1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Hns mod bıçak hasarı sabitleme

Gönderilme zamanı: Cum Ağu 12, 2022 9:33 pm
gönderen oskan37
Merhabalar arkadaşlar bıçak hasarı sabitleme plugini olan varmı örneğin nasıl vurarsak vuralım 55 vursun. yardımcı olursanız sevinirim

HNS BIÇAK HASARI SABİTLEME

Gönderilme zamanı: Cum Ağu 12, 2022 9:34 pm
gönderen 2Adam
Bilgisiyarda degilim fakat geçtigimde yapar atarım

HNS BIÇAK HASARI SABİTLEME

Gönderilme zamanı: Cum Ağu 12, 2022 9:38 pm
gönderen oskan37
2Adam yazdı: Cum Ağu 12, 2022 9:34 pm Bilgisiyarda degilim fakat geçtigimde yapar atarım
ne zaman geçicen

HNS BIÇAK HASARI SABİTLEME

Gönderilme zamanı: Cum Ağu 12, 2022 9:53 pm
gönderen 2Adam
oskan37 yazdı: Cum Ağu 12, 2022 9:38 pm
2Adam yazdı: Cum Ağu 12, 2022 9:34 pm Bilgisiyarda degilim fakat geçtigimde yapar atarım
ne zaman geçicen

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() {
	register_plugin("Knife Damage", "1.0", "PurposeLess");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_AddPlayerItem, "@CBasePlayer_AddPlayerItem", .post = true);
}

@CBasePlayer_AddPlayerItem(const pPlayer, const pItem) {
	if(get_member(pItem, m_iId) != WEAPON_KNIFE) {
		return;
	}

	set_member(pItem, m_Weapon_flBaseDamage, 50.0);
}

HNS BIÇAK HASARI SABİTLEME

Gönderilme zamanı: Cum Ağu 12, 2022 10:01 pm
gönderen oskan37
2Adam yazdı: Cum Ağu 12, 2022 9:53 pm
oskan37 yazdı: Cum Ağu 12, 2022 9:38 pm
2Adam yazdı: Cum Ağu 12, 2022 9:34 pm Bilgisiyarda degilim fakat geçtigimde yapar atarım
ne zaman geçicen

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() {
	register_plugin("Knife Damage", "1.0", "PurposeLess");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_AddPlayerItem, "@CBasePlayer_AddPlayerItem", .post = true);
}

@CBasePlayer_AddPlayerItem(const pPlayer, const pItem) {
	if(get_member(pItem, m_iId) != WEAPON_KNIFE) {
		return;
	}

	set_member(pItem, m_Weapon_flBaseDamage, 50.0);
}
knk direk dosyalı halini atsana sma ya çevirdik ama olmadı yine

HNS BIÇAK HASARI SABİTLEME

Gönderilme zamanı: Cum Ağu 12, 2022 10:04 pm
gönderen oskan37
2Adam yazdı: Cum Ağu 12, 2022 9:53 pm
oskan37 yazdı: Cum Ağu 12, 2022 9:38 pm
2Adam yazdı: Cum Ağu 12, 2022 9:34 pm Bilgisiyarda degilim fakat geçtigimde yapar atarım
ne zaman geçicen

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() {
	register_plugin("Knife Damage", "1.0", "PurposeLess");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_AddPlayerItem, "@CBasePlayer_AddPlayerItem", .post = true);
}

@CBasePlayer_AddPlayerItem(const pPlayer, const pItem) {
	if(get_member(pItem, m_iId) != WEAPON_KNIFE) {
		return;
	}

	set_member(pItem, m_Weapon_flBaseDamage, 50.0);
}
olmuyo kanka