1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Pro Elbaşı Bilgi

Gönderilme zamanı: Prş Ara 24, 2020 3:41 pm
gönderen #skynlexx#
Eklenti İsmi : Pro Serverler için elbaşı bilgi
Yapımcısı : SkyNLexX
Sürüm : 1.0
Açıklama : El başı Bilgi vermeye yarar

Ekran Görüntüsü :

Resim
Resim


Cvar Ayarları : #define TAG kısmını kendi klan isminizi yazabilirsiniz.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "El Basi Mesaj"
#define AUTHOR "SkyNLexX"

#define TAG "[SERVER BILGI]"
new mapismi[32];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, AMXX_VERSION_STR, AUTHOR)
	register_logevent("elbasi", 2, "1=Round_Start");
	get_mapname(mapismi,31)
}

public elbasi(){
client_print_color(0,0,"^3################################################",TAG);
client_print_color(0,0,"^4%s ^1Aktif Oyuncu: ^3TE ^4(%d) || ^3CT ^4(%d)",TAG,get_playersnum_ex(GetPlayers_None | GetPlayers_MatchTeam, "TERRORIST"),get_playersnum_ex(GetPlayers_None | GetPlayers_MatchTeam, "CT"));
client_print_color(0,0,"^4%s ^1Oynanan Harita ^4%s",TAG,mapismi);
client_print_color(0,0,"^4%s ^3Live ^3# ^3Live ^3# ^4Live ^4# ",TAG);	
}

Pro Elbaşı Bilgi Optimize

Gönderilme zamanı: Prş Ara 24, 2020 5:46 pm
gönderen Colditz
Konu onaylandı fakat geliştirilebilir.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const Tag[] = "[forum.csd]";
new g_szMapName[32];

public plugin_init() {
	register_plugin("Round Start Info", "1.0", "PurposeLess");

	RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "@CSGameRules_RestartRound", .post = false);

	get_mapname(g_szMapName, charsmax(g_szMapName));
}

@CSGameRules_RestartRound() {
	client_print_color(0, print_team_red, "^1##########[^4TER ^3%d^1-^3%d ^4CT^1]##########", get_member_game(m_iNumTerroristWins), get_member_game(m_iNumCTWins));
	client_print_color(0, print_team_blue, "^4%s ^1Aktif Oyuncu: ^3TE ^4(%d) || ^3CT ^4(%d)", Tag, get_member_game(m_iNumTerrorist), get_member_game(m_iNumCT));
	client_print_color(0, print_team_grey, "^4%s ^1Oynanan Harita: ^3%s", Tag, g_szMapName);
	client_print_color(0, 0, "^4%s ^3Live ^3# ^4Live ^4# ^3Live ^3#", Tag);
}
********.png

Pro Elbaşı Bilgi Optimize

Gönderilme zamanı: Prş Ara 24, 2020 6:31 pm
gönderen #skynlexx#
Colditz yazdı: Prş Ara 24, 2020 5:46 pm Konu onaylandı fakat geliştirilebilir.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const Tag[] = "[forum.csd]";
new g_szMapName[32];

public plugin_init() {
	register_plugin("Round Start Info", "1.0", "PurposeLess");

	RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "@CSGameRules_RestartRound", .post = false);

	get_mapname(g_szMapName, charsmax(g_szMapName));
}

@CSGameRules_RestartRound() {
	client_print_color(0, print_team_red, "^1##########[^4TER ^3%d^1-^3%d ^4CT^1]##########", get_member_game(m_iNumTerroristWins), get_member_game(m_iNumCTWins));
	client_print_color(0, print_team_blue, "^4%s ^1Aktif Oyuncu: ^3TE ^4(%d) || ^3CT ^4(%d)", Tag, get_member_game(m_iNumTerrorist), get_member_game(m_iNumCT));
	client_print_color(0, print_team_grey, "^4%s ^1Oynanan Harita: ^3%s", Tag, g_szMapName);
	client_print_color(0, 0, "^4%s ^3Live ^3# ^4Live ^4# ^3Live ^3#", Tag);
}
********.png
Güzel katkı olmuş eline sağlık :) Reapiye alışamadım gitti :)

Pro Elbaşı Bilgi

Gönderilme zamanı: Prş Ara 24, 2020 11:18 pm
gönderen Ömer TELLİ
Her eklentide reapi kullanma mecburiyeti hissetmeyin, ekstra bir modül geriye haliyle dönük uyumluluklar konusunda sıkıntı çıkabilir, keza şu eklentide bir performans getirisi olmaz.

