Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Hata

Oyunda karşılaştığınız hatalar , oyun hakkında genel bilgiler

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
LoseBasgan
Mesajlar: 1402
Kayıt: Sal Oca 29, 2019 11:28 pm
Clan İsmi: MoonGaming

Hata

Mesaj gönderen LoseBasgan »

Bir eklentide

Warning: Tag mismatch on line 221
bu hatayı alıyorum nasıl düzeltebilirim ?


Hata veren public

Kod: Tümünü seç

public client_PostThink(id)
{
	if(dojump[id] == true)
	{
		new Float:velocity[3]	
		entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
		entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
		dojump[id] = false
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}		

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
LoseBasgan
Mesajlar: 1402
Kayıt: Sal Oca 29, 2019 11:28 pm
Clan İsmi: MoonGaming

Hata

Mesaj gönderen LoseBasgan »

Unutmadan hata veren satırda şurası

Kod: Tümünü seç

{
	if(dojump[id] == true)
	{

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Darkness Berry
Mesajlar: 376
Kayıt: Pzt Tem 15, 2019 8:14 pm

Hata

Mesaj gönderen Darkness Berry »

plugini atabilirmisin?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

mbuldu
Mesajlar: 19
Kayıt: Pzr May 24, 2020 11:43 pm

Hata

Mesaj gönderen mbuldu »

dojump[id] değişkeni "bool:" olarak tanımlatılmışsa ki öyledir. if kısmından "== true" kısmını sil yani

Kod: Tümünü seç

if(dojump[id])
olsun

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
LoseBasgan
Mesajlar: 1402
Kayıt: Sal Oca 29, 2019 11:28 pm
Clan İsmi: MoonGaming

Hata

Mesaj gönderen LoseBasgan »

mbuldu yazdı: Pzt May 25, 2020 11:20 pm dojump[id] değişkeni "bool:" olarak tanımlatılmışsa ki öyledir. if kısmından "== true" kısmını sil yani

Kod: Tümünü seç

if(dojump[id])
olsun
Onu tanıtırsam sorun gene düzelir mi ?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Darkness Berry
Mesajlar: 376
Kayıt: Pzt Tem 15, 2019 8:14 pm

Hata

Mesaj gönderen Darkness Berry »

Kod: Tümünü seç

public client_PostThink(id){
	if(dojump[id]){
		new Float:velocity[3]	
		entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
		entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
		dojump[id] = false
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Darkness Berry
Mesajlar: 376
Kayıt: Pzt Tem 15, 2019 8:14 pm

Hata

Mesaj gönderen Darkness Berry »

mbuldu yazdı: Pzt May 25, 2020 11:20 pm dojump[id] değişkeni "bool:" olarak tanımlatılmışsa ki öyledir. if kısmından "== true" kısmını sil yani

Kod: Tümünü seç

if(dojump[id])
olsun
aynen arkadaş doğru söylemiş tam olarak böyle yapıcaksın

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
LoseBasgan
Mesajlar: 1402
Kayıt: Sal Oca 29, 2019 11:28 pm
Clan İsmi: MoonGaming

Hata

Mesaj gönderen LoseBasgan »

Teşekkür ederim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla