Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

[ CSGO ] Graffiti Eklentisi v2

Counter-Strike 1.6 Eklenti Paylaşımı

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır

Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2895
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

[ CSGO ] Graffiti Eklentisi v2

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

MrFoTo yazdı: Sal Tem 09, 2019 1:10 pm Kendimize ait sprite nasıl yaparız pazee
Arka planı tam kırmızı kalacak şekilde resmi düzenle.

Resim

Etiketler:
Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

MrFoTo
Mesajlar: 298
Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm

[ CSGO ] Graffiti Eklentisi v2

Mesaj gönderen MrFoTo »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Sal Tem 09, 2019 1:15 pm
MrFoTo yazdı: Sal Tem 09, 2019 1:10 pm Kendimize ait sprite nasıl yaparız pazee
Arka planı tam kırmızı kalacak şekilde resmi düzenle.

Resim

Ben örnek olarak bunlar kalıp bunların yerine bir tandaha açıp arkasını kırmızı açmammı lazım yada illa rengi kırmızı - siyahmı olması lazım

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2895
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

[ CSGO ] Graffiti Eklentisi v2

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Yakında sprey yapımıyla ilgili videolu bir anlatım yapacağım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Yek'-ta
Mesajlar: 9624
Kayıt: Cmt Eyl 12, 2015 12:40 pm
İletişim:

[ CSGO ] Graffiti Eklentisi v2

Mesaj gönderen Yek'-ta »

Ekteki dosya reapi versiyonu ve daha stabil durumdadır. Second değişkeni yok, onun yerine hazırda olan get_gametime kullandım. Hâli ile txt içerisindeki %d yerine %f yazılması lazım.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2895
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

[ CSGO ] Graffiti Eklentisi v2

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Yek'-ta yazdı: Prş Tem 11, 2019 2:48 am Ekteki dosya reapi versiyonu ve daha stabil durumdadır. Second değişkeni yok, onun yerine hazırda olan get_gametime kullandım. Hâli ile txt içerisindeki %d yerine %f yazılması lazım.
Konu içeriğine alsana.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

MrFoTo
Mesajlar: 298
Kayıt: Çrş Ara 26, 2018 3:46 pm

[ CSGO ] Graffiti Eklentisi v2

Mesaj gönderen MrFoTo »

@Fatih ~ EjderYa .spr'deki resmi nasıl düzenliyeceğim birde bu 1.8.2 ye uyumlumu

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

Truva!
Mesajlar: 243
Kayıt: Pzr Ara 24, 2017 8:54 pm

[ CSGO ] Graffiti Eklentisi v2

Mesaj gönderen Truva! »

Teşekkürler.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

electroNic
Mesajlar: 2
Kayıt: Cum Ara 28, 2018 11:40 pm

[ CSGO ] Graffiti Eklentisi v2

Mesaj gönderen electroNic »

hi Fatih ~ EjderYa can you please add that thing named Changer Color to this plugin https://pastebin.com/ZRXQfjxv i tried but not succes
can you help me pls add me on steam https://steamcommunity.com/id/assasinssmdfk/

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2895
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

[ CSGO ] Graffiti Eklentisi v2

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

I can't view the link you shared pastebin

Use the menu to change color.
Menu opening command "say / graffiti"

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

electroNic
Mesajlar: 2
Kayıt: Cum Ara 28, 2018 11:40 pm

[ CSGO ] Graffiti Eklentisi v2

Mesaj gönderen electroNic »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
 
new const SilahBilgi[27][3] = {
    {0,0,0},
    {12,1,4},
    {9,52,1},
    {5,32,5},
    {14,1,6},
    {6,100,7},
    {4,90,8},
    {13,1,9},
    {10,120,10},
    {7,100,11},
    {6,100,12},
    {4,90,14},
    {4,90,15},
    {6,100,16},
    {10,120,17},
    {10,120,19},
    {3,200,20},
    {5,32,21},
    {4,90,22},
    {10,120,23},
    {11,2,25},
    {8,35,26},
    {4,90,27},
    {2,90,28},
    {7,100,30},
    {0,0,29},
    {0,0,0}
}
new scope[33];
new const sprites[6][4][64] = {
    {"Cross Adi","Txt Yolu","Sprite Yolu","Txt Adi"},
    {"Cross CS:GO","sprites/tinta1.txt","sprites/tinta1.spr","tinta1"},
    {"Cross Fix","sprites/tinta2.txt","sprites/tinta2.spr","tinta2"},
    {"Cross flusha ","sprites/tinta3.txt","sprites/tinta3.spr","tinta3"},
    {"Cross TaZ ","sprites/tinta4.txt","sprites/tinta4.spr","tinta4"},
    {"Cross Trainer","sprites/tinta5.txt","sprites/tinta5.spr","tinta5"}
}
 