Geliştirme yapılacak ise daha çok kişiselleştirilebilir olmalı.
İnsanlar görüntülen mesaj satırlarını dil dosyası veya cvar üzerinden değiştirebilmeli. Dil dosyası üzerinden değişiklik insanlara biraz zor gelebiliyor,her ne kadar önermesem de cvar daha uygun olacaktır.

Pro Elbaşı Bilgi

Gönderilme zamanı: Prş Ara 24, 2020 11:43 pm
gönderen Colditz
Ömer TELLİ yazdı: Prş Ara 24, 2020 11:18 pm Her eklentide reapi kullanma mecburiyeti hissetmeyin, ekstra bir modül geriye haliyle dönük uyumluluklar konusunda sıkıntı çıkabilir, keza şu eklentide bir performans getirisi olmaz.

Geliştirme yapılacak ise daha çok kişiselleştirilebilir olmalı.
İnsanlar görüntülen mesaj satırlarını dil dosyası veya cvar üzerinden değiştirebilmeli. Dil dosyası üzerinden değişiklik insanlara biraz zor gelebiliyor,her ne kadar önermesem de cvar daha uygun olacaktır.
Buradaki reapi kullanma amacım performanstan dolayı değil de t win, ct win gibi değerleri de çekmek adınaydı. Ve ayrıca get_member_game komutunun get_playersnum dan daha hızlı oyuncu sayısını çekmesi. Dil dosyası veya cvar ile değiştirilmesi iyi olabilir. Ben sadece bir örnek attım. Yazardan geliştirmesini bekliyorum.

Pro Elbaşı Bilgi

Gönderilme zamanı: Cum Ara 25, 2020 12:05 am
gönderen Yek'-ta
Madem her kafadan bir ses çıkıyor ve mükemmeli arıyorsunuz.
https://github.com/alliedmodders/amxmod ... x.cpp#L401

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const Tag[] = "[forum.csd]";
new g_szMapName[32];
new oyuncusayilari[4];
public plugin_init() {
	register_plugin("Round Start Info", "1.0", "PurposeLess");

	RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "@CSGameRules_RestartRound", .post = false);

	get_mapname(g_szMapName, charsmax(g_szMapName));
}

@CSGameRules_RestartRound() {
	oyuncusayileri[0]=get_member_game(m_iNumTerrorist);
	oyuncusayilari[1]=get_member_game(m_iNumCT);
	oyuncusayilari[2]=get_member_game(m_iNumTerroristWins);
	oyuncusayilari[3]=get_member_game(m_iNumCTWins);
	client_print_color(0, print_team_red, "^1##########[^4TER ^3%d^1-^3%d ^4CT^1]##########", oyuncusayilari[2], oyuncusayilari[3]);
	client_print_color(0, print_team_blue, "^4%s ^1Aktif Oyuncu: ^3TE ^4(%d) || ^3CT ^4(%d)", Tag, oyuncusayileri[0], oyuncusayileri[1]);
	client_print_color(0, print_team_grey, "^4%s ^1Oynanan Harita: ^3%s", Tag, g_szMapName);
	client_print_color(0, 0, "^4%s ^3Live ^3# ^4Live ^4# ^3Live ^3#", Tag);
}
Şöyle bir şeyler düşünün

Pro Elbaşı Bilgi

Gönderilme zamanı: Cum Ara 25, 2020 12:19 am
gönderen #skynlexx#
Ömer TELLİ yazdı: Prş Ara 24, 2020 11:18 pm Her eklentide reapi kullanma mecburiyeti hissetmeyin, ekstra bir modül geriye haliyle dönük uyumluluklar konusunda sıkıntı çıkabilir, keza şu eklentide bir performans getirisi olmaz.

