1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Map Değisince Çokuyor ACİL YARDIM

Gönderilme zamanı: Pzr Oca 12, 2020 7:37 pm
gönderen marsmelowxx
Merhabalar Serverimde Map Değisince Direk Fy_iceworld mapına donuyor Sw cokuyor Acil Yardım Edin 213.238.173.65

Map Değisince Çokuyor ACİL YARDIM

Gönderilme zamanı: Pzr Oca 12, 2020 9:23 pm
gönderen Mustafa Can
logları kontrol ettiniz mi ?
Yazanı buraya yapıştırır mısınız ?

Map Değisince Çokuyor ACİL YARDIM

Gönderilme zamanı: Pzr Oca 12, 2020 9:58 pm
gönderen marsmelowxx
L 12/01/2020 - 19:23:35: (map "ze_area51_lg") Host_Error: PF_precache_sound_I: Sound 'doors/doormove1.wav' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.

L 12/01/2020 - 20:16:53: (map "ze_hospital_lg") TEX_InitFromWad: couldn't open de_vegas.wad

L 12/01/2020 - 20:25:07: (map "ze_hospital_lg") TEX_InitFromWad: couldn't open de_vegas.wad

L 12/01/2020 - 20:46:12: (map "ze_watery_escape_v1") Host_Error: PF_precache_sound_I: Sound 'ses.wav' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.

Map Değisince Çokuyor ACİL YARDIM

Gönderilme zamanı: Pzr Oca 12, 2020 10:20 pm
gönderen heaveNN
marsmelowxx yazdı: Pzr Oca 12, 2020 9:58 pm L 12/01/2020 - 19:23:35: (map "ze_area51_lg") Host_Error: PF_precache_sound_I: Sound 'doors/doormove1.wav' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.

L 12/01/2020 - 20:16:53: (map "ze_hospital_lg") TEX_InitFromWad: couldn't open de_vegas.wad

L 12/01/2020 - 20:25:07: (map "ze_hospital_lg") TEX_InitFromWad: couldn't open de_vegas.wad

L 12/01/2020 - 20:46:12: (map "ze_watery_escape_v1") Host_Error: PF_precache_sound_I: Sound 'ses.wav' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.
bunu yükleyip plugins.ini altına yazdıktan sonra map değişip dener misin?
PrecacheX.sma

Map Değisince Çokuyor ACİL YARDIM

Gönderilme zamanı: Pzt Oca 13, 2020 12:14 pm
gönderen ENESIZM
heaveNN yazdı: Pzr Oca 12, 2020 10:20 pm
marsmelowxx yazdı: Pzr Oca 12, 2020 9:58 pm L 12/01/2020 - 19:23:35: (map "ze_area51_lg") Host_Error: PF_precache_sound_I: Sound 'doors/doormove1.wav' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.

L 12/01/2020 - 20:16:53: (map "ze_hospital_lg") TEX_InitFromWad: couldn't open de_vegas.wad

L 12/01/2020 - 20:25:07: (map "ze_hospital_lg") TEX_InitFromWad: couldn't open de_vegas.wad

L 12/01/2020 - 20:46:12: (map "ze_watery_escape_v1") Host_Error: PF_precache_sound_I: Sound 'ses.wav' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Reduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.
bunu yükleyip plugins.ini altına yazdıktan sonra map değişip dener misin? PrecacheX.sma
bunu yüklemek demek sunucu limitlerini oynamak oluyor, benim önerim modelleri azaltmandır. o mapleri bir çok klan kullanıyor ve böyle hata alanların sayısı çok az

bence sunucunda ki gereksiz modelleri kaldır. örnek vermek gerekirse p_model w_model gibi modeller