Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
teccnoo_kral
Mesajlar: 30
Kayıt: Cmt Haz 09, 2018 2:13 pm

Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak

Mesaj gönderen teccnoo_kral »

Merhabalar bir biohazard zombi serverda gordum. Bir cok forumda ve burada da arastirdim fakat bulamadim. Biliyorsunuz biohazard modda 3 tane bomba gelir: El Bombasi, Sis Bombasi ve Isik. Ben sis bombasini kaldirmak istiyorum, zombileri kor ediyor ve rahatsiz edici cok. Fakat bunu nasil yapabilirim bilmiyorum bir fikri olan var mi? Yardim edebileceklere simdiden tesekkurler.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

ShooTeR
Mesajlar: 4489
Kayıt: Çrş Ağu 16, 2017 10:35 pm
Server Ip/DNS: CSXX.CSDURAGI.COM
Clan İsmi: NoMercy

Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak

Mesaj gönderen ShooTeR »

bh_cvars.cfg icinden ayarlanıyordu sanırım.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
teccnoo_kral
Mesajlar: 30
Kayıt: Cmt Haz 09, 2018 2:13 pm

Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak

Mesaj gönderen teccnoo_kral »

Çok teşekkür ederim ShooTeR senin dediğin üzere bh_cvars.cfg dosyasına bakınca şunu buldum. // Flashbangs only blind zombies.
bh_flashbang 1 bunu sıfır yapınca büyük ihtimalle kör olma kapanacaktır. Açtığımda deneyeceğim eyvallah.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2895
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

teccnoo_kral yazdı: Cmt Haz 09, 2018 5:37 pm Çok teşekkür ederim ShooTeR senin dediğin üzere bh_cvars.cfg dosyasına bakınca şunu buldum. // Flashbangs only blind zombies.
bh_flashbang 1 bunu sıfır yapınca büyük ihtimalle kör olma kapanacaktır. Açtığımda deneyeceğim eyvallah.
Hayır. Biohazard modu içerisinden ayarlanıyor.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2895
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

teccnoo_kral yazdı: Cmt Haz 09, 2018 5:37 pm Çok teşekkür ederim ShooTeR senin dediğin üzere bh_cvars.cfg dosyasına bakınca şunu buldum. // Flashbangs only blind zombies.
bh_flashbang 1 bunu sıfır yapınca büyük ihtimalle kör olma kapanacaktır. Açtığımda deneyeceğim eyvallah.
Sanırsam o cvar kodu. zombilerin kör olunca görünmez olmasıyla alakalı. Şuanda hatırlamıyorum.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

seypa
Mesajlar: 1389
Kayıt: Cmt Ağu 13, 2016 12:49 pm
Konum: Pendik/İstanbul
İletişim:

Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak

Mesaj gönderen seypa »

Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzt Kas 12, 2018 9:20 pm
teccnoo_kral yazdı: Cmt Haz 09, 2018 5:37 pm Çok teşekkür ederim ShooTeR senin dediğin üzere bh_cvars.cfg dosyasına bakınca şunu buldum. // Flashbangs only blind zombies.
bh_flashbang 1 bunu sıfır yapınca büyük ihtimalle kör olma kapanacaktır. Açtığımda deneyeceğim eyvallah.
Sanırsam o cvar kodu. zombilerin kör olunca görünmez olmasıyla alakalı. Şuanda hatırlamıyorum.

Kod: Tümünü seç

public msg_screenfade(msgid, dest, id)
{
	if(!get_pcvar_num(cvar_flashbang))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	if(!g_zombie[id] || !is_user_alive(id))
	{
		static data[4]
		data[0] = get_msg_arg_int(4)
		data[1] = get_msg_arg_int(5)
		data[2] = get_msg_arg_int(6)
		data[3] = get_msg_arg_int(7)
		
		if(data[0] == 255 && data[1] == 255 && data[2] == 255 && data[3] > 199)
			return PLUGIN_HANDLED
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
Zombiler için fatih code içeriğine dikkat ettiysen 255255255 rgb si beyaz renk.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Fatih ~ EjderYa
Mesajlar: 2895
Kayıt: Prş Mar 16, 2017 5:05 pm
Konum: İstanbul
İletişim:

Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak

Mesaj gönderen Fatih ~ EjderYa »

@seypa

screenfade ye yönlendiren başlık içerisinde aynı zamanda görünmez yapmak için başka başlığa yönlendiriyor olabilir. neyse sorunun çözümü şu. Bio mod .sma açılacak ctrl + f yapıp give_item arattırılacak

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

crunch98
Mesajlar: 46
Kayıt: Pzt Oca 09, 2017 12:58 pm
Konum: Florya-Beylikdüzü/İstanbul
Server Ip/DNS: CS [26 - 164]
Clan İsmi: PowereXe
İletişim:

Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak

Mesaj gönderen crunch98 »

Öncelikle Sis Bombası 3.Slotta Yer Alır. Bahsettiğiniz Bomba Tipi Flash Bombasıdır.
"Flashbangs only blind zombies." Bu İse Flash'ın Herkesi mi Yoksa Sadece Zombileri mi Kör Edeceğini Ayarlar, Biohazard Ana Eklentisinde Flash Bombasına Etki Eden Ayrı Bir Eklenti veya Kod Paketi Yoktur.

// grenade loadout (game)
new g_grenades[][] =
{
"weapon_hegrenade",
"weapon_flashbang",
"weapon_smokegrenade"
}

Eklentinin Bu Kısmından "weapon_flashbang", i Kaldırırsanız Oyuncu Harita İçerisinde Flash Bulamadığı Takdirde Zombileri Kör Edemeyecektir.

Fatih Arkadaşımızın Dediği "give_item" İse Kişinin Admin/Menü/Eklenti Komutuyla Yalnızca Tekrar İnsana Dönüşmesi Halinde Geçerli. Zira "cmd_cureuser" Publici Altında Bulunuyor:

console_print(id, "%L", id, "CMD_INFECTED", name)
cure_user(target)
cs_set_user_team(target, CS_TEAM_CT)
fm_give_item(target, "weapon_m4a1")
fm_give_item(target, "weapon_deagle")
fm_give_item(target, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(target, "weapon_flashbang")
fm_give_item(target, "weapon_smokegrenade")

return PLUGIN_HANDLED_MAIN

Kısmından "fm_give_item(target, "weapon_flashbang")" Kaldırıldığında Tekrar İnsana Dönüşse de Flash Bombası Verilmeyecektir.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

holigan
Mesajlar: 1531
Kayıt: Sal May 10, 2016 12:21 pm
Konum: İstanbul
Server Ip/DNS: 213.238.173.117
Clan İsmi: Holigan | Clan

Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak

Mesaj gönderen holigan »

crunch98 yazdı: Pzt Kas 12, 2018 11:53 pm Öncelikle Sis Bombası 3.Slotta Yer Alır. Bahsettiğiniz Bomba Tipi Flash Bombasıdır.
"Flashbangs only blind zombies." Bu İse Flash'ın Herkesi mi Yoksa Sadece Zombileri mi Kör Edeceğini Ayarlar, Biohazard Ana Eklentisinde Flash Bombasına Etki Eden Ayrı Bir Eklenti veya Kod Paketi Yoktur.

// grenade loadout (game)
new g_grenades[][] =
{
"weapon_hegrenade",
"weapon_flashbang",
"weapon_smokegrenade"
}

Eklentinin Bu Kısmından "weapon_flashbang", i Kaldırırsanız Oyuncu Harita İçerisinde Flash Bulamadığı Takdirde Zombileri Kör Edemeyecektir.

Fatih Arkadaşımızın Dediği "give_item" İse Kişinin Admin/Menü/Eklenti Komutuyla Yalnızca Tekrar İnsana Dönüşmesi Halinde Geçerli. Zira "cmd_cureuser" Publici Altında Bulunuyor:

console_print(id, "%L", id, "CMD_INFECTED", name)
cure_user(target)
cs_set_user_team(target, CS_TEAM_CT)
fm_give_item(target, "weapon_m4a1")
fm_give_item(target, "weapon_deagle")
fm_give_item(target, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(target, "weapon_flashbang")
fm_give_item(target, "weapon_smokegrenade")

return PLUGIN_HANDLED_MAIN

Kısmından "fm_give_item(target, "weapon_flashbang")" Kaldırıldığında Tekrar İnsana Dönüşse de Flash Bombası Verilmeyecektir.
konu çözüldü zaten

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

crunch98
Mesajlar: 46
Kayıt: Pzt Oca 09, 2017 12:58 pm
Konum: Florya-Beylikdüzü/İstanbul
Server Ip/DNS: CS [26 - 164]
Clan İsmi: PowereXe
İletişim:

Biohazard Sis Bombasini Kaldirmak

Mesaj gönderen crunch98 »

Çorbada Tuzumuz Olsun...

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla