1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

[REAPI] BunnyHop

Gönderilme zamanı: Cum Haz 28, 2019 10:18 pm
gönderen Colditz
Eklenti İsmi : ReBunnyHop
Yapımcısı : PurposeLess
Sürüm : 1.3
Açıklama :
Sunucuda bunnyhop yapmanızı sağlar. Reapi ile kodlanarak eklentide optimize edilmiştir, sunucuda en iyi ve en hızlı
şekilde çalışır.

Cvarlar :
amx_cvar bh_enabled "1" ; Bunny açar kapatır.

Güncellemeler

Kod: Tümünü seç

==== 1.0 ====
* Reapi PreThink komutu kullanılarak optimize edilmiştir.

==== 1.1 ====
* PreThink komutu yerine Jump komutu kullanılmıştır.
* Gereksiz komutlar silinmiştir.

==== 1.2 ====
* Gereksiz kontrol komutları silinmiştir.
* Velocity olarak tanınan zıplama hızı 250 den 268 e çıkarılmıştır.
* Static komutu new olarak değiştirilmiştir.

==== 1.3 ====
* Hookchain komutu için DisableHookChain EnableHookChain eklenmiştir.
* Hız limiti koymak için #define PREVENT_MEGABUNNY_JUMPING eklenmiştir.


[REAPI] BunnyHop

Gönderilme zamanı: Cum Haz 28, 2019 10:33 pm
gönderen Taha Demirbaş
Eklenti onaylandı.

[REAPI] BunnyHop

Gönderilme zamanı: Cum Haz 28, 2019 11:19 pm
gönderen CivilEngineer
Colditz yazdı: Cum Haz 28, 2019 10:18 pm Eklenti İsmi : ReBunnyHop
Yapımcısı : PurposeLess
Sürüm : 1.2
Açıklama :
Sunucuda bunnyhop yapmanızı sağlar. Reapi ile kodlanarak eklentide optimize edilmiştir, sunucuda en iyi ve en hızlı
şekilde çalışır.

Cvarlar :
amx_cvar bh_enabled "1" ; Bunny açar kapatır.

Güncellemeler

Kod: Tümünü seç

==== 1.0 ====
* Reapi PreThink komutu kullanılarak optimize edilmiştir.

==== 1.1 ====
* PreThink komutu yerine Jump komutu kullanılmıştır.
* Gereksiz komutlar silinmiştir.

==== 1.2 ====
* Gereksiz kontrol komutları silinmiştir.
* Velocity olarak tanınan zıplama hızı 250 den 268 e çıkarılmıştır.
* Static komutu new olarak değiştirilmiştir.
csduraginin bunny eklentisini kullanıyorum. Ne gibi farklılıklar var? Yüklememi önerir misiniz ?

[REAPI] BunnyHop

Gönderilme zamanı: Cum Haz 28, 2019 11:28 pm
gönderen burakxd383
CivilEngineer yazdı: Cum Haz 28, 2019 11:19 pm
Colditz yazdı: Cum Haz 28, 2019 10:18 pm Eklenti İsmi : ReBunnyHop
Yapımcısı : PurposeLess
Sürüm : 1.2
Açıklama :
Sunucuda bunnyhop yapmanızı sağlar. Reapi ile kodlanarak eklentide optimize edilmiştir, sunucuda en iyi ve en hızlı
şekilde çalışır.

Cvarlar :
amx_cvar bh_enabled "1" ; Bunny açar kapatır.

Güncellemeler

Kod: Tümünü seç

==== 1.0 ====
* Reapi PreThink komutu kullanılarak optimize edilmiştir.

==== 1.1 ====
* PreThink komutu yerine Jump komutu kullanılmıştır.
* Gereksiz komutlar silinmiştir.

==== 1.2 ====
* Gereksiz kontrol komutları silinmiştir.
* Velocity olarak tanınan zıplama hızı 250 den 268 e çıkarılmıştır.
* Static komutu new olarak değiştirilmiştir.
csduraginin bunny eklentisini kullanıyorum. Ne gibi farklılıklar var? Yüklememi önerir misiniz ?
reapi kesinlikle daha stabil çalışır, mutlaka deneyin derim.

[REAPI] BunnyHop

Gönderilme zamanı: Cum Haz 28, 2019 11:29 pm
gönderen Colditz
@CivilEngineer Şu şekilde anlatayım umarım anlarsın;

PreThink diye bir komut var. Bu komut bildiğime göre saniyede 1 kere oyuncuya gönderiliyor. Bu komutu kullanarak oyuncunun JUMP yani space tuşuna basıp basmadığını algılatıyorsun. Basıyorsa suda olup olmadığını, yerde olup olmadığını algılatıyorsun. Algılatmalar bittikten sonra adamı tekrardan zıplatıyorsun. Bu komutları her saniyede tüm oyuncular için kontrol ettiriyor. Belki saniyede değil sanisededir tam olarak emin değilim. Eski bunnyhop eklentilerinde bu komut kullanılıyor.

