1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

bb server plugin ayarı

Gönderilme zamanı: Sal Ağu 01, 2017 3:45 pm
gönderen deha4848s
Hocam Şimdi Ben Slot Yazıyorum adamlar Buıld tıme Bittikten sonra Taş Oynatıoyr Onun Kısa Yolunu Atarmısınız Nasıl düzeleceigini veya Sizin Tavsiye Ettiğiniz Slot Yetkilerini.

bb server plugin ayarı

Gönderilme zamanı: Sal Ağu 01, 2017 3:50 pm
gönderen MRX3565
Modun içinden ayarlamanız gerekmekte ve bb mod yüklemelesiniz, adminlerin taş oynatma kodu şudur;

Kod: Tümünü seç

    if (!g_boolCanBuild && !access(id, FLAGS_BUILD) && !access(id, FLAGS_OVERRIDE))
    {
        client_print (id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "BUILD_NOTIME")
        return PLUGIN_HANDLED
o public de burada ;

Kod: Tümünü seç

public cmdGrabEnt(id)
{
    if (g_fBuildDelay[id] + BUILD_DELAY > get_gametime())
    {
        g_fBuildDelay[id] = get_gametime()
        client_print (id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "BUILD_SPAM")
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    else
        g_fBuildDelay[id] = get_gametime()

    if (g_isBuildBan[id])
    {
        client_print (id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "BUILD_BANNED")
        client_cmd(id, "spk %s", LOCK_FAIL);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    if (g_isZombie[id] && !access(id, FLAGS_OVERRIDE))
        return PLUGIN_HANDLED
        
    if (!g_boolCanBuild && !access(id, FLAGS_BUILD) && !access(id, FLAGS_OVERRIDE))
    {
        client_print (id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "BUILD_NOTIME")
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    
    if (g_iOwnedEnt[id] && is_valid_ent(g_iOwnedEnt[id])) 
        cmdStopEnt(id)
    
    new ent, bodypart
    get_user_aiming (id,ent,bodypart)
    
    if (!is_valid_ent(ent) || ent == g_iEntBarrier || is_user_alive(ent) || IsMovingEnt(ent))
        return PLUGIN_HANDLED;
    
    if ((BlockLocker(ent) && BlockLocker(ent) != id) || (BlockLocker(ent) && !access(id, FLAGS_OVERRIDE)))
        return PLUGIN_HANDLED;
    
    new szClass[10], szTarget[7];
    entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClass, 9);
    entity_get_string(ent, EV_SZ_targetname, szTarget, 6);
    if (!equal(szClass, "func_wall") || equal(szTarget, "ignore"))
        return PLUGIN_HANDLED;
        
    ExecuteForward(g_fwGrabEnt_Pre, g_fwDummyResult, id, ent);

    new Float:fOrigin[3], iAiming[3], Float:fAiming[3]
    
    get_user_origin(id, iAiming, 3);
    IVecFVec(iAiming, fAiming);
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

    g_fOffset1[id] = fOrigin[0] - fAiming[0];
    g_fOffset2[id] = fOrigin[1] - fAiming[1];
    g_fOffset3[id] = fOrigin[2] - fAiming[2];
    
    g_fEntDist[id] = get_user_aiming(id, ent, bodypart);
        
    if (g_fEntMinDist)
    {
        if (g_fEntDist[id] < g_fEntMinDist)
            g_fEntDist[id] = g_fEntSetDist;
    }
    else if (g_fEntMaxDist)
    {
        if (g_fEntDist[id] > g_fEntMaxDist)
            return PLUGIN_HANDLED
    }

    set_pev(ent,pev_rendermode,kRenderTransColor)
    set_pev(ent,pev_rendercolor, g_fColor[g_iColor[id]] )
    set_pev(ent,pev_renderamt, g_fRenderAmt[g_iColor[id]] )
        
    MovingEnt(ent);
    SetEntMover(ent, id);
    g_iOwnedEnt[id] = ent

    //Checked after object is successfully grabbed
    if (!g_boolCanBuild && (access(id, FLAGS_BUILD) || access(id, FLAGS_OVERRIDE)))
    {
        new adminauthid[32],adminname[32]
        get_user_authid (id,adminauthid,31)
        get_user_name(id,adminname,31)
        Log("[MOVE] Admin: %s || SteamID: %s moved an entity", adminname, adminauthid)
    }
    
    client_cmd(id, "spk %s", GRAB_START);
    
    ExecuteForward(g_fwGrabEnt_Post, g_fwDummyResult, id, ent);
    
    return PLUGIN_HANDLED
Buradan değişeceksiniz.

bb server plugin ayarı

Gönderilme zamanı: Sal Ağu 01, 2017 3:52 pm
gönderen deha4848s
Aga Bu ney Ben Fazla Kullanmayı Bilmiyorumda :( bi yardım edermisiniz.

bb server plugin ayarı

Gönderilme zamanı: Sal Ağu 01, 2017 3:53 pm
gönderen MRX3565
Şuan kendi serverime bile vakit ayıramıyorum, yapan olur.

bb server plugin ayarı

Gönderilme zamanı: Sal Ağu 01, 2017 3:55 pm
gönderen deha4848s
PEki ::)