m_Weapon_fInReload);
Reload yaparken silah değişirsem ya da silahı yere atarsam ekrana 0 yazdırıyor ve bar dolmaya devam ediyor.

Kod: Tümünü seç

RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy,"DefaultDeployPre",.post=false);

public DefaultDeployPre(const ent, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal) {
    new id = get_member(ent,m_pPlayer);
    if(get_member(ent,m_Weapon_fInReload)) {
        rg_send_bartime(id,0);
    }
    client_print(id,print_center,"%i",get_member(ent,m_Weapon_fInReload));
}