1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

CS:GO Silah Sesleri [HK.]

Gönderilme zamanı: Prş Mar 29, 2018 11:07 am
gönderen ENESIZM
Tabii ki herkesin yapamadığı hatta şu zamana kadar sadece 2 sunucunun yaptığını gördüm. Sanırım nasıl olacağını buldum gibi. CS79a deneme yapacağım. Eğer olursa herkese atacağım. Beklemede kalın...

CS:GO Silah Sesleri [HK.]

Gönderilme zamanı: Prş Mar 29, 2018 11:31 am
gönderen PaZee
Herkesin yapamadigi derken? SILAH seslerini basit bir jbmenuden bile degismeyi ogrenebilirsin Medieval modumda kullanmistim.

CS:GO Silah Sesleri [HK.]

Gönderilme zamanı: Prş Mar 29, 2018 11:52 am
gönderen ENESIZM
PaZee yazdı: Prş Mar 29, 2018 11:31 am Herkesin yapamadigi derken? SILAH seslerini basit bir jbmenuden bile degismeyi ogrenebilirsin Medieval modumda kullanmistim.
Bilen için bu basit değil mi ? Peki ya bilmeyenler ne yapacak ? Bunlar sorulması gereken sorular.

CS:GO Silah Sesleri [HK.]

Gönderilme zamanı: Prş Mar 29, 2018 11:52 am
gönderen ahmetsencanx2
PaZee yazdı: Prş Mar 29, 2018 11:31 am Herkesin yapamadigi derken? SILAH seslerini basit bir jbmenuden bile degismeyi ogrenebilirsin Medieval modumda kullanmistim.
O kadar basit olsa herkes yapardı demi 😁

CS:GO Silah Sesleri [HK.]

Gönderilme zamanı: Prş Mar 29, 2018 11:54 am
gönderen Leooo
Mesela ben bilmiyorum yapa bilirsen paylaşırsan öğreniriz :D

CS:GO Silah Sesleri [HK.]

Gönderilme zamanı: Prş Mar 29, 2018 12:15 pm
gönderen ENESIZM
Leooo yazdı: Prş Mar 29, 2018 11:54 am Mesela ben bilmiyorum yapa bilirsen paylaşırsan öğreniriz :D
Galiba akşama taşınacak bu iş. Telefonumu yapmam gerekiyor ekranı falan kırıldı 6 saat kadar kısa bir süre içinde döneceğim.

CS:GO Silah Sesleri [HK.]

Gönderilme zamanı: Prş Mar 29, 2018 12:32 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
Yapmaya Çalışmadım Bile :D
Zor Bir Eklenti Değil

CS:GO Silah Sesleri [HK.]

Gönderilme zamanı: Prş Mar 29, 2018 12:56 pm
gönderen DarkSould
ENESIZM yazdı: Prş Mar 29, 2018 11:07 am Tabii ki herkesin yapamadığı hatta şu zamana kadar sadece 2 sunucunun yaptığını gördüm. Sanırım nasıl olacağını buldum gibi. CS79a deneme yapacağım. Eğer olursa herkese atacağım. Beklemede kalın...
Okadar Zor değil :D cs121 beklerim.

CS:GO Silah Sesleri [HK.]

Gönderilme zamanı: Prş Mar 29, 2018 2:23 pm
gönderen noeldayi
Fatih ~ EjderYa yazdı: Prş Mar 29, 2018 12:32 pm Yapmaya Çalışmadım Bile :D
Zor Bir Eklenti Değil
Kolaysa yaz dostum istedik senden :D

CS:GO Silah Sesleri [HK.]

Gönderilme zamanı: Prş Mar 29, 2018 2:49 pm
gönderen PaZee

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "Ses Example"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "PaZee"


new const ses1[] 	= { "ses1.wav" }
new const ses2[] 	= { "ses2.wav" }
new const ses3[] 	= { "ses3.wav" }
new const ses4[] 	= { "ses4.wav" }
new const ses5[] 	= { "ses5.wav" }
new const ses6[] 	= { "ses6.wav" }

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_forward(FM_EmitSound,	"Fwd_EmitSound")
}

public plugin_precache()
{
	
	precache_sound(ses1)
	precache_sound(ses2)
	precache_sound(ses3)
	precache_sound(ses4)
	precache_sound(ses5)
	precache_sound(ses6)
}

public Fwd_EmitSound(id, channel, const sample[], Float:volume, Float:attn, flags, pitch)
{

	if (!is_user_connected(id))
		return FMRES_IGNORED;
		
		

	if (equal(sample[8], "kni", 3)) // kni iceren bir animasyon goruldugunde cikarilan sesi degisiriz
	{
		if (equal(sample[14], "sla", 3))
		{
			switch (random_num(1, 2))
			{
				case 1: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, ses1, volume, attn, flags, pitch)
				case 2: engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, ses2, volume, attn, flags, pitch)
			}

		return FMRES_SUPERCEDE;
		}
		if(equal(sample,"weapons/knife_deploy1.wav"))
		{
			engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, ses3, volume, attn, flags, pitch)
			return FMRES_SUPERCEDE;
		}
		if (equal(sample[14], "hit", 3))
		{
			if (sample[17] == 'w')
			{
				engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, ses4, volume, attn, flags, pitch)
				return FMRES_SUPERCEDE;
			}
			else
			{
				engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, ses5, volume, attn, flags, pitch)

				return FMRES_SUPERCEDE;
			}
		}
		if (equal(sample[14], "sta", 3))
		{
			engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, ses6, volume, attn, flags, pitch)
			return FMRES_SUPERCEDE;
		}
	}
}
bazi yonlerden bir tanesi, aylardir forumda donuyor bir kac arkadas istemisti bende boyle bir kod atmistim isteyenler varsa bunun uzerinden yapilabilir knife silahina gore ayarli bunlar hlmv ile bir silahi acip animasyonlarina gore ses ayarlayabilirsiniz
silahi dogrulamak icin kod

Kod: Tümünü seç

if(get_user_weapon(id) & CSW_KNIFE)
{
 // kodlar
}