Geliştirme yapılacak ise daha çok kişiselleştirilebilir olmalı.
İnsanlar görüntülen mesaj satırlarını dil dosyası veya cvar üzerinden değiştirebilmeli. Dil dosyası üzerinden değişiklik insanlara biraz zor gelebiliyor,her ne kadar önermesem de cvar daha uygun olacaktır.
Kesinlikle katılıyorum. Ilerde reapinin arşive taşınacağı ve hic kullanilamayacak gibi hissediyorum nedense.

Pro Elbaşı Bilgi

Gönderilme zamanı: Cum Ara 25, 2020 12:42 am
gönderen Colditz
#skynlexx# yazdı: Cum Ara 25, 2020 12:19 am Kesinlikle katılıyorum. Ilerde reapinin arşive taşınacağı ve hic kullanilamayacak gibi hissediyorum nedense.
Böyle bir şeyin olma ihtimali CS 1.6 oyununun tamamen bitme olasılığından daha zor benim düşünceme göre. Oyuna zaten reapi sayesinde yeni şeyler getiriliyor. Yani evet modüllerle de yapılıyordu bunlar fakat ne kadar sağlıklıydı bilemiyorum. Şu anlık işimize yarıyorken kullanmamamızın bir nedeni yok.

+
@Yek'-ta, Güzel noktaya değindin. Bunu kodladıktan sonra düşünmüştüm fakat çok üşendim yapmaya açıkçası. Değeri public içine de alabiliriz.

Kod: Tümünü seç

@CSGameRules_RestartRound() {
	new oyuncusayilari[4];
	oyuncusayilari[0]=get_member_game(m_iNumTerrorist);
	oyuncusayilari[1]=get_member_game(m_iNumCT);
	oyuncusayilari[2]=get_member_game(m_iNumTerroristWins);
	oyuncusayilari[3]=get_member_game(m_iNumCTWins);

	client_print_color(0, print_team_red, "^1##########[^4TER ^3%d^1-^3%d ^4CT^1]##########", oyuncusayilari[2], oyuncusayilari[3]);
	client_print_color(0, print_team_blue, "^4%s ^1Aktif Oyuncu: ^3TE ^4(%d) || ^3CT ^4(%d)", Tag, oyuncusayilari[0], oyuncusayilari[1]);
	client_print_color(0, print_team_grey, "^4%s ^1Oynanan Harita: ^3%s", Tag, g_szMapName);
	client_print_color(0, 0, "^4%s ^3Live ^3# ^4Live ^4# ^3Live ^3#", Tag);
}

Pro Elbaşı Bilgi

Gönderilme zamanı: Cum Ara 25, 2020 4:33 pm
gönderen bestcore
Colditz yazdı: Cum Ara 25, 2020 12:42 am
#skynlexx# yazdı: Cum Ara 25, 2020 12:19 am Kesinlikle katılıyorum. Ilerde reapinin arşive taşınacağı ve hic kullanilamayacak gibi hissediyorum nedense.
Böyle bir şeyin olma ihtimali CS 1.6 oyununun tamamen bitme olasılığından daha zor benim düşünceme göre. Oyuna zaten reapi sayesinde yeni şeyler getiriliyor. Yani evet modüllerle de yapılıyordu bunlar fakat ne kadar sağlıklıydı bilemiyorum. Şu anlık işimize yarıyorken kullanmamamızın bir nedeni yok.

+
@Yek'-ta, Güzel noktaya değindin. Bunu kodladıktan sonra düşünmüştüm fakat çok üşendim yapmaya açıkçası. Değeri public içine de alabiliriz.

