Nasıl kısaltılabilir fikirlere açığım ; CSGO Mod
Gönderilme zamanı: Pzt Haz 25, 2018 10:23 pm
Merhaba arkadaşlar CS:GO modum için takas sistemi yapıyordum her şey bitti localde & serverde denedim çalışıyor ancak
Takası kabul et seçeneği çok uzun oldu gereksiz kod kullandım farkındayım sizce nasıl bir kısaltmalar yapabilirim ancak tüm iflerin nedenlerini yazdırmamız lazım direk return veya olabilir gibi cevaplar olmaz : /
Takası kabul et seçeneği çok uzun oldu gereksiz kod kullandım farkındayım sizce nasıl bir kısaltmalar yapabilirim ancak tüm iflerin nedenlerini yazdırmamız lazım direk return veya olabilir gibi cevaplar olmaz : /
Kod: Tümünü seç
}
case 4:{
new wd;
if( g_TAKAS[ adamsec[ id ] ][ istedigim_skin_key ] > 0 && g_TAKAS[ adamsec[ id ] ][ sectigim_skin_key ] > 0 )
{
if( g_weapon[ karsiya_beni_Tanit[ id ] ][ g_TAKAS[ id ] [ sectigim_skin_keyy ] ] > 0)
{
if( g_weapon[ id ][ g_TAKAS[ id ][ istedigim_skin_keyy ] ] > 0 )
{
if(g_uidcek[id] != 0 )
{
if( g_TAKAS[ adamsec[ id ] ][ ak_uidsibitmedi ] == g_uidcek[ karsiya_beni_Tanit[ id ] ])
{
new sifirlayiac;
if( g_TAKAS[ id ][ zaman_asimi ] <= 0 )
{
sifirlayiac=1;
renkli_yazi( karsiya_beni_Tanit[ id ] , "!gZaman asimin doldu yolladigin davet silindi");
renkli_yazi( id , "!gKarsi tarafin takas suresi doldu");
}
if( tdurumumetot [ karsiya_beni_Tanit[ id ] ] == 1 )
{
sifirlayiac=1;
renkli_yazi( id , "!gKarsi taraf takasi an itibari ila engellemis");
renkli_yazi( karsiya_beni_Tanit[ id ] , "!gTakasini engelledigin icin islem basaris");
}
if( sifirlayiac== 1)
{
for( new i; i < ***_Berk; i++ )
{
g_TAKAS[ karsiya_beni_Tanit[ id ] ][ i ] = 0;
}
for( new i; i < ***_Berk; i++ )
{
g_TAKAS[ id ][ i ] = 0;
}
takasigoster[ id ] = 0;
renkli_yazi( karsiya_beni_Tanit[ id ] , "!gTakasini bug oldugu icin engelledik");
renkli_yazi( id , "!gTakasini bug oldugu icin engelledik");
karsiya_beni_Tanit[ id ] = 0;
return PLUGIN_HANDLED;
}
if( !is_user_connected( karsiya_beni_Tanit[ id ] ) )
return PLUGIN_HANDLED;
g_weapon[ id ][ g_TAKAS[ id ][ sectigim_skin_keyy ] ] += 1;
g_weapon[ id ][ g_TAKAS[ id ][ istedigim_skin_keyy ] ] -= 1;
g_weapon[ karsiya_beni_Tanit[ id ] ][ g_TAKAS[ id ][ sectigim_skin_keyy ] ] -= 1;
g_weapon[ karsiya_beni_Tanit[ id ] ][ g_TAKAS[ id ][ istedigim_skin_keyy ] ] += 1;
wd=1;
for( new i; i < ***_Berk; i++ )
{
g_TAKAS[ karsiya_beni_Tanit[ id ] ][ i ] = 0;
}
for( new i; i < ***_Berk; i++ )
{
g_TAKAS[ id ][ i ] = 0;
}
takasigoster[ id ] = 0;
renkli_yazi( karsiya_beni_Tanit[ id ] , "!gTakasini kabul etti");
renkli_yazi( id , "!gTakas kabul edildi");
karsiya_beni_Tanit[ id ] = 0;
}
else
{
renkli_yazi( id , "!gOlasi bug fixed");
}
}
else
{
renkli_yazi( id , "!gUID Bulunmadi");
}
}
else
{
renkli_yazi( id , "!gHata 1");
}
}
else
{
renkli_yazi( id , "!gHata 2");
}
}
else
{
renkli_yazi( id , "!gSen takas esyasi seciyordun icerigini sifirladik tekrar bas");
}
if( wd == 1 )
{
for( new i; i < ***_Berk; i++ )
{
g_TAKAS[ id ][ i ] = 0;
}
takasigoster[ id ] = 0;
wd=0;
}