CSDM Sİlah Menu Kapama hk.
Gönderilme zamanı: Prş Haz 17, 2021 11:27 pm
Arkadaşlar panelde ki csdm modundaki silah menuyu silip yerine kendim yaptıgım menuyu koymak isiyorum ama bi turlu yapamadım yardımcı olurmusunuz?
Panelim olmadığı için pek emin değilim, galiba equip diye geçiyor. Yoksa, oradaki listeyi atın söyleyeyim.ALFAReis5454 yazdı: ↑Cum Haz 18, 2021 10:17 am Panelde silah menu hangi isimle geçiyo anlamadım hangisinin onune o işareti koyucam.
Modlar kısmında bunlar varbestcore yazdı: ↑Cum Haz 18, 2021 10:32 amPanelim olmadığı için pek emin değilim, galiba equip diye geçiyor. Yoksa, oradaki listeyi atın söyleyeyim.ALFAReis5454 yazdı: ↑Cum Haz 18, 2021 10:17 am Panelde silah menu hangi isimle geçiyo anlamadım hangisinin onune o işareti koyucam.
Kod: Tümünü seç
;================================================================;
; CSDM Ayar Dosyası
; Sıfır ayarlar Vaqtincha tarafından hazırlanmıştır
; Pro moda uyarlama Yek'-ta
; CSDuragi.com
;================================================================;
[settings]
; csd_csdm_menu açma yetkisi
; ad = A ve D yetkisine sahip yetkililer açabilir
menu_flags = ad
; Kaç saniye içerisinde yeniden doğmalı
respawn_delay = 1.3
; Yeniden doğmak için ekranda bar.
; Not: Sadece respawn_delay 1.4 ün üzerinde iken çalışır
show_respawn_bar = 0
; Oyuncu doğduğunda ses çıkarmasını sağlamak
block_gunpickup_sound = 0
; Herkesin tek olmasını sağlayan ayar
free_for_all = 0
; Oyun Modu
; 0 - Normal Mod
; 1 - Oyuncular sadece kafadan hasar alır
; 2 - Nereden hasar alırsa alsın hep HS gider
; 3 - Otomatik can dolumlu mod
gameplay_mode = 3
; CSStats Pause kapatma ayarı
; /top15, top10, rankstats vs.
csstats = 1
[misc]
; Silah durumunu unutmama: m4a1, usp, famas, glock.
weaponstate_remember = 1
; Adam öldürdüğünde cephane yenileme özelliği
; 1 - Sadece elinde tuttuğu silahın cephanesini yeniler
; 2 - bütün silahlarının cephanesini yeniler (slot1 & slot2)
refill_clip_weapons = 1
; Hudların gizlenmesi
; c - crosshair
; f - flashlight
; m - money
; h - health, armor, radar
; t - timer
hide_hud_flags = "ft"
[protection]
; Yeniden doğduğunda kaç saniye boyunca ölümsüz olmalı
; 0 = kapalı
protection_time = 2.0
; Korumada olduğunu gösteren icon (bildirmek amaçlı)
; Not: protection_time 1.9 un üzerinde iken çalışır
; sadece hud.txt içerisinde tanımlanan spritelar geçerlidir ("" = kapalı).
sprite_name = "suithelmet_full"
; Ölümsüz olduğunu gösteren glow rengi, muhakkak tırnak içerisinde olmalı.
; 255 üzerinden dijital "R G B" değerleri
; rastgele glow için "random" yazın.
render_color_tt = "110 0 0"
render_color_ct = "0 0 110"
; Glowun saydamlığı (Değer ne kadar yüksek olur ise o kadar kalınlaşır)
render_alpha = 10
; Oyuncunun hasar almasını engelleme
block_damage = 1
[mapcleaner]
; Harita objelerinin mod esnasında kaldırılması
; a - "as_" & "es_" objeleri (vip assasination & escape)
; b - satın alma bölgeleri
; c - "cs_" objeleri (hostage rescue)
; d - "de_" objeleri (bomb defuse)
; e - ekipmanlar (örnek yerdeki silahlar)
; w - dünya silahları ?(haritadaki zırhlar canlar)
remove_objective_flags = "abcdew"
; Remove dropped weapons.
remove_dropped_weapons = 1
; Sets 1 to exclude bomb from auto-removing.
exclude_bomb = 0
[equip]
; 0 - [autoitems] sadece
; 1 - Ekipman Menüsü ([secondary] & [primary] + [autoitems])
; 2 - Rastgele Silah ([secondary] & [primary] + [autoitems])
; 3 - free buy (sadece satın alma)
equip_mode = 1
; Kaç saniye içerisinde freebuy yapabilir. (weapon buy flood protect!)
; 0 - Zaman aşımı yok
freebuy_time = 20
; freebuy için para
; 0 - default maks. para (mp_maxmoney cvar ayarını kullanın)
freebuy_money = 5000
; Silah bulunmadığında ekipman menüsünün açılmasına izin ver (Silahı yere atar ise guns yazması için)
always_open_menu = 0
; Doğduğun vakit default silahları verme (usp, glock)
block_default_items = 0
; ========== Auto Items ===========
; Doğunca gelecek eşyalar:
; "eşya_ismi" "takım" "Miktar | Cephane"
; 0 - default değer verilir
; all - her iki takım içinde.
; ct - sadece counter-terorists için
; tt - sadece terorists için
[autoitems]
; item_longjump "all" 0
; item_thighpack "ct" 0
; item_kevlar "all" 0
item_assaultsuit "all" 0
weapon_knife "all" 0
; weapon_smokegrenade "tt" 0
; weapon_flashbang "ct" 0
; weapon_hegrenade "all" 0
; weapon_deagle "all" 0
; ========== Ekipman Menüsü ==========
; Ekipman Menüsü için örnek:
; "CS Silah İsmi" "Menüde Çıkacak İsmi"
; Örnek:
; weapon_m4a1 "Çılgın Atar M4A1"
[secondary]
weapon_usp "USP"
weapon_glock18 "Glock"
weapon_deagle "Deagle"
weapon_p228 "P228"
weapon_elite "Elite"
weapon_fiveseven "Five Seven"
[primary]
weapon_m4a1 "M4A1"
weapon_ak47 "AK47"
weapon_famas "Famas"
weapon_galil "Galil"
weapon_awp "AWP"
weapon_mp5navy "MP5 Navy"
weapon_p90 "P90"
weapon_aug "AUG"
weapon_sg552 "SG552"
weapon_scout "Scout"
; weapon_ump45 "UMP 45"
; weapon_sg550 "SG550"
; weapon_m249 "M249"
; weapon_g3sg1 "G3SG1"
; weapon_m3 "M3"
; weapon_xm1014 "XM1014"
; weapon_tmp "TMP"
; weapon_mac10 "Mac 10"
; weapon_shield "Tac. Shield"
; CSDM Aktif edildiğinde açılacak olan eklentilerin dosya isimleri
; Not: Eklenti normal düzende sunucuda çalışmamalı, yani plugins.ini de yazmamalı
[ACILACAK EKLENTILER]
; CSDM Aktif edildiğinde duracak olan eklentilerin dosya isimleri
[DURAN EKLENTILER]
walkguard.amxx
; CSDM Aktif edildiğinde girilecek ayarlar
[CSDM AYARLARI]
; CSDM kapatildiginda girilecek ayarlar
[PRO AYARLARI]
mp_round_infinite 0
mp_freeforall 0
mp_forcerespawn 0
mp_roundrespawn_time 20