1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

[ReAPI] | Yoru Skill (Işınlanma Topu)

Gönderilme zamanı: Çrş Şub 10, 2021 4:13 pm
gönderen omertas14544
Eklenti İsimi: Yoru Skill
Eklenti Yazarı: Leeyé
Eklenti Sürümü: ReAPI 0.1
Eklenti Açıklaması: Yoru Skill'ine sahip oyuncu 'E' tuşuna basarak bir ışınlanma topu bırakır. Oyuncu tekrar 'E' tuşuna bastığında topun yanına ışınlanır. Bu sayede oyuncular silah aldıktan sonra eski yerine geri dönerek CT takımını şaşırtabilir. (Jailbreak için uygundur)



Eklenti:
YoruSkill.rar

Eklentinin içerisinde herhangi bir satın alma komutu bulunmamaktadır. JBMenunuze eklemeniz için native ekledim.
yoru_skill_ver(id) fonksiyonunu kullanarak, bu özelliği oyuncuya verebilirsiniz.

[ReAPI] | Yoru Skill (Işınlanma Topu)

Gönderilme zamanı: Çrş Şub 17, 2021 12:54 pm
gönderen Colditz
Gayet güzel eklenti fakat birkaç yapılacak şey var olarak görüyorum.
  • Öncelikle mesajları tek bir değer içinde toplamalısın. Bu eklenti

Kod: Tümünü seç

new ScreenFade;

public plugin_init() {
	ScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade"));
}
  • XS kütüphanesini kullandıysan bunu da xs çevirebilirsin.

Kod: Tümünü seç

//mins[0] = -20.0
//maxs[0] = 20.0
//mins[1] = -20.0
//maxs[1] = 16.0
//mins[2] = -1.0
//maxs[2] = 20.0
xs_vec_set(mins, -20.0, -20.0, -1.0);
xs_vec_set(maxs, 20.0, 16.0, 20.0);
  • Bu komut (hatırladığıma göre) round bitince true, round başlayınca false oluyor.

Kod: Tümünü seç

if(g_elsonu)
if(get_member_game(m_bRoundTerminating))
  • Sadece 0-1 değerleri için bool kullanman daha iyi olur ve aynı şekilde float.

Kod: Tümünü seç

enum Skill_Verileri 
{
	bool:Skill_Birakildi,
	bool:Skill_Sahip,
	Skill_Nesne,
	Float:Skill_Delay
}
  • Ve son olarak bunu @Yek'-ta zamanında @Fatih ~ EjderYa için demişti. Aynı şey senin için de geçerli. İngilizce yazmanızdaki amaç, bütün komutlar ingilizce olup değerler türkçe olunca eklentiyi düzenlemek, anlamak zorlaşabiliyor. Türküz biz türkçe olsun mantığı ile yazmadığını biliyorum, benden sadece bir tavsiye. Güzel bir eklenti başarılarının devamını beklerim :)
Yek'-ta yazdı: Cmt Ara 29, 2018 6:12 pm Eklentilerini sadece TR ile kısıtlama. Bu programlama dilini biraz kenara bırakıp İngilizceye yoğunlaş. Yabancı dilini geliştir, yazacağın eklentileri İngilizce ve kurallarına göre yaz.

[ReAPI] | Yoru Skill (Işınlanma Topu)

Gönderilme zamanı: Çrş Şub 17, 2021 1:49 pm
gönderen OPC Line
Teşekkürler eline sağlık

[ReAPI] | Yoru Skill (Işınlanma Topu)

Gönderilme zamanı: Çrş Şub 17, 2021 4:43 pm
gönderen .S'c!neLy*
Teşekkürler, eline sağlık.

[ReAPI] | Yoru Skill (Işınlanma Topu)

Gönderilme zamanı: Çrş Şub 17, 2021 5:26 pm
gönderen omertas14544
Colditz yazdı: Çrş Şub 17, 2021 12:54 pm Gayet güzel eklenti fakat birkaç yapılacak şey var olarak görüyorum.
  • Öncelikle mesajları tek bir değer içinde toplamalısın. Bu eklenti

Kod: Tümünü seç

new ScreenFade;

public plugin_init() {
	ScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade"));
}
  • XS kütüphanesini kullandıysan bunu da xs çevirebilirsin.

Kod: Tümünü seç

//mins[0] = -20.0
//maxs[0] = 20.0
//mins[1] = -20.0
//maxs[1] = 16.0
//mins[2] = -1.0
//maxs[2] = 20.0
xs_vec_set(mins, -20.0, -20.0, -1.0);
xs_vec_set(maxs, 20.0, 16.0, 20.0);
  • Bu komut (hatırladığıma göre) round bitince true, round başlayınca false oluyor.

Kod: Tümünü seç

if(g_elsonu)
if(get_member_game(m_bRoundTerminating))
  • Sadece 0-1 değerleri için bool kullanman daha iyi olur ve aynı şekilde float.

Kod: Tümünü seç

enum Skill_Verileri 
{
	bool:Skill_Birakildi,
	bool:Skill_Sahip,
	Skill_Nesne,
	Float:Skill_Delay
}
  • Ve son olarak bunu @Yek'-ta zamanında @Fatih ~ EjderYa için demişti. Aynı şey senin için de geçerli. İngilizce yazmanızdaki amaç, bütün komutlar ingilizce olup değerler türkçe olunca eklentiyi düzenlemek, anlamak zorlaşabiliyor. Türküz biz türkçe olsun mantığı ile yazmadığını biliyorum, benden sadece bir tavsiye. Güzel bir eklenti başarılarının devamını beklerim :)
Yek'-ta yazdı: Cmt Ara 29, 2018 6:12 pm Eklentilerini sadece TR ile kısıtlama. Bu programlama dilini biraz kenara bırakıp İngilizceye yoğunlaş. Yabancı dilini geliştir, yazacağın eklentileri İngilizce ve kurallarına göre yaz.
Normalde zaten 1-0 değerleri için bool kullanıyordum. Fakat enum içerisinde böyle bir şey olduğunu bilmiyordum. İki gün önce öğrenmiştim içerisinde farklı veri tipleri kullanabileceğimi. Teşekkür ederim.