 
new weapon_weapon[][] =
{
    "weapon_aug",
    "weapon_sg552"
}
 
new cross[33];
public plugin_init()
{
    register_plugin("CS:GO Crosshair","1.1","KriTo");
    register_event("CurWeapon","Event_CurWeapon","be","1=1");
    register_clcmd("buyammo1","guncelle1");
    register_clcmd("buyammo2","guncelle1");
    register_clcmd("custom_cross2_fix","FakeSwitch");
    register_clcmd("say /tinta","crossmenu");
 
    for(new i = 0; i < sizeof weapon_weapon; i++)
        RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, weapon_weapon[i], "fw_Weapon_Reload_Post", 1)
}
 
public fw_Weapon_Reload_Post(ent)
{
    static id;
    id = pev(ent, pev_owner);
   
    if(get_user_weapon(id) == CSW_AUG || get_user_weapon(id) == CSW_SG552)
        if(scope[id]==1)
            scope[id]=0;
       
    return HAM_HANDLED
}
 
public client_disconnected(id){
    cross[id] = 1;
}
public client_putinserver(id){
    client_cmd(id, "crosshair 0")
    cross[id] = 0;
}
public client_PreThink(id)
{
    new button = pev(id, pev_oldbuttons);
    new oldbutton = pev(id, pev_button);
    if(oldbutton & IN_ATTACK2)
    {
        if(button & IN_ATTACK2)
            return PLUGIN_CONTINUE;
 
        new weapon = get_user_weapon(id);
        if(weapon == CSW_AUG || weapon == CSW_SG552)
        {
            if(scope[id]==0)
                scope[id]=1;
            else
                scope[id]=0;
            Guncelle(id);
        } else if(weapon != CSW_AUG || weapon != CSW_SG552)
        {
            scope[id]=0;
        }
    }
   
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public crossmenu(id)
{
    new Menu=menu_create("\rCS:GO \yCrosshair \wMenu^n","crossdevam");
    menu_additem(Menu,"Default Crosshair","1");
    for(new i=1;i<sizeof(sprites);i++)
    {
        new Item[128],text[12];
        formatex(Item,127,"%s",sprites[i][0]);
        num_to_str(i+1,text,11);
        menu_additem(Menu,Item,text);
    }
    menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
    menu_display(id,Menu,0);
}
public crossdevam(id, menu, item)
{
 
    if( item == MENU_EXIT )
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
 
    new data[6], iName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
    new key = str_to_num(data);
    cross[id] = key-1;
    if(cross[id] == 0)
    {
        message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("HideWeapon"),  .player=id);
        write_byte(1<<7);
        message_end();
    }
    client_print_color(id, id, "^4%s ^1a fost setata ca tinta schimba arma  pentru a se ^4activa",sprites[cross[id]][0])
    Guncelle(id);
    client_cmd(id, "lastinv;wait;wait;wait;wait;wait;wait;lastinv")
 
    return PLUGIN_HANDLED;
}
public guncelle1(id)
{
    set_task(0.1,"Guncelle",id);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Guncelle(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || cross[id] == 0)
        return PLUGIN_HANDLED;
    new weapon = get_user_weapon(id);
    if( weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT || weapon == CSW_SG550 || weapon == CSW_G3SG1 || weapon == CSW_KNIFE)
        return PLUGIN_CONTINUE
 
    if(weapon != CSW_SG552 && weapon != CSW_AUG)
        scope[id]=0
 
    new i;
    for(i=0;i<sizeof(SilahBilgi);i++)
    {
        new yeniweap = SilahBilgi[i][2];
        if(weapon == yeniweap)
        {
            break;
        } else if(i==sizeof(SilahBilgi)-1)
        {
            return PLUGIN_CONTINUE;
        }
    }
    message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("HideWeapon"),  .player=id);
    write_byte(1<<6);
    message_end();
 