Kod: Tümünü seç

@CSGameRules_RestartRound() {
	new oyuncusayilari[4];
	oyuncusayilari[0]=get_member_game(m_iNumTerrorist);
	oyuncusayilari[1]=get_member_game(m_iNumCT);
	oyuncusayilari[2]=get_member_game(m_iNumTerroristWins);
	oyuncusayilari[3]=get_member_game(m_iNumCTWins);

	client_print_color(0, print_team_red, "^1##########[^4TER ^3%d^1-^3%d ^4CT^1]##########", oyuncusayilari[2], oyuncusayilari[3]);
	client_print_color(0, print_team_blue, "^4%s ^1Aktif Oyuncu: ^3TE ^4(%d) || ^3CT ^4(%d)", Tag, oyuncusayilari[0], oyuncusayilari[1]);
	client_print_color(0, print_team_grey, "^4%s ^1Oynanan Harita: ^3%s", Tag, g_szMapName);
	client_print_color(0, 0, "^4%s ^3Live ^3# ^4Live ^4# ^3Live ^3#", Tag);
}
Mesela is_user_alive(id) bu kodu publicde new canli = is_user_alive(id); şeklinde tanıtıp ve publicde sadece 1 kere kullandık diyelim, bunun bize optimize açısından yararı var mıdır ? 3 4 kere kullanınca tamam optimize oluyor fakat 1 kere kullanıncada oluyor mu ?

Pro Elbaşı Bilgi

Gönderilme zamanı: Cum Ara 25, 2020 5:13 pm
gönderen #skynlexx#
bestcore yazdı: Cum Ara 25, 2020 4:33 pm
Colditz yazdı: Cum Ara 25, 2020 12:42 am
#skynlexx# yazdı: Cum Ara 25, 2020 12:19 am Kesinlikle katılıyorum. Ilerde reapinin arşive taşınacağı ve hic kullanilamayacak gibi hissediyorum nedense.
Böyle bir şeyin olma ihtimali CS 1.6 oyununun tamamen bitme olasılığından daha zor benim düşünceme göre. Oyuna zaten reapi sayesinde yeni şeyler getiriliyor. Yani evet modüllerle de yapılıyordu bunlar fakat ne kadar sağlıklıydı bilemiyorum. Şu anlık işimize yarıyorken kullanmamamızın bir nedeni yok.

+
@Yek'-ta, Güzel noktaya değindin. Bunu kodladıktan sonra düşünmüştüm fakat çok üşendim yapmaya açıkçası. Değeri public içine de alabiliriz.

Kod: Tümünü seç

@CSGameRules_RestartRound() {
	new oyuncusayilari[4];
	oyuncusayilari[0]=get_member_game(m_iNumTerrorist);
	oyuncusayilari[1]=get_member_game(m_iNumCT);
	oyuncusayilari[2]=get_member_game(m_iNumTerroristWins);
	oyuncusayilari[3]=get_member_game(m_iNumCTWins);

	client_print_color(0, print_team_red, "^1##########[^4TER ^3%d^1-^3%d ^4CT^1]##########", oyuncusayilari[2], oyuncusayilari[3]);
	client_print_color(0, print_team_blue, "^4%s ^1Aktif Oyuncu: ^3TE ^4(%d) || ^3CT ^4(%d)", Tag, oyuncusayilari[0], oyuncusayilari[1]);
	client_print_color(0, print_team_grey, "^4%s ^1Oynanan Harita: ^3%s", Tag, g_szMapName);
	client_print_color(0, 0, "^4%s ^3Live ^3# ^4Live ^4# ^3Live ^3#", Tag);
}
Mesela is_user_alive(id) bu kodu publicde new canli = is_user_alive(id); şeklinde tanıtıp ve publicde sadece 1 kere kullandık diyelim, bunun bize optimize açısından yararı var mıdır ? 3 4 kere kullanınca tamam optimize oluyor fakat 1 kere kullanıncada oluyor mu ?
Örnek Optimizasyonu vermiş zaten :)

Kod: Tümünü seç

mesela 4 defa değişken oluşturacağına 1 adet değişken tanımla bunu böl daha fazla koddan kurtulursun ve optimizeli bir şekilde ilerler.
	new oyuncusayilari[4];
	oyuncusayilari[0]=get_member_game(m_iNumTerrorist);
	oyuncusayilari[1]=get_member_game(m_iNumCT);
	oyuncusayilari[2]=get_member_game(m_iNumTerroristWins);
	oyuncusayilari[3]=get_member_game(m_iNumCTWins);