1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Bullet Damage Kapatma

Gönderilme zamanı: Pzr Tem 15, 2018 12:20 am
gönderen sorumakinesi
İyi geceler herkese, panelin kendisinde dahil olan bullet damage eklentisini nasıl kapatabiliriz? Ayrıca ilgili eklentinin dosya adı nedir?

Bullet Damage Kapatma

Gönderilme zamanı: Pzr Tem 15, 2018 12:52 am
gönderen ogibaba911
sorumakinesi yazdı: Pzr Tem 15, 2018 12:20 am İyi geceler herkese, panelin kendisinde dahil olan bullet damage eklentisini nasıl kapatabiliriz? Ayrıca ilgili eklentinin dosya adı nedir?
https://panel.csduragi.com/urun/editor/ ... _super.cfg

bullet_damage 1 // Anlik olarak vurulan hasarin gosterilmesi (Namlunun ucunda)

0 yapın.

Bullet Damage Kapatma

Gönderilme zamanı: Pzr Tem 15, 2018 12:59 am
gönderen sorumakinesi
ogibaba911 yazdı: Pzr Tem 15, 2018 12:52 am
sorumakinesi yazdı: Pzr Tem 15, 2018 12:20 am İyi geceler herkese, panelin kendisinde dahil olan bullet damage eklentisini nasıl kapatabiliriz? Ayrıca ilgili eklentinin dosya adı nedir?
https://panel.csduragi.com/urun/editor/ ... _super.cfg

bullet_damage 1 // Anlik olarak vurulan hasarin gosterilmesi (Namlunun ucunda)

0 yapın.
Teşekkürler, belirttiğiniz komutu konsoldan göndersem ardından haritayı değiştirsem hangi ayar geçerli olur? Belirttiğiniz dosyada yazan mı? Yoksa konsoldan gönderdiğim mi?

Bullet Damage Kapatma

Gönderilme zamanı: Pzr Tem 15, 2018 11:23 am
gönderen Taha Demirbaş
Konsol komutundan geçeceğini sanmıyorum çünkü denemedim. Ama dosya içinden değişin. Adam linki vermiş zaten.

Bullet Damage Kapatma

Gönderilme zamanı: Pzr Tem 15, 2018 11:47 pm
gönderen sorumakinesi
Taha Demirbaş yazdı: Pzr Tem 15, 2018 11:23 am Konsol komutundan geçeceğini sanmıyorum çünkü denemedim. Ama dosya içinden değişin. Adam linki vermiş zaten.
Yanıtınız için teşekkürler. Sorma amacım eklentiyi maç botu çalışırken devre dışı bırakabilmek. Nasıl devre dışı bırakabileceğimiz konusunda bir öneriniz var mı? @Taha Demirbaş

Bullet Damage Kapatma

Gönderilme zamanı: Pzr Tem 15, 2018 11:51 pm
gönderen ahmetsencanx2
amx_cvar bullet_damage 0 olarak kapatılır diye düşünüyorum :roll: