1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

[ReAPI] NPC Bot Create

Gönderilme zamanı: Sal Tem 23, 2019 11:29 am
gönderen hayku
Eklenti İsmi : [ReAPI] NPC Bot Create
Yapımcısı : hayku
Sürüm : 0.1
Açıklama :
Belirli bir komutla NPC Botu oluşturabilirsiniz.Oluşturduğunuz NPC Botu'nu map ismiyle verileri otomatik kaydetmektedir.Şuan default olarak NPC'ye bıçak ile hasar verdiğinizde bir silah menü çıkacaktır.Bug olmaması için engel koyulmuştur.Hasar verdiğinizde bir animasyon devreye girmektedir.İleriye dönük fazla geliştirilebilir bir eklentidir fikirlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz.

Kayıt edilen veriler "addons/amxmodx/configs/CSD/" dosyasına koordinatlarla bir .ini dosyası oluşturup kaydetmektedir.

Ekran Görüntüsü :
Resim

Komutlar :
say /npcolustur
say_team /npcolustur

re_npccreate.v0.1.sma

[ReAPI] NPC Bot Create

Gönderilme zamanı: Cum Tem 26, 2019 1:00 pm
gönderen Yek'-ta

Kod: Tümünü seç

stock Util_PlayAnimation(index,sequence,Float:framerate=1.0){
	entity_set_float(index,EV_FL_animtime,get_gametime());
	entity_set_float(index,EV_FL_framerate,framerate);
	entity_set_float(index,EV_FL_frame,0.0);
	entity_set_int(index,EV_INT_sequence,sequence);
}
stock npcolustur(id,Float:origin[3],Float:angel[3]){
	new ent=create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent,EV_SZ_classname,npcler[id][0][0]);
	entity_set_vector(ent,EV_VEC_origin,origin);
	drop_to_floor(ent);
	entity_set_vector(ent,EV_VEC_angles,angel);
	new plyrmdl[96]; formatex(plyrmdl,charsmax(plyrmdl),"models/%s",npcler[id][1][0]); entity_set_model(ent,plyrmdl);
	entity_set_int(ent,EV_INT_movetype,MOVETYPE_PUSHSTEP );
	entity_set_int(ent,EV_INT_solid,SOLID_BBOX);
	new Float:szMin[3] = {-12.0, -12.0, 0.0 },Float:szMax[3] = { 12.0, 12.0, 75.0 };
	entity_set_size(ent,szMin,szMax);
	entity_set_float(ent,EV_FL_health,999999.0);
	entity_set_float(ent,EV_FL_takedamage,1.0);
	entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller1,125);
	return ent;
}
Pek ReAPI değil gibi eklenti. Kütüphaneyi ekleyince reapi olmuyor.

[ReAPI] NPC Bot Create

Gönderilme zamanı: Cum Tem 26, 2019 1:59 pm
gönderen ` White*
@hayku

NPC Botu nedir ?

[ReAPI] NPC Bot Create

Gönderilme zamanı: Cum Tem 26, 2019 9:27 pm
gönderen hayku
Yek'-ta yazdı: Cum Tem 26, 2019 1:00 pm

Kod: Tümünü seç

stock Util_PlayAnimation(index,sequence,Float:framerate=1.0){
	entity_set_float(index,EV_FL_animtime,get_gametime());
	entity_set_float(index,EV_FL_framerate,framerate);
	entity_set_float(index,EV_FL_frame,0.0);
	entity_set_int(index,EV_INT_sequence,sequence);
}
stock npcolustur(id,Float:origin[3],Float:angel[3]){
	new ent=create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent,EV_SZ_classname,npcler[id][0][0]);
	entity_set_vector(ent,EV_VEC_origin,origin);
	drop_to_floor(ent);
	entity_set_vector(ent,EV_VEC_angles,angel);
	new plyrmdl[96]; formatex(plyrmdl,charsmax(plyrmdl),"models/%s",npcler[id][1][0]); entity_set_model(ent,plyrmdl);
	entity_set_int(ent,EV_INT_movetype,MOVETYPE_PUSHSTEP );
	entity_set_int(ent,EV_INT_solid,SOLID_BBOX);
	new Float:szMin[3] = {-12.0, -12.0, 0.0 },Float:szMax[3] = { 12.0, 12.0, 75.0 };
	entity_set_size(ent,szMin,szMax);
	entity_set_float(ent,EV_FL_health,999999.0);
	entity_set_float(ent,EV_FL_takedamage,1.0);
	entity_set_byte(ent,EV_BYTE_controller1,125);
	return ent;
}
Pek ReAPI değil gibi eklenti. Kütüphaneyi ekleyince reapi olmuyor.
diğer kütüphanelere göre değiştirirken düzeltmeyi unuttum kusura bakmayın.düzenlersen makul geçer.
` White* yazdı: Cum Tem 26, 2019 1:59 pm @hayku

NPC Botu nedir ?
bir nevi assault map'indeki hostage'lere benziyor fakat eğlence amaçlı yapılan bir eklenti.her işe yarayabilir.NPC'yi yürütebilir,koşturabilir veya farklı bir işleve sokabiliriz.her çok amaçlı eklentilere uyarlayabiliriz.

