Yapamamışsın Emre. Ham_Killed'da önce attacker değil, önce victim. Sen victim dan önce attacker yazdığın için victim, attacker olarak geçmiş.
O yüzden eklenti 1.8.3 ile şöyle olmalı;
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
public plugin_init() {
register_plugin("[DM]100 Kill Restart", "1.0", "eg")
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "gonder")
}
public gonder(victim, attacker)
{
if(is_user_connected(attacker) ){
new frags = get_user_frags(attacker)
new isim[33]
get_user_name(attacker,isim,32)
if(frags >= 100){
set_cvar_num("sv_restart",1)
client_print_color(0, attacker, "!^3--> 100 KILL ALAN OYUNCU: !t%s",isim)
client_print_color(0, attacker, "!^3--> Server Restartlaniyor!")
return
}
}
}
Fakat burada şu sorguyu da yapar isek daha güzel olur, oyuncu konsola kill yazdığında bu publicte boşuna sorgu olmasın diye attacker, victim değil ise.. Yani;
Kod: Tümünü seç
public gonder(victim, attacker)
{
if(is_user_connected(attacker) && attacker != victim ){
new frags = get_user_frags(attacker)
new isim[33]
get_user_name(attacker,isim,32)
if(frags >= 100){
set_cvar_num("sv_restart",1)
client_print_color(0, attacker, "!^3--> 100 KILL ALAN OYUNCU: !t%s",isim)
client_print_color(0, attacker, "!^3--> Server Restartlaniyor!")
return
}
}
}
Biz 1.8.3 kullanıyoruz, zaten yukarıda renkli_yaziyi silip client_print_color kullandığımı fark etmişsindir. Birde 1.8.3 ile charsmax muhabbeti var. Yani tanımladığımız değişkenin maksimum alabileceği değeri direkt sana veriyor.
Kod: Tümünü seç
get_user_name(attacker,isim,charsmax(isim))
---
Konudaki sma yı sildim, benim düzenlediğimi ekledim. Attackerı attacker olarak kullandığımız için 100 kill yapan ölünce çalışır muhabbeti kalktı. 100. killde oyunu direkt yeniden başlatır. Basit bir eklenti, ama kullanılabilecek olduğu için onayladım.
Birde forum dışı linkin her türlüsü yasaktır. Bir daha resimleri alakasız platformların sunucusuna yükler isen ciddi bir uyarı yiyeceksin.