1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Say gözükmüyor

Gönderilme zamanı: Pzt Haz 28, 2021 10:11 am
gönderen hairless34
Selamlar arkadaşlar, sunucuda 30 kişi var ise max 2 kişi de bu sorun oluyor ve kendi kendine düzeliyor fakat 5 - 10 saati bulabiliyor.
oyunun kendi reklamları hud, say mesajları ws gözüküyor fakat kendi yazıkları ve herhangi bir playerin yazdığı gözükmüyor. player listten muteleyip tekrar açtırıyoruz fakat olmuyor sebebi nedir ?

Say gözükmüyor

Gönderilme zamanı: Pzt Haz 28, 2021 10:44 am
gönderen ByBuLuT ☪
Kullandığınız say eklentisinden olabilir

Say gözükmüyor

Gönderilme zamanı: Pzt Haz 28, 2021 3:30 pm
gönderen hairless34
ByBuLuT ☪ yazdı: Pzt Haz 28, 2021 10:44 am Kullandığınız say eklentisinden olabilir
uzun zamandır kullanıyorum ilk defa boyle yapti. cakisma vesaire de yok anlam veremedim

Say gözükmüyor

Gönderilme zamanı: Pzt Haz 28, 2021 4:15 pm
gönderen ByBuLuT ☪
server doluyken status yazınca son kişide oluyo olması lazım o sorun say eklentisindeki for dan kaynaklı bizde de vardı

Say gözükmüyor

Gönderilme zamanı: Pzt Haz 28, 2021 9:32 pm
gönderen hairless34
ByBuLuT ☪ yazdı: Pzt Haz 28, 2021 4:15 pm server doluyken status yazınca son kişide oluyo olması lazım o sorun say eklentisindeki for dan kaynaklı bizde de vardı
nasıl çözdün?

Say gözükmüyor

Gönderilme zamanı: Pzt Haz 28, 2021 10:06 pm
gönderen ByBuLuT ☪
say eklensinde mesajı herkese yollama döngüsünü düzelttim düzeldi

Say gözükmüyor

Gönderilme zamanı: Pzt Haz 28, 2021 10:46 pm
gönderen bestcore
Say eklentinizi atarsanız, kontrol edebiliriz.

Say gözükmüyor

Gönderilme zamanı: Sal Haz 29, 2021 12:35 am
gönderen ByBuLuT ☪
kendi eklentinde şöyle yapıp bi dene

Kod: Tümünü seç

public sendMessage (color[], alive) {
	new teamName[10]
	
	for (new player = 0; player <= MAX_PLAYERS; player++){
		if (!is_user_connected(player))
			continue
		if(is_user_alive(player)){
			get_user_team (player, teamName, 9)
			changeTeamInfo (player, color)
			writeMessage (player, message)
			changeTeamInfo (player, teamName)
		}
		else{
			get_user_team (player, teamName, 9)
			changeTeamInfo (player, color)
			writeMessage (player, message)
			changeTeamInfo (player, teamName)
		}			
	}
}
public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam){
	new teamName[10]
	
	for (new player = 0; player <= MAX_PLAYERS; player++){
		if (!is_user_connected(player))
			continue
		
		if (get_user_team(player) == playerTeam){
			if (is_user_alive(player)){
				get_user_team (player, teamName, 9)
				changeTeamInfo (player, color)
				writeMessage (player, message)
				changeTeamInfo (player, teamName)
			}
			else {
				get_user_team (player, teamName, 9)	
				changeTeamInfo (player, color)	
				writeMessage (player, message)
				changeTeamInfo (player, teamName)
			}
		}
	}
}