Discord sunucumuz açılmıştır, hepinizi bekleriz

https://discord.gg/43gGDQe6tS

Sapka Plugin

Eklenti sorunlarınız ve özel eklenti istekleriniz

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
yusuf
Mesajlar: 118
Kayıt: Prş Eyl 10, 2015 7:17 pm
Konum: Antalya
İletişim:

Sapka Plugin

Mesaj gönderen yusuf »

Modeli Bende Mevcut Serverdeki Oyunculara Sapka Istıyorum Sapka Plugını Yanı Sadece Admınlere Fılan Degıl Tum Oyuncularda Olucak Sma sı olan atabılırmı

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

turhanreis07
Mesajlar: 740
Kayıt: Pzt Mar 05, 2018 11:32 pm

Sapka Plugin

Mesaj gönderen turhanreis07 »

adminlere özel olabılır belki denermisin
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

LeosT
Mesajlar: 53
Kayıt: Sal May 22, 2018 5:19 am

Sapka Plugin

Mesaj gönderen LeosT »

Buyur kardeşim.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
yusuf
Mesajlar: 118
Kayıt: Prş Eyl 10, 2015 7:17 pm
Konum: Antalya
İletişim:

Sapka Plugin

Mesaj gönderen yusuf »

Hocam Ilk Attıgının Herkeze Olanı Lazım Sadece Admınlere Verıyor. 2. Attıgın ıse bırden fazla model var bana tek sapka tum userlere olan seklı lazım

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Poseidon*
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 2191
Kayıt: Pzr May 28, 2017 6:08 pm
Konum: İzmir

Sapka Plugin

Mesaj gönderen Poseidon* »

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>

new g_adminmarkEnt[33]
new cvar_enable
new MODEL_MARK[] 	= "models/sapka-ayakkabi.mdl"

static const PLUGIN_NAME[] 	= "Mark"
static const PLUGIN_AUTHOR[] 	= "KaLoSZyFeR"
static const PLUGIN_VERSION[]	= "1.2"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
	register_cvar(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)	
	cvar_enable = register_cvar("amx_admin_mark", "1")
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(MODEL_MARK)	
	
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/gign/gign.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/gsg9/gsg9.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/sas/sas.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/urban/urban.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/vip/vip.mdl")

	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/arctic/arctic.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/guerilla/guerilla.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/leet/leet.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/terror/terror.mdl")	
}

public client_connect(id)
{
	if(g_adminmarkEnt[id] > 0)
		remove_entity(g_adminmarkEnt[id])
	g_adminmarkEnt[id] = 0
}

public client_disconnect(id)
{
	if(g_adminmarkEnt[id] > 0)
		remove_entity(g_adminmarkEnt[id])
	g_adminmarkEnt[id] = 0
}

public client_PreThink(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	if(!is_user_alive(id) && g_adminmarkEnt[id] > 0)
	{
		remove_entity(g_adminmarkEnt[id])
		g_adminmarkEnt[id] = 0
		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	if (!(get_user_flags(id) & ADMIN_USER))
	{
		remove_entity(g_adminmarkEnt[id])
		g_adminmarkEnt[id] = 0
		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	if(g_adminmarkEnt[id] < 1)
	{
		g_adminmarkEnt[id] = create_entity("info_target")
		if(g_adminmarkEnt[id] > 0)
		{
			entity_set_int(g_adminmarkEnt[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
			entity_set_edict(g_adminmarkEnt[id], EV_ENT_aiment, id)
			entity_set_model(g_adminmarkEnt[id], MODEL_MARK)			
		}
	}
	
	if (g_adminmarkEnt[id] > 0)
	{
		new modelID = get_model_id(id)
		entity_set_int(g_adminmarkEnt[id], EV_INT_body, modelID)
	}

	if(g_adminmarkEnt[id] < 1)
		return PLUGIN_CONTINUE

	return PLUGIN_CONTINUE
}

new modelname[9][] ={
	"gign",
	"gsg9",
	"sas",
	"urban",
	"vip",
	"arctic",
	"guerilla",
	"leet",
	"terror"
}

public get_model_id(id)
{
	new modelStr[32], iNum=32, modelID
	get_user_info(id,"model",modelStr,iNum)
	
	for(new i = 0; i < 9; i++)
	{
		if (equali (modelStr, modelname[i]) )
		{
			modelID = i
		}
	}	
	return modelID
}
Buyur.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Konu Sahibi
yusuf
Mesajlar: 118
Kayıt: Prş Eyl 10, 2015 7:17 pm
Konum: Antalya
İletişim:

Sapka Plugin

Mesaj gönderen yusuf »

Cok Saolun @Poseidon* Attıgı Calısıyor.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Kullanıcı avatarı

Poseidon*
Yasaklı Üye
Yasaklı Üye
Mesajlar: 2191
Kayıt: Pzr May 28, 2017 6:08 pm
Konum: İzmir

Sapka Plugin

Mesaj gönderen Poseidon* »

yusuf yazdı: Çrş Haz 06, 2018 4:19 pm Cok Saolun @Poseidon* Attıgı Calısıyor.
Rica ederim iyi forumlar.

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala

dede42
Mesajlar: 9
Kayıt: Pzt Haz 29, 2020 3:43 am

Sapka Plugin

Mesaj gönderen dede42 »

bu sapka.sma içindeki şapka-ayakkabı modeli varmı elınızde o model dosyasını atabılırmısınız ??

Link:
Linklerini gizle
Linki Kopyala
Cevapla