Benim eklentime dönelim. PreThink komutu bulunmamakta. Onun yerine sadece oyuncu zıpladığında aktif olan bir komut var. Reapi ile bu daha hızlı bir hâl aldı tabii RG_CBasePlayer_Jump. Her oyuncuyu defalarca kontrol etmeden oyuncu zıpladığında aktif oluyor ve suda veya yerde olup olmadığını kontrol etmiyor. Sunucunda sürekli bunny yapılıyorsa biraz rahatlama gösterecektir sunucu. Kullanmanı tavsiye ederim ama zorlayamam.

+ Bu arada yeni panel ile bunnyhop eklentisinin değiştirilmesini de beklemiyor değilim açıkçası.

[REAPI] BunnyHop

Gönderilme zamanı: Cum Haz 28, 2019 11:32 pm
gönderen Erhan1232YARDIM
Teşekkürler. Açıklayınca daha güzel bir eklenti oldu.

[REAPI] BunnyHop

Gönderilme zamanı: Cum Haz 28, 2019 11:37 pm
gönderen CivilEngineer
Colditz yazdı: Cum Haz 28, 2019 11:29 pm @CivilEngineer Şu şekilde anlatayım umarım anlarsın;

PreThink diye bir komut var. Bu komut bildiğime göre saniyede 1 kere oyuncuya gönderiliyor. Bu komutu kullanarak oyuncunun JUMP yani space tuşuna basıp basmadığını algılatıyorsun. Basıyorsa suda olup olmadığını, yerde olup olmadığını algılatıyorsun. Algılatmalar bittikten sonra adamı tekrardan zıplatıyorsun. Bu komutları her saniyede tüm oyuncular için kontrol ettiriyor. Belki saniyede değil sanisededir tam olarak emin değilim. Eski bunnyhop eklentilerinde bu komut kullanılıyor.

Benim eklentime dönelim. PreThink komutu bulunmamakta. Onun yerine sadece oyuncu zıpladığında aktif olan bir komut var. Reapi ile bu daha hızlı bir hâl aldı tabii RG_CBasePlayer_Jump. Her oyuncuyu defalarca kontrol etmeden oyuncu zıpladığında aktif oluyor ve suda veya yerde olup olmadığını kontrol etmiyor. Sunucunda sürekli bunny yapılıyorsa biraz rahatlama gösterecektir sunucu. Kullanmanı tavsiye ederim ama zorlayamam.

+ Bu arada yeni panel ile bunnyhop eklentisinin değiştirilmesini de beklemiyor değilim açıkçası.
Teşekkür ederim. Server bayrak kapma üzerine bir server oldugu için bunny sürekli yapılıyor. En kısa zamanda deneyeceğim. Elinize sağlık.

[REAPI] BunnyHop

Gönderilme zamanı: Çrş Eyl 04, 2019 10:31 pm
gönderen Taha Demirbaş
Eklenti güncellendi.

[REAPI] BunnyHop

Gönderilme zamanı: Çrş Eyl 04, 2019 11:08 pm
gönderen Truva!
Teşekkürler.

[REAPI] BunnyHop

Gönderilme zamanı: Prş Eyl 05, 2019 1:56 pm
gönderen Erhan1232YARDIM
Colditz yazdı: Cum Haz 28, 2019 10:18 pm Eklenti İsmi : ReBunnyHop
Yapımcısı : PurposeLess
Sürüm : 1.3
Açıklama :
Sunucuda bunnyhop yapmanızı sağlar. Reapi ile kodlanarak eklentide optimize edilmiştir, sunucuda en iyi ve en hızlı
şekilde çalışır.

Cvarlar :
amx_cvar bh_enabled "1" ; Bunny açar kapatır.

Güncellemeler

Kod: Tümünü seç

==== 1.0 ====
* Reapi PreThink komutu kullanılarak optimize edilmiştir.

==== 1.1 ====
* PreThink komutu yerine Jump komutu kullanılmıştır.
* Gereksiz komutlar silinmiştir.

==== 1.2 ====
* Gereksiz kontrol komutları silinmiştir.
* Velocity olarak tanınan zıplama hızı 250 den 268 e çıkarılmıştır.
* Static komutu new olarak değiştirilmiştir.

==== 1.3 ====
* Hookchain komutu için DisableHookChain EnableHookChain eklenmiştir.
* Hız limiti koymak için #define PREVENT_MEGABUNNY_JUMPING eklenmiştir.

Deathrun_simple de havaya atan yerde atmiyor buglu sanirim.