1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

ürünü iptal edemıyorum

Gönderilme zamanı: Cmt Eki 13, 2018 8:21 pm
gönderen KraLeonidaS
suanda ts3 adresim var yeni ts3 suanki ts3 adresimi kapatmak istiyorum ürünü iptal edemıyorum

panelde para var

Hizmet sözleşmesi gereği ürününüzü sadece 7 gün öncesinden ( proforma faturanız oluşmadan ) iptal edebilirsiniz. diyor ben daha yeni biliyorum boyle birşey oldugunu ? Etiket Atarmısınız yetkililere


biraz ara vericem cs ye panelde para durmasını istiyorum ama otomatik alıcak nasıl önleyebilirim iptal edemıyorum

Yeni Ts alıcam ürünü iptal edemıyorum

Gönderilme zamanı: Cmt Eki 13, 2018 8:25 pm
gönderen KraLeonidaS
[@Bilinmeyen Etiket]

ürünü iptal edemıyorum

Gönderilme zamanı: Cmt Eki 13, 2018 8:36 pm
gönderen ReConnect
İptalini verdiğiniz ürün 1 hafta sonra işlem görür. Ayrıca iptal işlemi yaptığınız ürünün geri iadesi olmamaktadır.

ürünü iptal edemıyorum

Gönderilme zamanı: Cmt Eki 13, 2018 9:36 pm
gönderen By.King ►EmrullaH◄
Siz ilk önce mail atın.

ürünü iptal edemıyorum

Gönderilme zamanı: Cmt Eki 13, 2018 10:54 pm
gönderen BY FURKAN !
Fatura kesildigi için bir şey yapilacagini düşünmüyorum ama genede panelden ödeme bildiriminden bir destek alin veya omer@csduragi.com a mail atin.

ürünü iptal edemıyorum

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 14, 2018 12:00 am
gönderen ReConnect
Maile gerek yok dostum. Dediğimi yap iptal ettirmek istiyorsan. O tür iptal işlemleri ile mail yolundan ilgilenilseydi oraya o buton konmazdı. Dediğim gibi 1 hafta içerisinde ürün iptali gerçekleşir. (ürün ücreti gelmeden 1 hafta öncesinden iptalini ver.)

ürünü iptal edemıyorum

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 14, 2018 5:54 am
gönderen KraLeonidaS
[@Bilinmeyen Etiket]