Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Hns mod bıçak hasarı sabitleme

Oyunda karşılaştığınız hatalar , oyun hakkında genel bilgiler

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
oskan37
Mesajlar: 5
Kayıt: Cum Ağu 12, 2022 9:28 pm

Hns mod bıçak hasarı sabitleme

Mesaj gönderen oskan37 »

Merhabalar arkadaşlar bıçak hasarı sabitleme plugini olan varmı örneğin nasıl vurarsak vuralım 55 vursun. yardımcı olursanız sevinirim

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

2Adam
Mesajlar: 227
Kayıt: Cmt Tem 09, 2022 4:33 pm

HNS BIÇAK HASARI SABİTLEME

Mesaj gönderen 2Adam »

Bilgisiyarda degilim fakat geçtigimde yapar atarım

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
oskan37
Mesajlar: 5
Kayıt: Cum Ağu 12, 2022 9:28 pm

HNS BIÇAK HASARI SABİTLEME

Mesaj gönderen oskan37 »

2Adam yazdı: Cum Ağu 12, 2022 9:34 pm Bilgisiyarda degilim fakat geçtigimde yapar atarım
ne zaman geçicen

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

2Adam
Mesajlar: 227
Kayıt: Cmt Tem 09, 2022 4:33 pm

HNS BIÇAK HASARI SABİTLEME

Mesaj gönderen 2Adam »

oskan37 yazdı: Cum Ağu 12, 2022 9:38 pm
2Adam yazdı: Cum Ağu 12, 2022 9:34 pm Bilgisiyarda degilim fakat geçtigimde yapar atarım
ne zaman geçicen

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() {
	register_plugin("Knife Damage", "1.0", "PurposeLess");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_AddPlayerItem, "@CBasePlayer_AddPlayerItem", .post = true);
}

@CBasePlayer_AddPlayerItem(const pPlayer, const pItem) {
	if(get_member(pItem, m_iId) != WEAPON_KNIFE) {
		return;
	}

	set_member(pItem, m_Weapon_flBaseDamage, 50.0);
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
oskan37
Mesajlar: 5
Kayıt: Cum Ağu 12, 2022 9:28 pm

HNS BIÇAK HASARI SABİTLEME

Mesaj gönderen oskan37 »

2Adam yazdı: Cum Ağu 12, 2022 9:53 pm
oskan37 yazdı: Cum Ağu 12, 2022 9:38 pm
2Adam yazdı: Cum Ağu 12, 2022 9:34 pm Bilgisiyarda degilim fakat geçtigimde yapar atarım
ne zaman geçicen

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() {
	register_plugin("Knife Damage", "1.0", "PurposeLess");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_AddPlayerItem, "@CBasePlayer_AddPlayerItem", .post = true);
}

@CBasePlayer_AddPlayerItem(const pPlayer, const pItem) {
	if(get_member(pItem, m_iId) != WEAPON_KNIFE) {
		return;
	}

	set_member(pItem, m_Weapon_flBaseDamage, 50.0);
}
knk direk dosyalı halini atsana sma ya çevirdik ama olmadı yine

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
oskan37
Mesajlar: 5
Kayıt: Cum Ağu 12, 2022 9:28 pm

HNS BIÇAK HASARI SABİTLEME

Mesaj gönderen oskan37 »

2Adam yazdı: Cum Ağu 12, 2022 9:53 pm
oskan37 yazdı: Cum Ağu 12, 2022 9:38 pm
2Adam yazdı: Cum Ağu 12, 2022 9:34 pm Bilgisiyarda degilim fakat geçtigimde yapar atarım
ne zaman geçicen

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() {
	register_plugin("Knife Damage", "1.0", "PurposeLess");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_AddPlayerItem, "@CBasePlayer_AddPlayerItem", .post = true);
}

@CBasePlayer_AddPlayerItem(const pPlayer, const pItem) {
	if(get_member(pItem, m_iId) != WEAPON_KNIFE) {
		return;
	}

	set_member(pItem, m_Weapon_flBaseDamage, 50.0);
}
olmuyo kanka

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla