1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

BaseBuilder da Base Sorunu

Gönderilme zamanı: Pzt Tem 17, 2017 9:39 am
gönderen Jkidd
Arkadaşlar BaseBuilderde Zombiler Baseleri Bozuyor Nasıl Kapatabilirim Plugini Olan Varsa Atabilir mi

BaseBuilder da Base Sorunu

Gönderilme zamanı: Pzt Tem 17, 2017 10:24 am
gönderen MRX3565
Zombiler baseleri bozuyor derken ?

Baselerin önünde siyah bir engel olması gerekiyor, onun sayesinde dokunamamaları gerek.

BaseBuilder da Base Sorunu

Gönderilme zamanı: Pzt Tem 17, 2017 10:25 am
gönderen serkan ebcin
Yüklediğiniz eklentilerden kaynaklıdır

BaseBuilder da Base Sorunu

Gönderilme zamanı: Pzt Tem 17, 2017 10:38 am
gönderen MRX3565
Eğer build time bittikten sonra diyorsanız ve paraşüt açık ise,
paraşüt açmaya çalışırken yetkisi olanlar bozar,
Bunun için mod ile oynaman gerek,
CSD nin kullandığı modu bulun, herşey bu public de bitiyor zaten.

Kod: Tümünü seç

public cmdGrabEnt(id)
{
	if (g_fBuildDelay[id] + BUILD_DELAY > get_gametime())
	{
		g_fBuildDelay[id] = get_gametime()
		client_print (id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "BUILD_SPAM")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	else
		g_fBuildDelay[id] = get_gametime()

	if (g_isBuildBan[id])
	{
		client_print (id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "BUILD_BANNED")
		client_cmd(id, "spk %s", LOCK_FAIL);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	if (g_isZombie[id] && !access(id, FLAGS_OVERRIDE))
		return PLUGIN_HANDLED
		
	if (!g_boolCanBuild && !access(id, FLAGS_BUILD) && !access(id, FLAGS_OVERRIDE))
	{
		client_print (id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "BUILD_NOTIME")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	if (g_iOwnedEnt[id] && is_valid_ent(g_iOwnedEnt[id])) 
		cmdStopEnt(id)
	
	new ent, bodypart
	get_user_aiming (id,ent,bodypart)
	
	if (!is_valid_ent(ent) || ent == g_iEntBarrier || is_user_alive(ent) || IsMovingEnt(ent))
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	if ((BlockLocker(ent) && BlockLocker(ent) != id) || (BlockLocker(ent) && !access(id, FLAGS_OVERRIDE)))
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	new szClass[10], szTarget[7];
	entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClass, 9);
	entity_get_string(ent, EV_SZ_targetname, szTarget, 6);
	if (!equal(szClass, "func_wall") || equal(szTarget, "ignore"))
		return PLUGIN_HANDLED;
		
	ExecuteForward(g_fwGrabEnt_Pre, g_fwDummyResult, id, ent);

	new Float:fOrigin[3], iAiming[3], Float:fAiming[3]
	
	get_user_origin(id, iAiming, 3);
	IVecFVec(iAiming, fAiming);
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

	g_fOffset1[id] = fOrigin[0] - fAiming[0];
	g_fOffset2[id] = fOrigin[1] - fAiming[1];
	g_fOffset3[id] = fOrigin[2] - fAiming[2];
	
	g_fEntDist[id] = get_user_aiming(id, ent, bodypart);
		
	if (g_fEntMinDist)
	{
		if (g_fEntDist[id] < g_fEntMinDist)
			g_fEntDist[id] = g_fEntSetDist;
	}
	else if (g_fEntMaxDist)
	{
		if (g_fEntDist[id] > g_fEntMaxDist)
			return PLUGIN_HANDLED
	}

	set_pev(ent,pev_rendermode,kRenderTransColor)
	set_pev(ent,pev_rendercolor, g_fColor[g_iColor[id]] )
	set_pev(ent,pev_renderamt, g_fRenderAmt[g_iColor[id]] )
		
	MovingEnt(ent);
	SetEntMover(ent, id);
	g_iOwnedEnt[id] = ent

	//Checked after object is successfully grabbed
	if (!g_boolCanBuild && (access(id, FLAGS_BUILD) || access(id, FLAGS_OVERRIDE)))
	{
		new adminauthid[32],adminname[32]
		get_user_authid (id,adminauthid,31)
		get_user_name(id,adminname,31)
		Log("[MOVE] Admin: %s || SteamID: %s moved an entity", adminname, adminauthid)
	}
	
	client_cmd(id, "spk %s", GRAB_START);
	
	ExecuteForward(g_fwGrabEnt_Post, g_fwDummyResult, id, ent);
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

BaseBuilder da Base Sorunu

Gönderilme zamanı: Pzt Tem 17, 2017 10:47 am
gönderen Jkidd
Sizin bb menü ve class ı kullanıyorum ve zombiler e ile bozuyor sizin sw girip baktıgımda ise öyle birşey göremedim yetkisi olan mı bozabilir acaba ?

BaseBuilder da Base Sorunu

Gönderilme zamanı: Pzt Tem 17, 2017 10:53 am
gönderen Blue
@MRX3565
Zaten Yarısını Yazmış Kod Olarak. İşin Aslı Modunuzla ALakalı. Eğer Modunuzda Yetkili Kişiler. Build Time Bittikten Sonra İstedikleri Kadar Oynatabilirler.Hatta Zombi Olan Kişi Eğer Mapda Bug Varsa İnsanların Nesnelerini Bile Tutabilir. Kısaca Yeni Bir Mod Bulup Kurmak Çözüm. Tabii MOdun İçinde Şu Yetkiyi ADMIN_RCON Yaparsanız Sadece Kurucular Tutar Nesneleri.

Bunu

Kod: Tümünü seç

#define FLAGS_BUILD 	ADMIN_IMMUNITY

Kod: Tümünü seç

#define FLAGS_BUILD 	ADMIN_RCON
Yaparsanız. Direk Rcon Yetkisi Sadece Tutabilir Diğer Yetkililer Elleyemez Nesnelere.

BaseBuilder da Base Sorunu

Gönderilme zamanı: Pzt Tem 17, 2017 10:55 am
gönderen Jkidd
bu dediğinizi bbmenü de ki sma dan mı yapıcam nerden yapıldığını bilmiyorum yardımcı olsanız ?

BaseBuilder da Base Sorunu

Gönderilme zamanı: Pzt Tem 17, 2017 10:55 am
gönderen MRX3565
Basebuilder mod indirin.

BaseBuilder da Base Sorunu

Gönderilme zamanı: Pzt Tem 17, 2017 10:57 am
gönderen Blue
BBmenu İle Hiçbir Âlakası Bulunmamaktadır. Dediğimi Okuduysanız. Herşey Modda Başlayıp Mod'da Bitmekte. Kısaca Csduragının Modunu Kullanmakta İseniz. Netten Yeni Bir Basebuilder Mod Bulup Kurabilirsiniz. Zaten Yukarıda Attığım Koduda Uygularsanız Sorununuz Çözülücektir.

BaseBuilder da Base Sorunu

Gönderilme zamanı: Pzt Tem 17, 2017 11:06 am
gönderen Jkidd
Ben CsDuragının kini kullanıyorum nasıl yapıcam şimdi anlatabilir misiniz .