[ReAPI] NPC Bot Create

Gönderilme zamanı: Cum Tem 26, 2019 10:56 pm
gönderen Colditz
Şunu da ilave olarak ekleyeyim;
Eklentide stock kullanılması hoş karşılanmayan bir durum;

Kod: Tümünü seç

stock Util_PlayAnimation(index,sequence,Float:framerate=1.0){ 
	entity_set_float(index,EV_FL_animtime,get_gametime()); 
	entity_set_float(index,EV_FL_framerate,framerate); 
	entity_set_float(index,EV_FL_frame,0.0); 
	entity_set_int(index,EV_INT_sequence,sequence); 
}
->

Kod: Tümünü seç

Util_PlayAnimation(const index, sequence, Float:framerate)
{
	set_entvar(index, var_animtime, get_gametime());
	set_entvar(index, var_framerate, framerate);
	set_entvar(index, var_frame, 0.0);
	set_entvar(index, var_sequence, sequence);
}
Ayrıca bunları da const şeklinde yazabilirsin.

Kod: Tümünü seç

#define tag "CSDuragi" //Klan adiniz.
#define menutag "CSD" //Menu taginiz.
#define klasoradi "CSD" //Veriler için oluşturulacak klasör adı.
->

Kod: Tümünü seç

new const tag[] = "CSDuragi" //Klan adiniz.
new const menutag [] ="CSD" //Menu taginiz.
new const klasoradi[] = "CSD" //Veriler için oluşturulacak klasör adı.
Nedenine gelirsek;
#define komutu tek seferlik kullanılmayan yerlerde const olarak kullanılırsa daha hızlı çalışır.
Başka hata görmedim bir sonraki versiyonda güzel bir şey bekliyorum.

+++
new g_engel[33][2] olayı ne?
0 ve 1 olarak değer veriyorsan bunu bool: şeklinde yapman daha iyi olacaktır. (true, false)

-> new bool:g_engel[33]; g_engel[id] = false; g_engel[id] = true;

[ReAPI] NPC Bot Create

Gönderilme zamanı: Cum Tem 26, 2019 11:37 pm
gönderen hayku
Colditz yazdı: Cum Tem 26, 2019 10:56 pm Şunu da ilave olarak ekleyeyim;
Eklentide stock kullanılması hoş karşılanmayan bir durum;

Kod: Tümünü seç

stock Util_PlayAnimation(index,sequence,Float:framerate=1.0){ 
	entity_set_float(index,EV_FL_animtime,get_gametime()); 
	entity_set_float(index,EV_FL_framerate,framerate); 
	entity_set_float(index,EV_FL_frame,0.0); 
	entity_set_int(index,EV_INT_sequence,sequence); 
}
->

Kod: Tümünü seç

Util_PlayAnimation(const index, sequence, Float:framerate)
{
	set_entvar(index, var_animtime, get_gametime());
	set_entvar(index, var_framerate, framerate);
	set_entvar(index, var_frame, 0.0);
	set_entvar(index, var_sequence, sequence);
}
Ayrıca bunları da const şeklinde yazabilirsin.

Kod: Tümünü seç

#define tag "CSDuragi" //Klan adiniz.
#define menutag "CSD" //Menu taginiz.
#define klasoradi "CSD" //Veriler için oluşturulacak klasör adı.
->

Kod: Tümünü seç

new const tag[] = "CSDuragi" //Klan adiniz.
new const menutag [] ="CSD" //Menu taginiz.
new const klasoradi[] = "CSD" //Veriler için oluşturulacak klasör adı.
Nedenine gelirsek;
#define komutu tek seferlik kullanılmayan yerlerde const olarak kullanılırsa daha hızlı çalışır.
Başka hata görmedim bir sonraki versiyonda güzel bir şey bekliyorum.

+++
new g_engel[33][2] olayı ne?
0 ve 1 olarak değer veriyorsan bunu bool: şeklinde yapman daha iyi olacaktır. (true, false)

-> new bool:g_engel[33]; g_engel[id] = false; g_engel[id] = true;
söylediklerinizi göz önünde bulunduracağım.engelin amacı sürekli hasar yerse buga girmemesi için.
+ neden bool: olarak tanımlatmamı istedin?dahamı hızlı çalışır herhangi bir farklı yok diye biliyordum.ikiside aynı işlevi görüyor sonuçta.

[ReAPI] NPC Bot Create

Gönderilme zamanı: Cum Tem 26, 2019 11:40 pm
gönderen Colditz
Öncelikle new g_engel[33][2] böyle bir kullanım yok. g_engel[33][0] da tanıtıyorsun fakat kullanmıyorsun, sadece g_engel[33][1] olarak kullanıyorsun.
Bool meselesine gelirsek; Sadece 1-0 olarak ayarlayabildiğin şeylerde bool: kullanman komutu hızlandıracaktır.

[ReAPI] NPC Bot Create

Gönderilme zamanı: Cmt Tem 27, 2019 12:15 am
gönderen hayku
Colditz yazdı: Cum Tem 26, 2019 11:40 pm Öncelikle new g_engel[33][2] böyle bir kullanım yok. g_engel[33][0] da tanıtıyorsun fakat kullanmıyorsun, sadece g_engel[33][1] olarak kullanıyorsun.
Bool meselesine gelirsek; Sadece 1-0 olarak ayarlayabildiğin şeylerde bool: kullanman komutu hızlandıracaktır.

söylediklerini göz önünde bulunduracağım.

[ReAPI] NPC Bot Create

Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 05, 2019 2:41 pm
gönderen hayku
2.versiyona neler eklenebilir fikirlerinizi,önerilerinizi bekliyorum.