    message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("WeaponList"),   .player=id);
    write_string(sprites[cross[id]][3]);
    write_byte(SilahBilgi[i-1][0]);
    write_byte(SilahBilgi[i-1][1]);
    write_byte(-1);
    write_byte(-1);
    write_byte(6);
    write_byte(0);
    write_byte(2);
    write_byte(0);
    message_end();
 
    message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("SetFOV"),        .player=id);
    if(scope[id] == 1)
        write_byte(55);
    else
        write_byte(89);
    message_end();
 
    new ammo,bpammo;
    get_user_ammo(id,weapon,ammo,bpammo);
 
    message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("CurWeapon"),    .player=id);
    write_byte(1);
    write_byte(2);
    write_byte(ammo);
    message_end();
    if(weapon != CSW_KNIFE) {
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("AmmoX"),      .player=id);
        write_byte(SilahBilgi[i-1][0]);
        write_byte(bpammo);
        message_end();
    }
    if(scope[id] == 0) {
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("SetFOV"),        .player=id);
        write_byte(90);
        message_end();
    }
 
    return PLUGIN_HANDLED;
}
public FakeSwitch(const client)engclient_cmd(client,"weapon_shield");
public plugin_precache()
{
    for(new i=1;i<sizeof(sprites);i++)
    {
        precache_generic(sprites[i][1]);
        precache_generic(sprites[i][2]);
    }
}
 
public Event_CurWeapon(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || cross[id] == 0)
        return PLUGIN_HANDLED;
    new weapon = read_data(2);
    if( weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT || weapon == CSW_SG550 || weapon == CSW_G3SG1)
        return PLUGIN_CONTINUE
    new i;
    for(i=0;i<sizeof(SilahBilgi);i++)
    {
        new yeniweap = SilahBilgi[i][2];
        if(weapon == yeniweap)
        {
            break;
        }
    }
 
    if(weapon == CSW_KNIFE)
    {
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("WeaponList"),   .player=id);
        write_string(sprites[cross[id]][3]);
        write_byte(-1);
        write_byte(-1);
        write_byte(-1);
        write_byte(-1);
        write_byte(0);
        write_byte(11);
        write_byte(2);
        write_byte(0);
        message_end();
 
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("SetFOV"),        .player=id);
        write_byte(89);
        message_end();
 
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("CurWeapon"),    .player=id);
        write_byte(1);
        write_byte(2);
        write_byte(-1);
        message_end();
 
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("SetFOV"),        .player=id);
        write_byte(90);
        message_end();
 
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
 
    message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("HideWeapon"),  .player=id);
    write_byte(1<<6);
    message_end();
 
    message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("WeaponList"),   .player=id);
    write_string(sprites[cross[id]][3]);
    write_byte(SilahBilgi[i-1][0]);
    write_byte(SilahBilgi[i-1][1]);
    write_byte(-1);
    write_byte(-1);
    write_byte(6);
    write_byte(0);
    write_byte(2);
    write_byte(0);
    message_end();
 
    if(weapon != CSW_SG552 && weapon != CSW_AUG)
        scope[id]=0
 
    message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("SetFOV"),        .player=id);
    if(scope[id] == 1)
        write_byte(55);
    else
        write_byte(89);
    message_end();
 
    new ammo,bpammo;
    get_user_ammo(id,weapon,ammo,bpammo);
 
    message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("CurWeapon"),    .player=id);
    write_byte(1);
    write_byte(2);
    write_byte(ammo);
    message_end();
 
    if(weapon != CSW_KNIFE) {
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("AmmoX"),      .player=id);
        write_byte(SilahBilgi[i-1][0]);
        write_byte(bpammo);
        message_end();
    }
    if(scope[id] == 0) {
        message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("SetFOV"),        .player=id);
        write_byte(90);
        message_end();
    }
 
 
    return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1254\\ deff0\\ deflang1055{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
this is a crosshair changer plugin can you make it like graffiti? to change crosshair style and color if you understand what i mean ,this plugin replace crosshair with sprites that are crosshair from csgo,can you edit like graffiti plugin were you select crosshair symbol and crosshair color?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla