1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

UserMsg: No pfn Account 146 UserMsg: No pfn HealthInfo 147

Gönderilme zamanı: Pzt Eyl 09, 2019 12:18 pm
gönderen tepegoz
UserMsg: No pfn Account 146
UserMsg: No pfn HealthInfo 147
UserMsg: No pfn Account 146
UserMsg: No pfn HealthInfo 147
UserMsg: No pfn Account 146
UserMsg: No pfn HealthInfo 147
developer 1 yazınca yukarıdaki şeklinde döngü halinde konsolda yenileniyor. Tüm csdurağı serverlarında var.
Resim

UserMsg: No pfn Account 146 UserMsg: No pfn HealthInfo 147

Gönderilme zamanı: Pzt Eyl 09, 2019 1:11 pm
gönderen ByBuLuT ☪
client kaynaklı son gelen skor tablosunda oyuncuların hp para değerlerini yazdırmaya çalışıyor ama yazdıramıyor benim anladığım böyle
çözümü son güncellemeleri almış bi client kurmak (dahaca çıkaran olmadı sanırım), developer 0 kullanmak veya steamden orjinal oyun alarak oyuna girmek

UserMsg: No pfn Account 146 UserMsg: No pfn HealthInfo 147

Gönderilme zamanı: Sal Ara 29, 2020 3:34 pm
gönderen tepegoz
Bunun bir çözümü olmalı bence çoğu kişi steamsız oynuyor ve konsolda böyle yazıların çıkması hoş olmuyor.

UserMsg: No pfn Account 146 UserMsg: No pfn HealthInfo 147

Gönderilme zamanı: Sal Ara 29, 2020 3:50 pm
gönderen Colditz
Araştırabilirsiniz. 2. seçenek sorunu çözüyor. Direkt eklentiyi atıyorum.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
new g_bwSend, bool:g_Enable=false;
new g_Step[32][3];//mb bw?
public plugin_init() {
    register_plugin("49 44 49","20 4E 41","58 59 49"); // privet sok.
    if(get_cvar_pointer("mp_scoreboard_showhealth")){register_message(get_user_msgid("Account"), "Event");g_Enable=true;}
    if(get_cvar_pointer("mp_scoreboard_showmoney")){register_message(get_user_msgid("HealthInfo"), "Event");g_Enable=true;}
}
public client_command(id){
    if(g_Step[id][2])return;
    new Cmd[32];read_argv(0, Cmd, 31);
    if(equali(Cmd,"_checkin_checkin"))g_Step[id][0]=1;
    else if(equali(Cmd,"vgui_runscript"))g_Step[id][1]=1;
    else if(equali(Cmd,"_microphone_checkin"))g_Step[id][2]=1;
}
public Event(msg_id, msg_dest, id) {
    if(!is_user_connected(id))return 0; //msg_dest == MSG_ALL cause crashes again?
    if(!(g_bwSend & (1 << (id & 31))))return 1;
    return 0;
}
public client_connect(id){
    g_Step[id][0]=0;g_Step[id][1]=0;g_Step[id][2]=0;
    client_cmd(id,"_checkin_checkin");client_cmd(id,"vgui_runscript");client_cmd(id,"_microphone_checkin");
}
public client_putinserver(id){
    if(!g_Enable)return;
    g_bwSend &= ~(1 << (id & 31));
    if(is_user_bot(id)||is_user_hltv(id))return;
    if(g_Step[id][1])query_client_cvar(id, "sv_version", "check_sv_version");
}
public check_sv_version(id,const cvar[],const value[]){
    new a = strlen(value);
    if(a<21)return;
    if(str_to_num(value[a-4])>=8244)g_bwSend |= (1 << (id & 31));
}
Four ways:

1) Update ReGameDLL version and don't write -beta in the startup parameters. These CVars will no longer work.
2) Try to install https://dev-cs.ru/threads/134/page-15#post-60906
3) These clients should use GSClient.
4) These clients just have to disable developer 1.
https://dev-cs.ru/threads/7503/#post-66400