Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Pusula Eklentisi

Counter-Strike 1.6 Eklenti Paylaşımı

Moderatör: Moderatörler

Forum kuralları
DİKKAT !
Konu Başlığı veya içeriği BÜYÜK HARFLERLE olan konular direk silenecektir !
Burası eklenti paylaşım bölümüdür ve yönetici onaylıdır. Alakasız konular hiçbir şekilde onaylanmayacaktır

Eklenti eklerken eklenti kurallarına uyulması gerekir.
En önemlisi paylaşılan eklenti şablonuna uyulması gerekir.
Bu hususlara dikkat edilmeyip paylaşılan eklenti konuları silenecektir.

CeLLaT*
Mesajlar: 416
Kayıt: Prş Mar 22, 2018 5:18 pm
Clan İsmi: ForeSTR

Pusula Eklentisi

Mesaj gönderen CeLLaT* »

Tek kelimeyle muhteşem eline sağlık.

Etiketler:
Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Levelsiz
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 572
Kayıt: Cmt Şub 10, 2018 5:31 pm
Konum: Türkiye Cumhuriyeti
Server Ip/DNS: CS37.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: JackDaniel's
İletişim:

Pusula Eklentisi

Mesaj gönderen Levelsiz »

Eklenti videosuna bayıldım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Pusula Eklentisi

Mesaj gönderen Colditz »

@Fatih ~ EjderYa

format yerine formatex kullansaydın daha iyi olurmuş da güzel eklenti. Daha iyi bir güncelleme yapılabilir :)

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2895
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Pusula Eklentisi

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

pek etkileyecek bir şey değil. Oyun başında sadece 1 kere çalıştırılıyor : ) Sürekli çalıştırılacak olsa dediğin harbi dikkate alınır : )

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Pusula Eklentisi

Mesaj gönderen Colditz »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Cmt Ağu 18, 2018 1:46 pm pek etkileyecek bir şey değil. Oyun başında sadece 1 kere çalıştırılıyor : ) Sürekli çalıştırılacak olsa dediğin harbi dikkate alınır : )
Evet pek etkilemeyebilir fakat 1-2 tane de değil saymakla uğraşamam ama 40-50 tane vardır diye düşünüyorum. Yine biraz etkiler sunucu için.
Ayrıca reapi ye çevrilebilir bir eklenti. Daha iyi çalışabilir reapi ile sadece bir düşünce :)
Teşekkürler eklenti için. Devamlarını bekliyorum.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2895
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Pusula Eklentisi

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Colditz yazdı: Cmt Ağu 18, 2018 1:49 pm
Fatih ~ EjderYa yazdı: Cmt Ağu 18, 2018 1:46 pm pek etkileyecek bir şey değil. Oyun başında sadece 1 kere çalıştırılıyor : ) Sürekli çalıştırılacak olsa dediğin harbi dikkate alınır : )
Evet pek etkilemeyebilir fakat 1-2 tane de değil saymakla uğraşamam ama 40-50 tane vardır diye düşünüyorum. Yine biraz etkiler sunucu için.
Ayrıca reapi ye çevrilebilir bir eklenti. Daha iyi çalışabilir reapi ile sadece bir düşünce :)
Teşekkürler eklenti için. Devamlarını bekliyorum.
Ben teşekkür ederim. Yazdığım eklentinin eksikliklerini anlatan birisi benim için değerlidir :) :idea:

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Nei Wieder
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 35
Kayıt: Cum Ağu 17, 2018 6:51 pm

Pusula Eklentisi

Mesaj gönderen Nei Wieder »

Kod: Tümünü seç

	new Float:Aci[2]
	pev(id,pev_angles,Aci)
	Aci[1] += 180.0
@Fatih ~ EjderYa Buradaki pev "90 180 270 0" işleminimi yapıyor aydınlatabilirmisiniz?

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2895
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Pusula Eklentisi

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

Nei Wieder yazdı: Cmt Ağu 18, 2018 2:31 pm

Kod: Tümünü seç

	new Float:Aci[2]
	pev(id,pev_angles,Aci)
	Aci[1] += 180.0
@Fatih ~ EjderYa Buradaki pev "90 180 270 0" işleminimi yapıyor aydınlatabilirmisiniz?
Aci[2] nesnesini

pev(pev_angles,Aci) yazarak veri çektiğimizde

Aci[1] X ekseninde yapılan açı
Aci[2] Y ekseninde yapılan açı olarak değer alır.

Bizim Y ekseni ( Yukarı-Aşağı ) ile işimiz olmadığından sadece X ekseni ( Sol-Sağ ) ile işlem yaptık.
pev(pev_angles,Aci) ile veri çektiğimizde X ekseni açılarımız -180 ile + 180 arası değer alabiliyordu. Bende negatif sayılardan kurtulmak adına çıkan sonuca +180 ekleyerek bu aralığı 0 - 360 derece arasına çektim.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Colditz
Mesajlar: 2574
Kayıt: Çrş Ağu 23, 2017 9:17 pm

Pusula Eklentisi

Mesaj gönderen Colditz »

@Fatih ~ EjderYa
Çok güzel anlatmışsın fakat aci[2] nesnesi olayını yanlış anlatmışsın. Nesneler 0 dan başlar ve belirlediğiniz sayıya kadar devam eder.
Yani aci[2] nesnesi 2 tanedir. Fakat aci[1], aci[2] değil de aci[0], aci[1] şeklindedir.


Örnek;

Burada hata verecektir.

Kod: Tümünü seç

new aci[2]

public aciolcer()
{
           aci[2] = 30;
 }
 

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Nei Wieder
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 35
Kayıt: Cum Ağu 17, 2018 6:51 pm

Pusula Eklentisi

Mesaj gönderen Nei Wieder »

İkinizede teşekkür ediyorum. O zaman bu şekilde olsaydı 0,1,2 yi kapsayacaktı dimi? @Colditz

Kod: Tümünü seç

new aci[3]

public aciolcer()
{
           aci[2] = 30;
 }
 

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla