beyler bu eklenti yüklniyor ama calismiyor neden sesler ingilizce kaliyor
Moderatör: Moderatörler
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 41
- Kayıt: Sal Mar 31, 2020 12:43 pm
beyler bu eklenti yüklniyor ama calismiyor neden sesler ingilizce kaliyor
trses diye oyuna yüklüyor ama sesler gene ingilizce calisiyor
sorun ne?
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.
Link: | |
Linklerini gizle |
-
Konu Sahibi - Mesajlar: 41
- Kayıt: Sal Mar 31, 2020 12:43 pm
beyler bu eklenti yüklniyor ama calismiyor neden sesler ingilizce kaliyor
gerek kalmadi daha iyi bir plugin atıldı
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const g_Sounds[][] =
{
"sound/terwin.wav",
"sound/ctwin.wav",
"sound/berabere.wav",
"sound/bombpl.wav",
"sound/bombdef.wav"
};
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSesleri", "0.1", "LyNcH");
RegisterHookChain(RG_RoundEnd, "RoundEnd", .post = true);
RegisterHookChain(RG_PlantBomb, "PlantBomb", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CGrenade_DefuseBombEnd, "CGrenade_DefuseBombEnd", .post = true);
}
public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof(g_Sounds); i++)
{
precache_sound(g_Sounds);
}
}
public RoundEnd(WinStatus:status, ScenarioEventEndRound:event, Float:tmDelay)
{
client_cmd(0, "stopsound");
switch(status)
{
case WINSTATUS_CTS:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[0]);
}
case WINSTATUS_TERRORISTS:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[1]);
}
case WINSTATUS_DRAW:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[2]);
}
}
}
public PlantBomb(const index, Float:vecStart[3], Float:vecVelocity[3])
{
client_cmd(0, "stopsound");
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[3]);
}
public CGrenade_DefuseBombEnd(const this, const player, bool:bDefused)
{
client_cmd(0, "stopsound");
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[4]);
}
bu kod sorunsuz calisiyor
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const g_Sounds[][] =
{
"sound/terwin.wav",
"sound/ctwin.wav",
"sound/berabere.wav",
"sound/bombpl.wav",
"sound/bombdef.wav"
};
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSesleri", "0.1", "LyNcH");
RegisterHookChain(RG_RoundEnd, "RoundEnd", .post = true);
RegisterHookChain(RG_PlantBomb, "PlantBomb", .post = true);
RegisterHookChain(RG_CGrenade_DefuseBombEnd, "CGrenade_DefuseBombEnd", .post = true);
}
public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof(g_Sounds); i++)
{
precache_sound(g_Sounds);
}
}
public RoundEnd(WinStatus:status, ScenarioEventEndRound:event, Float:tmDelay)
{
client_cmd(0, "stopsound");
switch(status)
{
case WINSTATUS_CTS:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[0]);
}
case WINSTATUS_TERRORISTS:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[1]);
}
case WINSTATUS_DRAW:
{
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[2]);
}
}
}
public PlantBomb(const index, Float:vecStart[3], Float:vecVelocity[3])
{
client_cmd(0, "stopsound");
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[3]);
}
public CGrenade_DefuseBombEnd(const this, const player, bool:bDefused)
{
client_cmd(0, "stopsound");
client_cmd(0, "spk %s", g_Sounds[4]);
}
bu kod sorunsuz calisiyor
Link: | |
Linklerini gizle |