Yapımcısı : Tirant
Sürüm : 6.5
Açıklama :
Her round başında insanlara verilen süre içerisinde zombilerden korunmak için her oyuncunun kendine özel yaptığı yer (base).
Sınıf eklentisi de aynı kişiye ve aynı sürüme ait olduğu için tek konudan yükleyeceğim.
Komutlar :
Kod: Tümünü seç
/respawn, /revive, /fixspawn = Yeniden dogmak icin
/class = Zombi sinif secme menusu
/lock = Nesneyi saydam renge boyar ve kilitler sahibi haricinde hareket etmez. (admin veya slotlara ozel yetkidir.)
/claim = Hareket ettirilen nesneyi hic hareket ettirilmemis gibi geri yollar.
/whois <renk> = Rastgele renk
/colors = Renk secmek icin acilan menu
/mycolor = Her rauntda sana ozel secilen renk.
/random = Sana rastgele renk secer.
/guns = Silah dukkanini acan menu.
/ban <isim> = Oyuncuya olusturma engeli atarak oyuncu nesne oynatamaz artik. (admin veya slotlara ozel yetkidir.)
/revive <isim> = Oyuncuyu yeniden dogurtur. (admin veya slotlara ozel yetkidir.)
______________________________________________________
(Admin veya Slotlara Moda Göre Verilecek Yetkiler);
______________________________________________________
"nm" // - 3 Yetki /revive,/lock,/guns
"n" // - SADECE /revive
"m" // - 2 Yetki /lock,/guns
Not: /ban yetkisi sadece adminler icindir.Admin olan herkes kullanabilir.
Kod: Tümünü seç
bb_buildtime "150" // Olusturma Zamani
bb_preptime "30" // Hazirlik Zamani (0 ise hazirlik iptal)
bb_zombie_respawn_delay "3" // Zombilerin respawn saniyesi
bb_infection_respawn "5" // Insanlarin respawn saniyesi
bb_showmovers "1" // Nesneyi en son hareket ettiren gorulsun '1/0'
bb_lockblocks "1" // Nesne Kilitleme '1/0'
bb_lockmax "25" // Max Kilitleme sayisi
bb_colormode "1" // Renk modu <0/1/2> Menu, renk modu oyuncu ve adminler icin.
bb_max_move_dist "768" // Max itme mesafesi
bb_min_move_dist "32" // Max cekme mesafesi
bb_resetblocks "1" // Yeni rauntda nesneler yenilensin.
bb_zombie_supercut "0" // En iyi olduren zombi listesi
bb_gunsmenu "1" // Hazirlik zamaninda sunulan silah dukkani (eger silah veren eklentim var diyorsan degeri '0' yapabilirsin)
bb_roundnades <h> // Hazirlik bittiginde verecegi bombalar ("h: bomba", "f: Kor(flash) bombasi", "s: Gaz bombasi")
bb_weapons <abcdeghijlmnqrstuvwx> // Menude yer alan silahlarin yetkileri (Orn: abcdeghijlmnqrstuvwx)
Kod: Tümünü seç
XM1014: b
Mac-10: c
AUG: d
UMP45: e
SG550: f
Galil: g
Famas: h
AWP: i
MP5: j
M249: k
M3: l
M4A1: m
TMP: n
G3SG1: o
SG552: p
AK-47: q
P90: r
P228: s
Dual Elites: t
Fiveseven: u
USP: v
Glock18: w
Deagle: x