1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Yeni Jbmenu Hk.

Gönderilme zamanı: Pzr Şub 14, 2021 11:49 pm
gönderen bilalgecer47
1.Konu ;
Yeni Bi jbmenü yazmaktayım ve Şöyle bi fikir var.Bu jbmenulerde çıkan say yazılarını azaltmak amaçlı Say yazılarını kaldırıp yerine seslerle Doldurmayı düşünüyorum.Sizce nasıl olabilir.Bi diğer fikir ise hud mesajı göndermek oda çok sıkıntı çıkarır diye yapmayı düşünmüyorum.

Kod: Tümünü seç

if(para[id] >= g_cvars[10]){
			
			unammo[id]=true;
			
			rh_emit_sound2(id, id, CHAN_AUTO, g_szSounds[SI]);
			
			para[id]-= g_cvars[10];
		}
		else rh_emit_sound2(id, id, CHAN_AUTO, g_szSounds[NO]);	
Örnek aşağıdaki gibi parası yeterliyse alıyor ve SI sesi gidiyor yetersizse No olan ses gidiyor.Sesler hakkındada öneri alabilirim x sesi olsa daha iyi olur vs.

2.Konu ;
Tasarım Konusunda fikirlerinizi almak istiyorum.Tasarım en önemli şeylerden biri Tasarımı.Menunun tasarımını değiştircem.

Şuanki tasarım bu şekilde bunu değişmek istiyorum bunun içinde önerilerinizi bekliyorum.

Kod: Tümünü seç

menu_additem(menu, fmt("\w%s \d| \yGorev Menu", tag), "6");

Yeni Jbmenu Hk.

Gönderilme zamanı: Pzt Şub 15, 2021 12:20 am
gönderen bestcore
Aslinda say yazılarını azaltmanın bir faydası yok, çok fazla say geçmediği sürece iyi, mesela bir ürünü almak istiyorsun paran yetmiyor alttan yetersiz miktar yazısı ile birlikte ses çıkması güzel bir hava katıyor, bu kodları birçok kez yazmak yerine istersen oyuncuyu satın alması için bir publice yönlendir ve orada parasını kontrol et ve sesleri ver.
Ben bir ürüne parası yetmiyor ise şu sesi çaldırıyorum;

Kod: Tümünü seç

client_cmd(id, "spk ^"buttons/blip2.wav^"");
Parası yetiyorsa ve ürünü aldıysa da şu sesi çıkarıyorum;

Kod: Tümünü seç

client_cmd(id, "spk ^"sound/events/enemy_died.wav^"");
Menü tasarımındada kırmızı olmasını pek sevmiyorum genelde sarı yapıyorum.

Yeni Jbmenu Hk.

Gönderilme zamanı: Pzt Şub 15, 2021 1:16 am
gönderen FatihBey21512
bilalgecer47 yazdı: Pzr Şub 14, 2021 11:49 pm 1.Konu ;
Yeni Bi jbmenü yazmaktayım ve Şöyle bi fikir var.Bu jbmenulerde çıkan say yazılarını azaltmak amaçlı Say yazılarını kaldırıp yerine seslerle Doldurmayı düşünüyorum.Sizce nasıl olabilir.Bi diğer fikir ise hud mesajı göndermek oda çok sıkıntı çıkarır diye yapmayı düşünmüyorum.

Kod: Tümünü seç

if(para[id] >= g_cvars[10]){
			
			unammo[id]=true;
			
			rh_emit_sound2(id, id, CHAN_AUTO, g_szSounds[SI]);
			
			para[id]-= g_cvars[10];
		}
		else rh_emit_sound2(id, id, CHAN_AUTO, g_szSounds[NO]);	
Örnek aşağıdaki gibi parası yeterliyse alıyor ve SI sesi gidiyor yetersizse No olan ses gidiyor.Sesler hakkındada öneri alabilirim x sesi olsa daha iyi olur vs.

2.Konu ;
Tasarım Konusunda fikirlerinizi almak istiyorum.Tasarım en önemli şeylerden biri Tasarımı.Menunun tasarımını değiştircem.

Şuanki tasarım bu şekilde bunu değişmek istiyorum bunun içinde önerilerinizi bekliyorum.

Kod: Tümünü seç

menu_additem(menu, fmt("\w%s \d| \yGorev Menu", tag), "6");
Anlayamadım ben, bıçak alındığında "Bıçak Aldın" diye bir ses falan mı gelecek ?

Yeni Jbmenu Hk.

