1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Zemine Göre Ayak Sesi (ZGAS)

Gönderilme zamanı: Pzt Nis 08, 2019 5:29 pm
gönderen The​ Professiona͏l
Eklenti İsmi : ZGAS (Zemine Göre Ayak Sesi)
Yapımcısı : The Professional (MSS ve Yek'-ta yardımı ile)
Sürüm : 1.0
Açıklama :

Herkese selamlar, Bu eklenti benim uzun zaman önce bizzat kendi uğraşlarımla yapmaya çalıştığım ve sonuçlandırdığım tek eklenti. Başta MSS'nin kodladığı bu eklentinin orjinal hali her zeminde aynı ayak seslerini çıkarma özelliğine sahipti ve ben bu eklentiye oyuncunun üstünde bulunduğu dokuyu sorgulatıp eklentiye tanımlayarak zemine göre ayak sesi çıkarma fikrini geliştirdim... Her ne kadar kodların çalışma mantığını çözsemde kodlamadan ve kurallardan çok anlamadığım için optimize edilmesi gerekiyordu ve Yek'-ta, ricam üzere eklentiyi optimize etmesiyle daha sağlıklı çalışmaya başladı.

Uzun bir süre cs ortamında değildim ve hala da değilim... Diğer bazı başyapıt olan eklentilerimiz bir şekilde bizden etkilenen arkadaşlar tarafından yapılıp paylaşıldı... Bende bu eklentiyi paylaşmayı uygun gördüm.

Eklenti Hakkında :

Bu eklenti zemindeki dokuyu algılayıp o zemine göre ayak sesi ayarlamanıza yarar... Harita Dokusu Değiştirme Araçları Uygulamasına benzer bir işlem ile bunu çok kolay bir şekilde yapabilirsiniz. Ekteki texturename.sma eklentisini çalıştırdığınızda oyuncunun nişan aldığı bölgede dokunun adı ekranda belirir. Örneğin dust2 haritasını ele alalım... Nişanı zemine getirip zemindeki dokuyu alıp;

Kod: Tümünü seç

new const g_toprak[][] =
{
"d2dirt4",
"d2dirt7",
"d2dirt5c",
}
Şeklinde zemindeki dokuları eklentiye tek tek yazmamız gerekiyor... Sadece zemindeki doku isimleri yeterli olacağı için bu işlem sıradan bir harita için maks 5 dakika sürecektir.

Örneğin oyuncunun bulunduğu zemin tahta ise şu işlem gerçekleştirilebilir; (Doku isimleri örnektir)

Kod: Tümünü seç

new const g_tahta[][] =
{
"d2crate12",
"d2crate9",
"d2crate8b",
}
Ve nihayetinde oyuncu o dokunun üstüne geldiğinde o dokuya ait ayak sesleri aktif olur örneğin;

Kod: Tümünü seç

new fsSounds5[numSounds][pathLength] = {
	"csgo_footstep2/tahta/tahta1.wav",
	"csgo_footstep2/tahta/tahta2.wav",
	"csgo_footstep2/tahta/tahta3.wav",
        "csgo_footstep2/tahta/tahta4.wav"}

Eklenti kurulumu :

1. texturename.sma eklentisini sadece doku isimlerini almak için kullanmalısınız onun haricinde kapalı kalması uygun.
2. Eklentiye tanımlanan yada tanımladığınız sesleri yükledikten sonra ayaksesleri13.sma eklentisini aktif edin.

NOT: Eklentiye tanımlı olan dokular ve sesler csgo modumuza aitti bir daha değişmekle uğraşmak istemedim... Eğer eklentinin üst tarafında yazılan haritaları kullanmıyorsanız eklentiyi kendi haritalarınıza göre düzenleyin.

Zemine Göre Ayak Sesi (ZGAS)

Gönderilme zamanı: Sal Nis 09, 2019 10:31 am
gönderen Yek'-ta
Onaylandı.

Zemine Göre Ayak Sesi (ZGAS)

Gönderilme zamanı: Sal Nis 09, 2019 10:49 am
gönderen Özcan Örs
Teşekkürler

Zemine Göre Ayak Sesi (ZGAS)

Gönderilme zamanı: Sal Nis 09, 2019 3:38 pm
gönderen xdferlesh1
ellerıne saglık. super bır eklentı tesekkur ederım

Zemine Göre Ayak Sesi (ZGAS)

Gönderilme zamanı: Sal Nis 09, 2019 4:43 pm
gönderen ahmetsencanx2
Teşekkürler, uzun zamandır aradığım bir eklentiydi

Zemine Göre Ayak Sesi (ZGAS)

Gönderilme zamanı: Sal Nis 09, 2019 8:49 pm
gönderen ogibaba911
güzel eklenti teşekkür ederiz.

Zemine Göre Ayak Sesi (ZGAS)

Gönderilme zamanı: Çrş Haz 02, 2021 7:57 pm
gönderen burakxd383

Kod: Tümünü seç

new const g_toprak[][] =
{
"d2dirt5",
"d2dirt5b"
}
mesela doku tanımlarken bunları yazıyorum derliyorum o dokunun üzerinde yürüdüğümde ses çalmıyor

Zemine Göre Ayak Sesi (ZGAS)

Gönderilme zamanı: Çrş Haz 02, 2021 8:30 pm
gönderen burakxd383

Kod: Tümünü seç

Error: server failed to transmit file 'sound/csgo_footstep2/normal/normaly1.wav'
Error: server failed to transmit file 'sound/csgo_footstep2/normal/normaly2.wav'
Error: server failed to transmit file 'sound/csgo_footstep2/normal/normaly3.wav'
Error: server failed to transmit file 'sound/csgo_footstep2/normal/normaly4.wav'
sorunu çözdüm dosya isimleri yanlışmış eklenti içinde verilen

Kod: Tümünü seç

new fsSounds[numSounds][pathLength] = {
	"csgo_footstep2/normal/normal1.wav",
	"csgo_footstep2/normal/normal2.wav",
	"csgo_footstep2/normal/normal3.wav",
"csgo_footstep2/normal/normal4.wav"}
isimlerdeki y harfini silin sorun çözülüyor