1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Ölünce renkli boncuklar fırlaması

Gönderilme zamanı: Cum Oca 25, 2019 9:26 pm
gönderen Emre Gezer
Eklenti İsmi : Ölünce renkli boncuklar fırlaması
Yapımcısı : CSmileFaCe / Yek'-ta
Sürüm : 1.0
Açıklama : Ölünce renkli boncuklar fırlaması

Ekran Görüntüsü :
Resim

Resim

Oyun İçi Video :

Efektli Ölüm Plugini

Gönderilme zamanı: Cmt Şub 09, 2019 10:42 pm
gönderen Yek'-ta
Eklentiyi normalde onaylamayıp bu benim yazdığım asıl eklenti değil diyecektim.
Asıl eklenti burada; eklenti-istekleri/olum-efekt-istek-t4039.html
Ama konuyu asıl eklenti ile değiştireceğim.
Paylaştığın sma bu;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Olunce 4 farkli Efekt"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CSmiLeFaCe"

new dosya_efektb,dosya_efektr,dosya_efekty,dosya_efektg,dosya_efektp,dosya_efektt,dosya_efekto

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg", "ham_player_kill", "a")
	RegisterHam( Ham_Killed, "player", "Ham_Killed_player" );
}
public plugin_precache()
{
	dosya_efektb = precache_model("sprites/bflare.spr")
	dosya_efekty = precache_model("sprites/gflare.spr")
	dosya_efektg = precache_model("sprites/yflare.spr")
	dosya_efektr = precache_model("sprites/rflare.spr")
	dosya_efektp = precache_model("sprites/pflare.spr")
	dosya_efektt = precache_model("sprites/tflare.spr")
	dosya_efekto = precache_model("sprites/oflare.spr")
}

public ham_player_kill()
{
	new vid = read_data(2)
	new kid = read_data(1)
	
	if(!is_user_connected(vid) || vid == kid || !is_user_connected(kid))	 return ;
	// Yerini belirleme
	static Float:originF[3]
	pev(vid, pev_origin, originF)
	// Ardindan Efekti uygulama
	efektG(originF)	
	efektB(originF)	
	efektR(originF)	
	efektY(originF)	
	efektP(originF)	
	efektT(originF)	
	efektO(originF)
}

public ceset_bug_engel()
{
	register_plugin( "No Dead Bodies", "0.0.1", "Exolent" );
	set_msg_block( get_user_msgid( "ClCorpse" ), BLOCK_SET );
}

public Ham_Killed_player(id)
{	
	// Yerini belirleme
	static Float:originF[3]
	pev(id, pev_origin, originF)
	// Ardindan Efekti uygulama
	efektG(originF)	
	efektB(originF)	
	efektR(originF)	
	efektY(originF)	
	efektP(originF)	
	efektT(originF)	
	efektO(originF)
	ceset_bug_engel()
}

efektO(const Float:originF[3]){
	
	message_begin (MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
	write_byte( TE_SPRITETRAIL )
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // baþlangýç
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 200.0)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // hýzý
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 10.0)
	write_short(dosya_efekto) // sprite dosyasý
	write_byte(2) // kaç adet daðýlacaðý
	write_byte(random_num(27,30))
	write_byte(12) 
	write_byte(30)
	write_byte(10)
	message_end() 
}

efektT(const Float:originF[3]){
	
	message_begin (MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
	write_byte( TE_SPRITETRAIL )
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // baþlangýç
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 200.0)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // hýzý
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 10.0)
	write_short(dosya_efektt) // sprite dosyasý
	write_byte(2) // kaç adet daðýlacaðý
	write_byte(random_num(27,30))
	write_byte(12) 
	write_byte(30)
	write_byte(10)
	message_end() 
}

efektP(const Float:originF[3]){
	
	message_begin (MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
	write_byte( TE_SPRITETRAIL )
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // baþlangýç
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 200.0)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // hýzý
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 10.0)
	write_short(dosya_efektp) // sprite dosyasý
	write_byte(2) // kaç adet daðýlacaðý
	write_byte(random_num(27,30))
	write_byte(12) 
	write_byte(30)
	write_byte(10)
	message_end() 
}

efektB(const Float:originF[3]){
	
	message_begin (MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
	write_byte( TE_SPRITETRAIL )
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // baþlangýç
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 200.0)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // hýzý
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 10.0)
	write_short(dosya_efektb) // sprite dosyasý
	write_byte(2) // kaç adet daðýlacaðý
	write_byte(random_num(27,30))
	write_byte(12) 
	write_byte(30)
	write_byte(10)
	message_end() 
}
efektG(const Float:originF[3]){
	
	message_begin (MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
	write_byte( TE_SPRITETRAIL )
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // baþlangýç
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 200.0)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // hýzý
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 30.0)
	write_short(dosya_efektg) // sprite dosyasý
	write_byte(2) // kaç adet daðýlacaðý
	write_byte(random_num(27,30))
	write_byte(12) 
	write_byte(30)
	write_byte(10)
	message_end() 	
}
efektR(const Float:originF[3]){
	
	message_begin (MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
	write_byte( TE_SPRITETRAIL )
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // baþlangýç
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 200.0)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // hýzý
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 30.0)
	write_short(dosya_efektr) // sprite dosyasý
	write_byte(2) // kaç adet daðýlacaðý
	write_byte(random_num(27,30))
	write_byte(12) 
	write_byte(30)
	write_byte(10)
	message_end() 
}
efektY(const Float:originF[3]){
	
	message_begin (MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
	write_byte( TE_SPRITETRAIL )
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // baþlangýç
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 200.0)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 0 ]) // hýzý
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 1 ])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[ 2 ] + 30.0)
	write_short(dosya_efekty) // sprite dosyasý
	write_byte(2) // kaç adet daðýlacaðý
	write_byte(random_num(27,30))
	write_byte(12) 
	write_byte(30)
	write_byte(10)
	message_end() 
}
Bu kodlar geçersiz, kullanmayın, sorunlu. Konudaki sma yı indirip kullanın.

Ölünce renkli boncuklar fırlaması

Gönderilme zamanı: Pzr Şub 10, 2019 1:33 pm
gönderen Emre Gezer
Yazarı sen değilmisin eklentinin adınmı eklenmiş?

Ölünce renkli boncuklar fırlaması

Gönderilme zamanı: Sal Şub 12, 2019 12:25 am
gönderen Eren3434
Emre Gezer yazdı: Cum Oca 25, 2019 9:26 pm Eklenti İsmi : Ölünce renkli boncuklar fırlaması
Yapımcısı : CSmileFaCe / Yek'-ta
Sürüm : 1.0
Açıklama : Ölünce renkli boncuklar fırlaması

Ekran Görüntüsü :
Resim

Resim

Oyun İçi Video :
Ben kurulumunu yaptım ama olmuyor server çöküyor

Ölünce renkli boncuklar fırlaması

Gönderilme zamanı: Sal Şub 12, 2019 12:33 am
gönderen masquerade
sys.log atarmısınız bakalım hataya

Ölünce renkli boncuklar fırlaması

Gönderilme zamanı: Pzt Eyl 05, 2022 12:55 am
gönderen vacbenja
bakim

Ölünce renkli boncuklar fırlaması

Gönderilme zamanı: Prş Eyl 08, 2022 10:33 pm
gönderen 1000DAYS
Teşekkürler