1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Suda Hız Sınırlayıcı

Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 20, 2018 6:04 pm
gönderen emirakpinar
Eklenti İsmi : Suda Hız Sınırlayıcı
Yapımcısı : emirakpinar
Sürüm : 1.0
Açıklama :
Suda belli hıza ulaştığınızda kontrol eden eklenti. Oyuncunun bunny ile suyun üstünde hızlanmasını engeller.

Ekran Görüntüsü :
Resim

Cvar Ayarları :

Kod: Tümünü seç

amx_cvar ea_maxsuhizi 500 ; Maksimum hız limiti
amx_cvar ea_islem 2; 0: Kapalı - 1: Onunde duvar varmiscasina durdurur - 2: Oldurur

Suda Hız Sınırlayıcı

Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 20, 2018 10:25 pm
gönderen Yek'-ta
Onayladım fakat oyuncu ölü olduğu vakit eklenti hata veriyor mu merak ettim, ne yazık ki deneyemiyorum şuanda.
Oyuncu her doğduğunda su içerisinde yazanlar okunmaya başlıyor, tamam güzel. Oyuncu öldü ama hala devam ediyor. Neyse ki tekrar çalışmaması için task kontrolü yapmışsın. Bir sonraki güncellemede oyuncu öldüğü vakit taskı durdurup doğduğu zamanda yeniden başlatırsan güzel olur.

Eklenti için teşekkürler.

Suda Hız Sınırlayıcı

Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 20, 2018 10:34 pm
gönderen emirakpinar
Yek'-ta yazdı: Pzt Ağu 20, 2018 10:25 pm Onayladım fakat oyuncu ölü olduğu vakit eklenti hata veriyor mu merak ettim, ne yazık ki deneyemiyorum şuanda.
Oyuncu her doğduğunda su içerisinde yazanlar okunmaya başlıyor, tamam güzel. Oyuncu öldü ama hala devam ediyor. Neyse ki tekrar çalışmaması için task kontrolü yapmışsın. Bir sonraki güncellemede oyuncu öldüğü vakit taskı durdurup doğduğu zamanda yeniden başlatırsan güzel olur.

Eklenti için teşekkürler.
Onu yapacaktım ama önce deneyeyim dedim. Öldükten sonra suyun içerisinde ne kadar dolaşırsam dolaşayım log vermedi. Bende gerek duymadım. Büyük ihtimalle ölüler üzerinde çalışmıyor. Log veren olursa dediğin gibi taskı durdururum.
/**
* 0 - Not in water
* 1 - Waiding
* 2 - Mostly submerged
* 3 - Completely submerged
*
* Type: integer
*/
pev_waterlevel,

Suda Hız Sınırlayıcı

Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 20, 2018 10:34 pm
gönderen Colditz
Ölü iken izlediğin kişiye uygulanan şey sana da uygulanıyor. Ölme komutunu tanıttıktan sonra task varsa durdurabilirsin.
Ayrıca pev_ komutu yerine var_ komutu kullanabilirsin hazır reapi kullanmışken. %50 daha hızlı çalışıyor çünkü. FM_Think yerine PreThink de kullanılabilir fakat bundan pek emin değilim denenmesi gerek.

Suda Hız Sınırlayıcı

Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 20, 2018 10:52 pm
gönderen emirakpinar
Log vermiyor lakin öldüğünde izlediğin kişi üzerinden devam ettiği için taskı sildirttim. @Yek'-ta

Suda Hız Sınırlayıcı

Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 20, 2018 10:53 pm
gönderen Yek'-ta
Aynı eklentiyi atmış olma ihtimalin var mı?

Suda Hız Sınırlayıcı

Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 20, 2018 10:54 pm
gönderen emirakpinar
Yek'-ta yazdı: Pzt Ağu 20, 2018 10:53 pm Aynı eklentiyi atmış olma ihtimalin var mı?
if(!is_user_alive(id))
remove_task(id)

Suda Hız Sınırlayıcı

Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 20, 2018 10:54 pm
gönderen Colditz
Keşke RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed olarak tanıtsaymışsın.
Bu yaptığın şekilde ölü olduğunda bir kereliğine public devam edecek return komutu da gerekiyor.

Kod: Tümünü seç

public su(id){
	if(!is_user_alive(id))
	{
		remove_task(id);
		return
	}

Suda Hız Sınırlayıcı

Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 20, 2018 10:56 pm
gönderen Yek'-ta
Emir in attığı son sma dosyası da olur.

Suda Hız Sınırlayıcı

Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 20, 2018 10:59 pm
gönderen Colditz
Bir kere tanıttığı zaman izlediği kişi hız sınırını geçmiş ise kill çektirecek bu da ölü kişiye de kill çektireceği anlamına gelmez mi :)
İhtimalleri 0 a indirmek gerekir bence.