1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Bomba Çok Fazla Vuruyor
Gönderilme zamanı: Cum Oca 05, 2018 10:00 pm
gönderen Recherged
Bomba çok fazla damage vuruyor. Nasıl düşürebiliriz?
Bomba Çok Fazla Vuruyor
Gönderilme zamanı: Cum Oca 05, 2018 10:01 pm
gönderen DarkWWARZ
hangi modu kullanıyorsunuz ?
Bomba Çok Fazla Vuruyor
Gönderilme zamanı: Cum Oca 05, 2018 10:11 pm
gönderen Recherged
DarkWWARZ yazdı:hangi modu kullanıyorsunuz ?
Hiçbir mod açık değil hocam pro server
Bomba Çok Fazla Vuruyor
Gönderilme zamanı: Cum Oca 05, 2018 10:13 pm
gönderen DarkWWARZ
Recherged yazdı:DarkWWARZ yazdı:hangi modu kullanıyorsunuz ?
Hiçbir mod açık değil hocam pro server
Google`````de Hasar Kontrol Plugini olarak aratırsanız bunu düzenleyebilirsiniz..
Bomba Çok Fazla Vuruyor
Gönderilme zamanı: Cum Oca 05, 2018 10:15 pm
gönderen DarkWWARZ
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new P_Cvars[31],Max_Players,Float:DmgValue
public plugin_init()
{
register_plugin("Damage Control", "1.22", "Fxfighter")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "hook_TakeDamage")
P_Cvars[4] = register_cvar("amx_dmg_grenade","200+")
Max_Players = get_maxplayers()
}
public hook_TakeDamage(Victim, Useless, Attacker, Float:damage, damagebits)
{
static cvar
cvar = get_pcvar_num(P_Cvars[4])
if(!cvar)return HAM_IGNORED
static Gun
if(Useless <= Max_Players && Useless != 0)Gun = get_user_weapon(Attacker)
else
{
static classname[32]
pev(Useless,pev_classname,classname,31)
if(equal(classname,"grenade"))Gun = 4
else if(!Useless)Gun = 2
}
if(!Gun)return HAM_IGNORED
static Dmg[5]
Useless = 0
get_pcvar_string(P_Cvars[Gun],Dmg,4)
if(Dmg[0] == '#')
{
get_pcvar_string(P_Cvars[4],Dmg,4)
if(Dmg[0] == '#')return HAM_IGNORED
Useless = 1
}
if(contain(Dmg,"*") != -1)
{
replace(Dmg,4,"*","")
DmgValue = str_to_float(Dmg)
if(DmgValue == 1.0)return HAM_IGNORED
damage*=DmgValue
}
else if(contain(Dmg,"-") != -1)
{
replace(Dmg,4,"-","")
DmgValue = str_to_float(Dmg)
if(!DmgValue)return HAM_IGNORED
damage-=DmgValue
if(damage < 0.0)damage = 0.0
}
else if(contain(Dmg,"+") != -1)
{
replace(Dmg,4,"+","")
DmgValue = str_to_float(Dmg)
if(!DmgValue)return HAM_IGNORED
damage+=str_to_float(Dmg)
}
else damage=str_to_float(Dmg)
if(cvar == 2 && !Useless)
{
get_pcvar_string(P_Cvars[4],Dmg,4)
if(Dmg[0] == '#')
{
SetHamParamFloat(4, damage)
return HAM_IGNORED
}
if(contain(Dmg,"*") != -1)
{
replace(Dmg,4,"*","")
DmgValue = str_to_float(Dmg)
if(DmgValue == 1.0)return HAM_IGNORED
damage*=DmgValue
}
else if(contain(Dmg,"-") != -1)
{
replace(Dmg,4,"-","")
DmgValue = str_to_float(Dmg)
if(!DmgValue)return HAM_IGNORED
damage-=DmgValue
if(damage < 0.0)damage = 0.0
}
else if(contain(Dmg,"+") != -1)
{
replace(Dmg,4,"+","")
DmgValue = str_to_float(Dmg)
if(!DmgValue)return HAM_IGNORED
damage+=str_to_float(Dmg)
}
else damage=str_to_float(Dmg)
}
SetHamParamFloat(4, damage)
return HAM_HANDLED
}
new Debug
public client_putinserver(id)
{
if(Debug == 1)return
new classname[32]
pev(id,pev_classname,classname,31)
if(!equal(classname,"player"))
{
Debug=1
set_task(10.0,"_Debug",id)
}
}
public _Debug(id)
{
RegisterHamFromEntity(Ham_TakeDamage,id,"hook_TakeDamage")
client_print(0,print_console,"[Damage Control]bots debuged")
}