Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Cs 1.6 Dil Eklentisi

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
legendlord
Mesajlar: 22
Kayıt: Cum May 29, 2020 1:00 pm
Server Ip/DNS: 213.238.173.79
Clan İsmi: Secret x.T.c

Cs 1.6 Dil Eklentisi

Mesaj gönderen legendlord »

Merhaba,

Yabancı bir server'da bir eklenti görmüştüm. Eklenti oyuncunun girdiği ülkeyi algılayıp, o ülkenin dilinde gösteriyordu server'daki yazıları.

Artık server'ıma yabancı oyuncular da geldiği için böyle bir plugin istiyorum. Ayrıca bunu kullandığım eklentilerle nasıl güncelleyebilirim. Örneğin oyuncu /fps yazdığında "fps ayarlarınız yapılmıştır." yazısını görüyor. Bunun da o dilde olması gerekli tabi.

Konu böyle olunca baya karmaşık geliyor bana. Yardımcı olabilcek varsa çok sevinirim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2895
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Cs 1.6 Dil Eklentisi

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

bunu kaliteli eklentilerde bulabilirsin. Eklentinin lang dosyası mevcutsa oyuncu amx_langmenu (diye hatırlıyorum) komutuyla dilini seçebilir.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

OPC Line
Mesajlar: 1633
Kayıt: Pzt Tem 22, 2019 3:13 am
Server Ip/DNS: 213.238.173.xx
Clan İsmi: *YouKnowMyName*

Cs 1.6 Dil Eklentisi

Mesaj gönderen OPC Line »

Bu eklentiyi aramiştım bende baya. Buldum aslında ama csdurağı uyumlu degildir muhtemelen. Temize cekebilirsem burada paylaşırım

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
legendlord
Mesajlar: 22
Kayıt: Cum May 29, 2020 1:00 pm
Server Ip/DNS: 213.238.173.79
Clan İsmi: Secret x.T.c

Cs 1.6 Dil Eklentisi

Mesaj gönderen legendlord »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Cum Ağu 28, 2020 9:51 pm bunu kaliteli eklentilerde bulabilirsin. Eklentinin lang dosyası mevcutsa oyuncu amx_langmenu (diye hatırlıyorum) komutuyla dilini seçebilir.
Fatih Bey, öyle bir tane eklentim var, dediğiniz gibi dilleri ayrı ayrı gösteriyor. Fakat ingilizce olan ayarı gösteriyor.

Özellikle merak ettiğim server giren kişilerin hangi ülkeden olduğunu nasıl anlıyor. Bir de eklentiler dışında önemli olanlar tsay ve say reklamlarının dilleri.

Bu konularda da bilgi verebilir misiniz?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Aconyonn
Mesajlar: 393
Kayıt: Cum Eyl 15, 2017 3:52 pm
İletişim:

Cs 1.6 Dil Eklentisi

Mesaj gönderen Aconyonn »

geoip kütüphanesinde bulunan "geoip_country_ex" komutu kullanılabilir. ve örneğin şöyle bir mantık yürütülebilir,

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <geoip>

static bool:g_country[33];

static const via[3][]={"Who Country","0.1","Aconyonn"};
public plugin_init(){
	register_plugin(via[0],via[1][0],via[2][0]);

	//add code here
}
public client_putinserver(id){
	static adress[16],country[45];
	get_user_ip(id,adress,charsmax(adress),1); //oyuncunun ip adresini çektiriyoruz.
	geoip_country_ex(adress,country,charsmax(country)); //tanımladığımız ip adresiyle ülke adını tanıtıyoruz.
	if(equali(country,"Turkey")){
		g_country[id]=true;
	}
	set_task(2.0,"send",id);
}
public send(const id){
	if(g_country[id]){
		static name[32];get_user_name(id,name,charsmax(name));
		client_print_color(0,0,"^4[^3CSDuragi^4]: ^1[^3%s^1] adli oyuncu ^4Turkiye^1'den giris yapti^3.");
	}
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Cs 1.6 Dil Eklentisi

Mesaj gönderen Colditz »

