1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

[DM]100 Kill Restart

Gönderilme zamanı: Cum Oca 25, 2019 10:40 pm
gönderen Emre Gezer
Eklenti İsmi : 100Kill Restart
Yapımcısı : Emre Gezer (eg)
Sürüm : 1.0
Açıklama :
Deathmatch serverlarda 100 adam öldüren oyuncuyu saydan bildirerek restart atar.

[DM]100 Kill Restart

Gönderilme zamanı: Çrş Oca 30, 2019 10:52 pm
gönderen Yek'-ta
Yapamamışsın Emre. Ham_Killed'da önce attacker değil, önce victim. Sen victim dan önce attacker yazdığın için victim, attacker olarak geçmiş.
O yüzden eklenti 1.8.3 ile şöyle olmalı;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
	register_plugin("[DM]100 Kill Restart", "1.0", "eg")

	RegisterHam(Ham_Killed,    "player", "gonder")
}

public gonder(victim, attacker)
{
	if(is_user_connected(attacker) ){
		new frags = get_user_frags(attacker)
		new isim[33]
		get_user_name(attacker,isim,32)
		if(frags >= 100){
			set_cvar_num("sv_restart",1)
			client_print_color(0, attacker, "!^3--> 100 KILL ALAN OYUNCU: !t%s",isim)
			client_print_color(0, attacker, "!^3--> Server Restartlaniyor!")
			return
		}
	}
}
Fakat burada şu sorguyu da yapar isek daha güzel olur, oyuncu konsola kill yazdığında bu publicte boşuna sorgu olmasın diye attacker, victim değil ise.. Yani;

Kod: Tümünü seç

public gonder(victim, attacker)
{
	if(is_user_connected(attacker) && attacker != victim ){
		new frags = get_user_frags(attacker)
		new isim[33]
		get_user_name(attacker,isim,32)
		if(frags >= 100){
			set_cvar_num("sv_restart",1)
			client_print_color(0, attacker, "!^3--> 100 KILL ALAN OYUNCU: !t%s",isim)
			client_print_color(0, attacker, "!^3--> Server Restartlaniyor!")
			return
		}
	}
}
Biz 1.8.3 kullanıyoruz, zaten yukarıda renkli_yaziyi silip client_print_color kullandığımı fark etmişsindir. Birde 1.8.3 ile charsmax muhabbeti var. Yani tanımladığımız değişkenin maksimum alabileceği değeri direkt sana veriyor.

Kod: Tümünü seç

get_user_name(attacker,isim,charsmax(isim))
---
Konudaki sma yı sildim, benim düzenlediğimi ekledim. Attackerı attacker olarak kullandığımız için 100 kill yapan ölünce çalışır muhabbeti kalktı. 100. killde oyunu direkt yeniden başlatır. Basit bir eklenti, ama kullanılabilecek olduğu için onayladım.
Birde forum dışı linkin her türlüsü yasaktır. Bir daha resimleri alakasız platformların sunucusuna yükler isen ciddi bir uyarı yiyeceksin.

[DM]100 Kill Restart

Gönderilme zamanı: Çrş Oca 30, 2019 11:04 pm
gönderen Gezer
Ordaki victim,attacker hatasının farkındaydım fakat farkettiğimde eklentiyi çoktan göndermiştim. O şekilde onaylasaydın bile konu altından zaten düzelttirecektim. Ölme muhabbeti zaten oradan kaynaklanıyordu terslik var diyordum zaten bu işte. Gerisi içinde teşekkür ederim yazdıklarını görünce zaten farkediyorum aslında yaptığım hataları. 1.8.3'ü hala tam oturtamadım.

[DM]100 Kill Restart

Gönderilme zamanı: Çrş Oca 30, 2019 11:07 pm
gönderen Yek'-ta
Hatta;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
	register_plugin("[DM]100 Kill Restart", "1.0", "eg")

	RegisterHam(Ham_Killed,    "player", "gonder")
}

public gonder(victim, attacker)
{
	if(is_user_connected(attacker) && attacker != victim){
		new frags = get_user_frags(attacker)
		if(frags >= 100){
            new isim[33]
            get_user_name(attacker,isim,charsmax(isim))
			set_cvar_num("sv_restart",1)
			client_print_color(0, attacker, "!^3--> 100 KILL ALAN OYUNCU: !t%s",isim)
			client_print_color(0, attacker, "!^3--> Server Restartlaniyor!")
			return
		}
	}
}