1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

CS1.6 Takım Eklentisi

Gönderilme zamanı: Pzr Ara 13, 2020 11:46 pm
gönderen yigitulker98
Merhaba arkadaşlar el başı herkesi CT atan bir eklenti istiyorum atarsanız sevinirim teşekkürler.

CS1.6 Takım Eklentisi

Gönderilme zamanı: Pzt Ara 14, 2020 12:09 am
gönderen ShooTeR
yigitulker98 yazdı: Pzr Ara 13, 2020 11:46 pm Merhaba arkadaşlar el başı herkesi CT atan bir eklenti istiyorum atarsanız sevinirim teşekkürler.
amx_cvar mp_auto_join_team "1"
amx_cvar humans_join_team "CT"

CS1.6 Takım Eklentisi

Gönderilme zamanı: Pzt Ara 14, 2020 9:12 am
gönderen Erdogan_
ShooTeR yazdı: Pzt Ara 14, 2020 12:09 am
yigitulker98 yazdı: Pzr Ara 13, 2020 11:46 pm Merhaba arkadaşlar el başı herkesi CT atan bir eklenti istiyorum atarsanız sevinirim teşekkürler.
amx_cvar mp_auto_join_team "1"
amx_cvar humans_join_team "CT"
Bu cvar ayarları servera ilk girdiğinde atıyor biz her el ct takımına atmasını istiyoruz

CS1.6 Takım Eklentisi

Gönderilme zamanı: Pzt Ara 14, 2020 9:39 am
gönderen bilalgecer47
Erdogan_ yazdı: Pzt Ara 14, 2020 9:12 am
ShooTeR yazdı: Pzt Ara 14, 2020 12:09 am
yigitulker98 yazdı: Pzr Ara 13, 2020 11:46 pm Merhaba arkadaşlar el başı herkesi CT atan bir eklenti istiyorum atarsanız sevinirim teşekkürler.
amx_cvar mp_auto_join_team "1"
amx_cvar humans_join_team "CT"
Bu cvar ayarları servera ilk girdiğinde atıyor biz her el ct takımına atmasını istiyoruz
Takım değiştirmeyi ve dengelemeyi kaparsan hep ctde kalırlar.

CS1.6 Takım Eklentisi

Gönderilme zamanı: Pzt Ara 14, 2020 9:47 am
gönderen LoseBasgan
Erdogan_ yazdı: Pzt Ara 14, 2020 9:12 am
ShooTeR yazdı: Pzt Ara 14, 2020 12:09 am
yigitulker98 yazdı: Pzr Ara 13, 2020 11:46 pm Merhaba arkadaşlar el başı herkesi CT atan bir eklenti istiyorum atarsanız sevinirim teşekkürler.
amx_cvar mp_auto_join_team "1"
amx_cvar humans_join_team "CT"
Bu cvar ayarları servera ilk girdiğinde atıyor biz her el ct takımına atmasını istiyoruz

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Elbasi Ct At","0.1","LoseBasgan");
	
	register_event("HLTV", "elbasi", "a", "1=0", "2=0");
}
public ctat(const id)
{
	new players[32],inum;
	get_players(players,inum);

	for(new i ; i < inum ; i++)
	{
		rg_set_user_team(id,TEAM_CT);
	}
	client_print_color(0,0,"^4[MoonGaming] ^1- ^3Tum oyuncular CT takimina aktarildi.");
}
public elbasi()
{
    new players[32],inum;
    static id;
    get_players(players,inum);
    for(new i;i<inum;i++)
    {
        ctat(id);
    }
}
Deneyin

CS1.6 Takım Eklentisi

Gönderilme zamanı: Pzt Ara 14, 2020 10:09 am
gönderen Colditz
LoseBasgan yazdı: Pzt Ara 14, 2020 9:47 am Deneyin

Kod: Tümünü seç

RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "@CSGameRules_RestartRound", .post = false);

@CSGameRules_RestartRound() {
	for(new pPlayer = 1; pPlayer <= MaxClients; pPlayer++) {
		if(is_user_alive(pPlayer)) {
			rg_set_user_team(pPlayer, TEAM_CT);
		}
	}
}

CS1.6 Takım Eklentisi

Gönderilme zamanı: Pzt Ara 14, 2020 10:54 am
gönderen bestcore
Colditz yazdı: Pzt Ara 14, 2020 10:09 am
LoseBasgan yazdı: Pzt Ara 14, 2020 9:47 am Deneyin

Kod: Tümünü seç

RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "@CSGameRules_RestartRound", .post = false);

@CSGameRules_RestartRound() {
	for(new pPlayer = 1; pPlayer <= MaxClients; pPlayer++) {
		if(is_user_alive(pPlayer)) {
			rg_set_user_team(pPlayer, TEAM_CT);
		}
	}
}
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "@CSGameRules_RestartRound", .post = false);

register_event("HLTV", "roundbaslangici", "a", "1=0", "2=0");

Bu ikisi arasındaki fark nedir acaba bunu kullansak bir fark olur mu ?

CS1.6 Takım Eklentisi

Gönderilme zamanı: Pzt Ara 14, 2020 11:00 am
gönderen Colditz
bestcore yazdı: Pzt Ara 14, 2020 10:54 am RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "@CSGameRules_RestartRound", .post = false);
register_event("HLTV", "roundbaslangici", "a", "1=0", "2=0");

Bu ikisi arasındaki fark nedir acaba bunu kullansak bir fark olur mu ?

Kod: Tümünü seç

/*
	* Description:		Call this on a new round or restart round with member m_bCompleteReset is TRUE
	* Params:		()
	*/
	RG_CSGameRules_RestartRound,
Round başlangıcında ve restart atılınca çalışıyor. Nasıl CurWeapon yerine Deploy kullanıyorsak roundstart için de bunu kullanabiliriz.

CS1.6 Takım Eklentisi

Gönderilme zamanı: Pzt Ara 14, 2020 11:23 am
gönderen bestcore
Colditz yazdı: Pzt Ara 14, 2020 11:00 am
bestcore yazdı: Pzt Ara 14, 2020 10:54 am RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "@CSGameRules_RestartRound", .post = false);
register_event("HLTV", "roundbaslangici", "a", "1=0", "2=0");

Bu ikisi arasındaki fark nedir acaba bunu kullansak bir fark olur mu ?

Kod: Tümünü seç

/*
	* Description:		Call this on a new round or restart round with member m_bCompleteReset is TRUE
	* Params:		()
	*/
	RG_CSGameRules_RestartRound,
Round başlangıcında ve restart atılınca çalışıyor. Nasıl CurWeapon yerine Deploy kullanıyorsak roundstart için de bunu kullanabiliriz.
Teşekkür ederim.