Gönderilme zamanı: Pzt Şub 15, 2021 1:44 am
gönderen bilalgecer47
bestcore yazdı: Pzt Şub 15, 2021 12:20 am Aslinda say yazılarını azaltmanın bir faydası yok, çok fazla say geçmediği sürece iyi, mesela bir ürünü almak istiyorsun paran yetmiyor alttan yetersiz miktar yazısı ile birlikte ses çıkması güzel bir hava katıyor, bu kodları birçok kez yazmak yerine istersen oyuncuyu satın alması için bir publice yönlendir ve orada parasını kontrol et ve sesleri ver.
Ben bir ürüne parası yetmiyor ise şu sesi çaldırıyorum;

Kod: Tümünü seç

client_cmd(id, "spk ^"buttons/blip2.wav^"");
Parası yetiyorsa ve ürünü aldıysa da şu sesi çıkarıyorum;

Kod: Tümünü seç

client_cmd(id, "spk ^"sound/events/enemy_died.wav^"");
Menü tasarımındada kırmızı olmasını pek sevmiyorum genelde sarı yapıyorum.
Amacım sayı fazla doldurmadan insanların sayı chat kısmını takip etmesi genel olarak.Genel işlemler hariç mesela İsyanteam menusunun açılması ordan bişeyler verilmesi harici mesaj göndermeyi düşünmüyorum.Spk ile ses gönderme ve rh_emitsound2 arasında ne gibi bi fark var hangisi daha optimize olur.Bide dediğin gibi yetersiz publicine yönlendirip orda ses çaldırsam ne farkı olur?
-Menu tasarımınıda sarı kullanmayı denicem bakalım güzel bişeyler çıkıcakmı.

Yeni Jbmenu Hk.

Gönderilme zamanı: Pzt Şub 15, 2021 1:45 am
gönderen AlperYilmazOfficial
fena birşey geliyor gibi hadi bakalım :D

Yeni Jbmenu Hk.

Gönderilme zamanı: Pzt Şub 15, 2021 1:45 am
gönderen bilalgecer47
FatihBey21512 yazdı: Pzt Şub 15, 2021 1:16 am
bilalgecer47 yazdı: Pzr Şub 14, 2021 11:49 pm 1.Konu ;
Yeni Bi jbmenü yazmaktayım ve Şöyle bi fikir var.Bu jbmenulerde çıkan say yazılarını azaltmak amaçlı Say yazılarını kaldırıp yerine seslerle Doldurmayı düşünüyorum.Sizce nasıl olabilir.Bi diğer fikir ise hud mesajı göndermek oda çok sıkıntı çıkarır diye yapmayı düşünmüyorum.

Kod: Tümünü seç

if(para[id] >= g_cvars[10]){
			
			unammo[id]=true;
			
			rh_emit_sound2(id, id, CHAN_AUTO, g_szSounds[SI]);
			
			para[id]-= g_cvars[10];
		}
		else rh_emit_sound2(id, id, CHAN_AUTO, g_szSounds[NO]);	
Örnek aşağıdaki gibi parası yeterliyse alıyor ve SI sesi gidiyor yetersizse No olan ses gidiyor.Sesler hakkındada öneri alabilirim x sesi olsa daha iyi olur vs.

2.Konu ;
Tasarım Konusunda fikirlerinizi almak istiyorum.Tasarım en önemli şeylerden biri Tasarımı.Menunun tasarımını değiştircem.

Şuanki tasarım bu şekilde bunu değişmek istiyorum bunun içinde önerilerinizi bekliyorum.

Kod: Tümünü seç

menu_additem(menu, fmt("\w%s \d| \yGorev Menu", tag), "6");
Anlayamadım ben, bıçak alındığında "Bıçak Aldın" diye bir ses falan mı gelecek ?
Yani aslında oda olabilir.Ancak seslendirme yapcak biri lazım.
Mesela genel bi ses olcak yetersiz para sesi parası yetersiz ise o ses çalcak yeterliyse alcak ve satın alma sesi vercek.

Yeni Jbmenu Hk.

Gönderilme zamanı: Pzt Şub 15, 2021 2:12 am
gönderen Colditz
Seslendirme ekleyecekseniz bu komutu kullayın. rh_emit_sound2 ye gerek yok.

Kod: Tümünü seç

rg_send_audio

Yeni Jbmenu Hk.

Gönderilme zamanı: Pzt Şub 15, 2021 2:38 am
gönderen bilalgecer47
Colditz yazdı: Pzt Şub 15, 2021 2:12 am Seslendirme ekleyecekseniz bu komutu kullayın. rh_emit_sound2 ye gerek yok.

Kod: Tümünü seç

rg_send_audio
Farkları neler menünüzde rh_emit_sound2 kullanmıştınız.

Yeni Jbmenu Hk.

Gönderilme zamanı: Pzt Şub 15, 2021 2:38 am
gönderen bilalgecer47
AlperYilmazOfficial yazdı: Pzt Şub 15, 2021 1:45 am fena birşey geliyor gibi hadi bakalım :D
Görücez ilk denememiz :)

Yeni Jbmenu Hk.

Gönderilme zamanı: Pzt Şub 15, 2021 3:03 am
gönderen Colditz
bilalgecer47 yazdı: Pzt Şub 15, 2021 2:38 am Farkları neler menünüzde rh_emit_sound2 kullanmıştınız.
Sesi sadece oyuncuya duyurmak istiyorsanız rg_send_audio
Eğer sesin senden çıkıp başkaları tarafından da duyulmasını istiyorsan rh_emit_sound2 (Örneğin müzik kutusu gibi)

Benim h-jbmenude kullanma amacım silah aldığını gardiyanlar duymasıydı.