Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Kırılabilecek Yerler (ISTEK)

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler


Konu Sahibi
masquerade
Mesajlar: 1255
Kayıt: Sal Tem 19, 2016 11:56 am
Clan İsmi: Masquerade

Kırılabilecek Yerler (ISTEK)

Mesaj gönderen masquerade »

mouse kırılabilecek eşyaya getirdiğimizde otomatik olarak ( [BİLGİ] KIRILABİLECEK EŞYA XXX HP ) EKLENTİSİNİ ARIYORUM UZUN ZAMANDIR BULAMADIM BILEN VARSA VEYA YAPABILEN VARSA ATABILIRIMISINZ.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
masquerade
Mesajlar: 1255
Kayıt: Sal Tem 19, 2016 11:56 am
Clan İsmi: Masquerade

Kırılabilecek Yerler (ISTEK)

Mesaj gönderen masquerade »

kırılabilecek eşyaların mapperdan öğrendiğim ismi func_breakable diyelim bunun 500 canı mouse oraya getirdiğimiz 500 yazacak işte

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

soldierarda.
Mesajlar: 38
Kayıt: Cum Ara 11, 2020 7:35 pm
İletişim:

Kırılabilecek Yerler (ISTEK)

Mesaj gönderen soldierarda. »

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by UFO */

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new g_HudMessage

public plugin_init() {
	register_plugin("Entity HP", "v1", "soldier.arda")
	
	g_HudMessage = CreateHudSyncObj()
}
public client_putinserver(idcik)
{
	set_task(0.5,"task_useraim",idcik+2002,_,_,"b")
}
public client_disconnected(idcik)
{
	remove_task(idcik+2002)
}
public task_useraim(idcikcik)
{
	static idcik
	idcik = idcikcik - 2002
	if(is_user_alive(idcik))
	{
		static entity,kukla,classname[32]
		get_user_aiming(idcik, entity,kukla,9999)
		if(is_entity(entity))
		{
			get_entvar(entity, var_classname,classname,charsmax(classname))
			
			if(equal(classname,"func_breakable"))
			{
				set_hudmessage(72, 209, 204, -1.0, 0.60, 1, 6.0, 0.6)
				ShowSyncHudMsg(idcik, g_HudMessage,"BILGI: Kirilacak esyanin cani: %.2f HP",get_entvar(entity,var_health))
			}

		}
		
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Kırılabilecek Yerler (ISTEK)

Mesaj gönderen Colditz »

Sağlıklı bir eklenti olmasını istiyorsan bu eklentiyi incele.
https://dev-cs.ru/resources/1040/
eklentiler-pluginler/weapon-use-pickup-t45497.html

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
masquerade
Mesajlar: 1255
Kayıt: Sal Tem 19, 2016 11:56 am
Clan İsmi: Masquerade

Kırılabilecek Yerler (ISTEK)

Mesaj gönderen masquerade »

burdan discord cagırmak yasak ama müsaitsen gelip CoqqeR. mesaj atarmısın dostum bişe sormak istiyorum özelden yazamıyorum
https://discord.gg/uZUWj5CEtT

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

semihh6060
Mesajlar: 128
Kayıt: Cmt May 06, 2017 1:22 pm
Konum: İstanbul
Clan İsmi: Global Infect.

Kırılabilecek Yerler (ISTEK)

Mesaj gönderen semihh6060 »

Colditz yazdı: Cmt Oca 30, 2021 8:57 pm Sağlıklı bir eklenti olmasını istiyorsan bu eklentiyi incele.
https://dev-cs.ru/resources/1040/
eklentiler-pluginler/weapon-use-pickup-t45497.html
Neden Bunu kurmamızı söyledin ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Kırılabilecek Yerler (ISTEK)

Mesaj gönderen Colditz »

Kurmanızı söylemiyorum, eklentide yerdeki silahlara baktığınızda silahın ismini gösteriyor yani hud gösteriyor ve stabil çalışıyor. Eklentiyi yazacak arkadaşlar için yardım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
masquerade
Mesajlar: 1255
Kayıt: Sal Tem 19, 2016 11:56 am
Clan İsmi: Masquerade

Kırılabilecek Yerler (ISTEK)

Mesaj gönderen masquerade »

soldierarda. yazdı: Cmt Oca 30, 2021 8:08 pm

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by UFO */

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new g_HudMessage

public plugin_init() {
	register_plugin("Entity HP", "v1", "soldier.arda")
	
	g_HudMessage = CreateHudSyncObj()
}
public client_putinserver(idcik)
{
	set_task(0.5,"task_useraim",idcik+2002,_,_,"b")
}
public client_disconnected(idcik)
{
	remove_task(idcik+2002)
}
public task_useraim(idcikcik)
{
	static idcik
	idcik = idcikcik - 2002
	if(is_user_alive(idcik))
	{
		static entity,kukla,classname[32]
		get_user_aiming(idcik, entity,kukla,9999)
		if(is_entity(entity))
		{
			get_entvar(entity, var_classname,classname,charsmax(classname))
			
			if(equal(classname,"func_breakable"))
			{
				set_hudmessage(72, 209, 204, -1.0, 0.60, 1, 6.0, 0.6)
				ShowSyncHudMsg(idcik, g_HudMessage,"BILGI: Kirilacak esyanin cani: %.2f HP",get_entvar(entity,var_health))
			}

		}
		
	}
}
plugin her kırılcak eşya yerlerini göstermiyor sanırım ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
masquerade
Mesajlar: 1255
Kayıt: Sal Tem 19, 2016 11:56 am
Clan İsmi: Masquerade

Kırılabilecek Yerler (ISTEK)

Mesaj gönderen masquerade »

Colditz yazdı: Cmt Oca 30, 2021 9:12 pm Kurmanızı söylemiyorum, eklentide yerdeki silahlara baktığınızda silahın ismini gösteriyor yani hud gösteriyor ve stabil çalışıyor. Eklentiyi yazacak arkadaşlar için yardım.
mesaj atıcakmısın dostum evet veya hayır desen yada burdam ö.m da atabilirsin rica etsem

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Konu Sahibi
masquerade
Mesajlar: 1255
Kayıt: Sal Tem 19, 2016 11:56 am
Clan İsmi: Masquerade

Kırılabilecek Yerler (ISTEK)

Mesaj gönderen masquerade »

simdi farkettim bazı yerleri sonradan gösteriyor ama calısıyor teşekkür ederim

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla