1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Say gözükmüyor
Gönderilme zamanı: Pzt Haz 28, 2021 10:11 am
gönderen hairless34
Selamlar arkadaşlar, sunucuda 30 kişi var ise max 2 kişi de bu sorun oluyor ve kendi kendine düzeliyor fakat 5 - 10 saati bulabiliyor.
oyunun kendi reklamları hud, say mesajları ws gözüküyor fakat kendi yazıkları ve herhangi bir playerin yazdığı gözükmüyor. player listten muteleyip tekrar açtırıyoruz fakat olmuyor sebebi nedir ?
Say gözükmüyor
Gönderilme zamanı: Pzt Haz 28, 2021 10:44 am
gönderen ByBuLuT ☪
Kullandığınız say eklentisinden olabilir
Say gözükmüyor
Gönderilme zamanı: Pzt Haz 28, 2021 3:30 pm
gönderen hairless34
ByBuLuT ☪ yazdı: Pzt Haz 28, 2021 10:44 am
Kullandığınız say eklentisinden olabilir
uzun zamandır kullanıyorum ilk defa boyle yapti. cakisma vesaire de yok anlam veremedim
Say gözükmüyor
Gönderilme zamanı: Pzt Haz 28, 2021 4:15 pm
gönderen ByBuLuT ☪
server doluyken status yazınca son kişide oluyo olması lazım o sorun say eklentisindeki for dan kaynaklı bizde de vardı
Say gözükmüyor
Gönderilme zamanı: Pzt Haz 28, 2021 9:32 pm
gönderen hairless34
ByBuLuT ☪ yazdı: Pzt Haz 28, 2021 4:15 pm
server doluyken status yazınca son kişide oluyo olması lazım o sorun say eklentisindeki for dan kaynaklı bizde de vardı
nasıl çözdün?
Say gözükmüyor
Gönderilme zamanı: Pzt Haz 28, 2021 10:06 pm
gönderen ByBuLuT ☪
say eklensinde mesajı herkese yollama döngüsünü düzelttim düzeldi
Say gözükmüyor
Gönderilme zamanı: Pzt Haz 28, 2021 10:46 pm
gönderen bestcore
Say eklentinizi atarsanız, kontrol edebiliriz.
Say gözükmüyor
Gönderilme zamanı: Sal Haz 29, 2021 12:35 am
gönderen ByBuLuT ☪
kendi eklentinde şöyle yapıp bi dene
Kod: Tümünü seç
public sendMessage (color[], alive) {
new teamName[10]
for (new player = 0; player <= MAX_PLAYERS; player++){
if (!is_user_connected(player))
continue
if(is_user_alive(player)){
get_user_team (player, teamName, 9)
changeTeamInfo (player, color)
writeMessage (player, message)
changeTeamInfo (player, teamName)
}
else{
get_user_team (player, teamName, 9)
changeTeamInfo (player, color)
writeMessage (player, message)
changeTeamInfo (player, teamName)
}
}
}
public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam){
new teamName[10]
for (new player = 0; player <= MAX_PLAYERS; player++){
if (!is_user_connected(player))
continue
if (get_user_team(player) == playerTeam){
if (is_user_alive(player)){
get_user_team (player, teamName, 9)
changeTeamInfo (player, color)
writeMessage (player, message)
changeTeamInfo (player, teamName)
}
else {
get_user_team (player, teamName, 9)
changeTeamInfo (player, color)
writeMessage (player, message)
changeTeamInfo (player, teamName)
}
}
}
}