Aconyonn yazdı: Cmt Ağu 29, 2020 2:19 am geoip kütüphanesinde bulunan "geoip_country_ex" komutu kullanılabilir. ve örneğin şöyle bir mantık yürütülebilir,
Her yerde static kullanmak eklentiyi daha iyi hâle getirmiyor. Bilakis bu eklenti için kötü bile olabiliyor. Çünkü new bir aradan sonra siliniyor fakat static devamlı kalıyor. register_plugin için const oluşturmanıza gerek yok. Aynı şekilde bunu çok kişi bilmez, isim tanıtırken %n ve kişinin idsini kullanmanız yeterlidir, örnekten bakıp anlayabilirsiniz. Her seferinde get_user_name ile isim çekmenize gerek yok.

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <geoip>

#define PLUGIN_NAME		"Country Connect"
#define PLUGIN_VERS		"1.0"
#define PLUGIN_AUTH		"PurposeLess"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERS, PLUGIN_AUTH);
}

public client_putinserver(id)
{
	new ip[MAX_IP_LENGTH], country[46];
	get_user_ip(id, ip, charsmax(ip), 1);
	geoip_country_ex(ip, country, charsmax(country));

	client_print_color(0, 0, "^3%n ^1isimli oyuncu ^4%s ^1isimli ulkeden giris yapti.", id, country);
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Aconyonn
Mesajlar: 393
Kayıt: Cum Eyl 15, 2017 3:52 pm
İletişim:

Cs 1.6 Dil Eklentisi

Mesaj gönderen Aconyonn »

Colditz yazdı: Cmt Ağu 29, 2020 2:33 am Her yerde static kullanmak eklentiyi daha iyi hâle getirmiyor. Bilakis bu eklenti için kötü bile olabiliyor. Çünkü new bir aradan sonra siliniyor fakat static devamlı kalıyor. register_plugin için const oluşturmanıza gerek yok. Aynı şekilde bunu çok kişi bilmez, isim tanıtırken %n ve kişinin idsini kullanmanız yeterlidir, örnekten bakıp anlayabilirsiniz. Her seferinde get_user_name ile isim çekmenize gerek yok.
static değişkeni daha hızlı aktarıyor diye biliyorum.
"%n" tanımlamasını ilk defa senden duyuyorum.. bundan sonra basit bir eklenti için kullanımım bu yönde olacak.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Cs 1.6 Dil Eklentisi

Mesaj gönderen Colditz »

Aconyonn yazdı: Cmt Ağu 29, 2020 2:37 am static değişkeni daha hızlı aktarıyor diye biliyorum.
"%n" tanımlamasını ilk defa senden duyuyorum.. bundan sonra basit bir eklenti için kullanımım bu yönde olacak.
Zamanında ben de öyleydim, her yerde static kullanıyordum. Alliedmoddersta birçok konum vardır hatta. Static daha hızlı aktarıyor fakat bu her yerde static kullanmalıyız anlamına gelmiyor. Saniyede birden fazla kez çağrılmıyorsa static kullanılması önerilmiyor. Yani kısacası, PreThink gibi komutlarda kullanılması gerekiyor, tabii bunun birkaç istisnası var.

https://forums.alliedmods.net/showpost. ... ostcount=3
If it isn't being called more than 1 time per second the entire time the server is running, just use new.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Aconyonn
Mesajlar: 393
Kayıt: Cum Eyl 15, 2017 3:52 pm
İletişim:

Cs 1.6 Dil Eklentisi

Mesaj gönderen Aconyonn »

Colditz yazdı: Cmt Ağu 29, 2020 2:43 am Zamanında ben de öyleydim, her yerde static kullanıyordum. Alliedmoddersta birçok konum vardır hatta. Static daha hızlı aktarıyor fakat bu her yerde static kullanmalıyız anlamına gelmiyor. Saniyede birden fazla kez çağrılmıyorsa static kullanılması önerilmiyor. Yani kısacası, PreThink gibi komutlarda kullanılması gerekiyor, tabii bunun birkaç istisnası var.

https://forums.alliedmods.net/showpost. ... ostcount=3
If it isn't being called more than 1 time per second the entire time the server is running, just use new.
bilgilendirme için teşekkür ederim bunları göz önünde bulundurup daha dikkat etmeye çalışacağım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla