Tablet Eklentisi [ ÇEKİRDEK ]
Gönderilme zamanı: Cmt Oca 18, 2020 12:56 am
Eklenti İsmi : Tablet Eklentisi
Yapımcısı : Fatih ~ EjderYa
Sürüm : 1.0
Açıklama : Bu çekirdek eklenti haritaya tablet/telefon ekler. Tablet içeriğine uygulama eklemek istenilirse ek bir eklenti kullanılmalıdır. Örnek olması açısından basit bir uygulama eklentisini çekirdek eklentiyle birlikte paylaşıyorum.
NOT : Çekirdek eklentinin çalışması için sunucunuzda ZAMAN KÜTÜPHANESİ ' nin kurulu olması gerekmetedir.
Ekran Görüntüsü :
Komutlar :
amx_tablet_ekle ; Nişan alınan noktaya tableti ekler. ADMIN_RCON
tablete_dokun ; Tablet üzerinde nişan aldığınız noktaya tıklamanızı sağlar.
Bu komutu konsola bind MOUSE3 tablete_dokun yazıp , farenin orta tekerleğine basarak kullanmanızı tavsiye ediyorum.
Dosyalar :
ÇEKİRDEK EKLENTİ :
ÖRNEK EKLENTİ:
Tablet.inc Kullanımı : ( ilerleyen zamanda daha atrıntılı kaynak paylaşılacaktır. [api] )
tablet_uygulama_olustur(const UygulamaIconu[Max_len],const ent_model_index,const Fonksiyon[])
tablet_arkaplan_degistir(const DosyaYolu[Max_len],Modelindex)
tablet_arkaplan_ent()
tablet_nesne_olustur()
tablet_nesne_model(ent,const Model[],ent_modelindex)
tablet_nesne_kaydir(ent,YON,Float:mesafe)
tablet_size_ayarla(ent, Float:Yukseklik , Float:Genislik)
tablet_uygulamayi_kapat()
tablet_ekrani_temizle()
tablet_nesne_tepkisi(const ent,const Fonksiyon[],Float:Yukseklik,Float:Genislik)
tablet_iz_dusum(id)
Yapımcısı : Fatih ~ EjderYa
Sürüm : 1.0
Açıklama : Bu çekirdek eklenti haritaya tablet/telefon ekler. Tablet içeriğine uygulama eklemek istenilirse ek bir eklenti kullanılmalıdır. Örnek olması açısından basit bir uygulama eklentisini çekirdek eklentiyle birlikte paylaşıyorum.
NOT : Çekirdek eklentinin çalışması için sunucunuzda ZAMAN KÜTÜPHANESİ ' nin kurulu olması gerekmetedir.
Ekran Görüntüsü :
Komutlar :
amx_tablet_ekle ; Nişan alınan noktaya tableti ekler. ADMIN_RCON
tablete_dokun ; Tablet üzerinde nişan aldığınız noktaya tıklamanızı sağlar.
Bu komutu konsola bind MOUSE3 tablete_dokun yazıp , farenin orta tekerleğine basarak kullanmanızı tavsiye ediyorum.
Dosyalar :
ÇEKİRDEK EKLENTİ :
ÖRNEK EKLENTİ:
Tablet.inc Kullanımı : ( ilerleyen zamanda daha atrıntılı kaynak paylaşılacaktır. [api] )
Kod: Tümünü seç
Max_len = 64
Kod: Tümünü seç
* Tablet menüsüne uygulamanızın simgesini ekler.
* Uygulamaya tıklandığında hangi fonksiyona giriş yapılacağı belirtilir.
* Fonksiyon(id) , ID -> Kısmı uygulamaya tıklama yapan kişinin ID değerine eşittir.
NOT : Uygulama simgesi resmi(.spr) 80x80 olması gerekmektedir.
tablet_arkaplan_degistir(const DosyaYolu[Max_len],Modelindex)
Kod: Tümünü seç
* Tabletin arkaplan resmini değiştirir.
NOT : Arkaplan resmi(.spr) 320x688 olması gerekmektedir.
tablet_arkaplan_ent()
Kod: Tümünü seç
* Tabletin arkaplan ent değerini döndürür.
Örnek kullanım : set_entvar ( tablet_arkaplan_ent() , var_frame , 1.0 )
Kod: Tümünü seç
Tablet üzerinde bir nesne oluşturur.
Örnek kullanım : new ent = tablet_nesne_olustur()
tablet_nesne_model(ent,const Model[],ent_modelindex)
Kod: Tümünü seç
Nesnenin modelini(resmini) değiştirir.
tablet_nesne_kaydir(ent,YON,Float:mesafe)
Kod: Tümünü seç
Nesneyi ÖNE , ARKAYA , SAĞA , SOLA , YUKARI , AŞAĞI yönlerinde merkeze göre konumlandırır.
Verilen mesafe değerince tabletin boyutuna göre kaydırma işlemi uygulanır.
Mesafe bilgisi : Belirtilen mesafe yüzdelik bir değerdir. ( ÖNE ve ARKAYA yönleri hariç !!! )
Belirtilen mesafe nesnenin , tabletin orta noktasına olan yeni uzaklığı olur.
Yani komutu arka arkaya bir kaç defa uygulasanız bile mesafe değerini değiştirmediğiniz sürece nesne yer değiştirmez.
Örnek kullanım : tabletin tam ortasında bulunan bir nesneyi en yukarıya şu şekilde ötelenir ;
NesneKaydir(ent,Yukari,50.0 )
Yönler:
Sag
Sol
Yukari
Asagi
One
Arkaya
Kod: Tümünü seç
*Nesneye kalınlık verir.
NOT : Yükseklik ve genişlik kısmına resmin boyutları girilirse kalınlık nesne üzerine tam oturur.
Kod: Tümünü seç
*Uygulamadan çıkış yapar.
tablet_ekrani_temizle()
Kod: Tümünü seç
* Oluşturulan bütün nesneleri kaldırarak ekranı temizler. Uygulamadan çıkış yapmaz.
tablet_nesne_tepkisi(const ent,const Fonksiyon[],Float:Yukseklik,Float:Genislik)
Kod: Tümünü seç
Nesneye tıklandığında belirtilen fonksiyonu çalıştırır.
NOT : Fonksiyon(id) , ID -> Kısmı nesneye tıklama yapan kişinin ID değerine eşittir.
NOT : Yükseklik ve genişlik kısmına resmin boyutları girilirse kalınlık nesne üzerine tam oturur.
tablet_iz_dusum(id)
Kod: Tümünü seç
*Kişinin bulunduğu noktadan tablet üzerine indirilen dikmenin , tabletin merkezine olan yatay uzaklığını yüzdelik olarak Float cinsinde verir.