CS1.6 Takım Eklentisi
Gönderilme zamanı: Pzr Ara 13, 2020 11:46 pm
Merhaba arkadaşlar el başı herkesi CT atan bir eklenti istiyorum atarsanız sevinirim teşekkürler.
amx_cvar mp_auto_join_team "1"yigitulker98 yazdı: Pzr Ara 13, 2020 11:46 pm Merhaba arkadaşlar el başı herkesi CT atan bir eklenti istiyorum atarsanız sevinirim teşekkürler.
Bu cvar ayarları servera ilk girdiğinde atıyor biz her el ct takımına atmasını istiyoruzShooTeR yazdı: Pzt Ara 14, 2020 12:09 amamx_cvar mp_auto_join_team "1"yigitulker98 yazdı: Pzr Ara 13, 2020 11:46 pm Merhaba arkadaşlar el başı herkesi CT atan bir eklenti istiyorum atarsanız sevinirim teşekkürler.
amx_cvar humans_join_team "CT"
Takım değiştirmeyi ve dengelemeyi kaparsan hep ctde kalırlar.Erdogan_ yazdı: Pzt Ara 14, 2020 9:12 amBu cvar ayarları servera ilk girdiğinde atıyor biz her el ct takımına atmasını istiyoruzShooTeR yazdı: Pzt Ara 14, 2020 12:09 amamx_cvar mp_auto_join_team "1"yigitulker98 yazdı: Pzr Ara 13, 2020 11:46 pm Merhaba arkadaşlar el başı herkesi CT atan bir eklenti istiyorum atarsanız sevinirim teşekkürler.
amx_cvar humans_join_team "CT"
Erdogan_ yazdı: Pzt Ara 14, 2020 9:12 amBu cvar ayarları servera ilk girdiğinde atıyor biz her el ct takımına atmasını istiyoruzShooTeR yazdı: Pzt Ara 14, 2020 12:09 amamx_cvar mp_auto_join_team "1"yigitulker98 yazdı: Pzr Ara 13, 2020 11:46 pm Merhaba arkadaşlar el başı herkesi CT atan bir eklenti istiyorum atarsanız sevinirim teşekkürler.
amx_cvar humans_join_team "CT"
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
public plugin_init()
{
register_plugin("Elbasi Ct At","0.1","LoseBasgan");
register_event("HLTV", "elbasi", "a", "1=0", "2=0");
}
public ctat(const id)
{
new players[32],inum;
get_players(players,inum);
for(new i ; i < inum ; i++)
{
rg_set_user_team(id,TEAM_CT);
}
client_print_color(0,0,"^4[MoonGaming] ^1- ^3Tum oyuncular CT takimina aktarildi.");
}
public elbasi()
{
new players[32],inum;
static id;
get_players(players,inum);
for(new i;i<inum;i++)
{
ctat(id);
}
}
Kod: Tümünü seç
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "@CSGameRules_RestartRound", .post = false);
@CSGameRules_RestartRound() {
for(new pPlayer = 1; pPlayer <= MaxClients; pPlayer++) {
if(is_user_alive(pPlayer)) {
rg_set_user_team(pPlayer, TEAM_CT);
}
}
}
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "@CSGameRules_RestartRound", .post = false);Colditz yazdı: Pzt Ara 14, 2020 10:09 amKod: Tümünü seç
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "@CSGameRules_RestartRound", .post = false); @CSGameRules_RestartRound() { for(new pPlayer = 1; pPlayer <= MaxClients; pPlayer++) { if(is_user_alive(pPlayer)) { rg_set_user_team(pPlayer, TEAM_CT); } } }
bestcore yazdı: Pzt Ara 14, 2020 10:54 am RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "@CSGameRules_RestartRound", .post = false);
register_event("HLTV", "roundbaslangici", "a", "1=0", "2=0");
Bu ikisi arasındaki fark nedir acaba bunu kullansak bir fark olur mu ?
Kod: Tümünü seç
/*
* Description: Call this on a new round or restart round with member m_bCompleteReset is TRUE
* Params: ()
*/
RG_CSGameRules_RestartRound,
Teşekkür ederim.Colditz yazdı: Pzt Ara 14, 2020 11:00 ambestcore yazdı: Pzt Ara 14, 2020 10:54 am RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "@CSGameRules_RestartRound", .post = false);
register_event("HLTV", "roundbaslangici", "a", "1=0", "2=0");
Bu ikisi arasındaki fark nedir acaba bunu kullansak bir fark olur mu ?Round başlangıcında ve restart atılınca çalışıyor. Nasıl CurWeapon yerine Deploy kullanıyorsak roundstart için de bunu kullanabiliriz.Kod: Tümünü seç
/* * Description: Call this on a new round or restart round with member m_bCompleteReset is TRUE * Params: () */ RG_CSGameRules_RestartRound,